Ik merk dat verschil ookquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik moest dit even 2x lezen
Ik merk wel dat S meer 'mamaminded' is dan E, E. heeft 3 maanden bv gekregen en S. 7. Maar dat kan uiteraard ook gewoon toeval zijn![]()
jullie stellen me zelden teleurquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:35 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik las de poes in dit verhaal een beetje teveel gecombineerd met de tet ben ik bang
Ik zie je er wel vaker druk om maken, maar echt.. hij hoeft er nog niets bij te eten hèquote:Op dinsdag 9 juni 2015 15:52 schreef Hilmo het volgende:
:Ik ben nog bij vorig topic maar als wij aan FV deden, kreeg hij veel meer melk. Die bijvoeding is vandaag ook dat er niets in gaat. Nou bied ik ook niet 10 dingen aan op een dag maar bloemkool en brood vandaag tot nu toe en niks gegeten.Hij leeft dus op melk (vannacht wel 4x
)
Donderdag gaan wij even naar weeg moment.
Oh en hier op werkdag 2 flessen bv van 200 ml per stuk en dan nog 3 a 4 keer zelf voeden. Op vrije dag toch wel 6 a 7 keer voeden.
Lijkt me enorm pittig Zoë! Hier al het idee dat ik hele dag met voeding bezig ben![]()
Ik denk dat hij het behoorlijk moeilijk gaat krijgen de eerste keren. Die inschatting maakten zij ook al, dus vijf wendagen ingepland, ongeveer max wat nog mogelijk is ook voor ik aan de slag ga. Maar het komt vast goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn, chanty! Ben benieuwd hoe dat gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lees en reageee later bij als het guppie in bed ligt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor op het werk. Daar gaat papa vast heel blij mee zijn.. En JM mag niet gaan lachen om hoe slecht de foto is.
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |