Incendiary bommen - zelfde als Dresden,Tokyo.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:14 schreef RingBewoner het volgende:
Maar wat is er dan op Hiroshima en Nagasaki gegooid?
Ik heb mij hier nooit zo in verdiept maar deze is toch onder andere gebruikt:quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Incendiary bommen - zelfde als Dresden,Tokyo.
Rotterdam was ook helemaal plat door conventionele bommen(blanket bombings)
Tis 'n myth dat Nagasaki en Hiroshima waren onbewoonbaar door radation, ze waren al aan 't herbouwen binnen weken.
Als je kijken naar verschillende fotos na aanvallen ziet ze hetzelfde uit als Hiroshima enz.
Hoe verklaar je de veel grotere atoomtesten? Er zijn halve eilanden weggeblazen door die dingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis 'n myth dat Nagasaki en Hiroshima waren onbewoonbaar door radation, ze waren al aan 't herbouwen binnen weken.
Als je kijken naar verschillende fotos na aanvallen ziet ze hetzelfde uit als Hiroshima enz.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb mij hier nooit zo in verdiept maar deze is toch onder andere gebruikt:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fat_Man
Inclusief foto's en documentatie.
Alles maar dan ook alles wordt in twijfel getrokken of is een hoax of false flag of allebei.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
Tingo is eigenlijk wel heel goed gelovig. Hij hoeft maar ergens te lezen dat iets niet waar is/een hoax en het wordt geloofd, ondanks dat hele ladingen bewijs dat 't wel echt is.
Er was weinig radiatie omdat de bommen op grote hoogte (500 meter) tot ontploffing werden gebracht waardoor de meeste radiatie in de stratosfeer verdween. Het was echter wel genoeg om nadien veel kanker te veroorzaken onder de bevolking.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Enorme stapelen dynamiet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe verklaar je de veel grotere atoomtesten? Er zijn halve eilanden weggeblazen door die dingen.
Ik heb niet 'erg veel' in verdiept.....maar genoeg om 'n mening te hebben,ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:31 schreef mootie het volgende:
Je hebt je er eigenlijk niet in verdiept, maar hebt gewoon besloten dat het een hoax is.
Goed verhaal.
de huizen en bomen zijn ook modellen, geen schaalmodellen maar alsnog modellen, snel in elkaar geflanste nep dorpen omdat ze liever geen echte dorpen gebruikten, slechte P.R.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:28 schreef Tingo het volgende:
Leuke reacties allemaal.
Maar waarom zijn de beelden duidelijk nep?
De huisjes en bomen ziet er uit als modelletjes toch? Ik vind van wel.
Nee - achter de (irony) curtains zijn ze allemaal vrienden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar de Russen hebben nooit wat gezegd?
Dus Saddam had eigenlijk in het geheim dynamietfabrieken?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar de Russen hebben nooit wat gezegd?
Een soort 1984 angst constructie?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee - achter de (irony) curtains zijn ze allemaal vrienden.
Nice.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee - achter de (irony) curtains zijn ze allemaal vrienden.
Psy ops?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:42 schreef controlaltdelete het volgende:
We leven in een wereld van hollywood producties en psy ops. Zo ver vind ik het niet gezocht.
Ja, want die nucleaire bommen zijn van de laatste paar jaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:42 schreef controlaltdelete het volgende:
We leven in een wereld van hollywood producties en psy ops. Zo ver vind ik het niet gezocht.
Fucking onhandig ook, want de bedoeling is dat we doodsbang zijn. Nu halen ze een heel eng gebeuren weg.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:44 schreef ems. het volgende:
Ben benieuwd waarom de hollywood-conspirators nu weer hun naive internetvolgelingen wil overtuigen dat nucleaire wapens niet bestaan. Wat zou hun verborgen agenda zijn?
Jij bent echt dom. Dino's hebben nooit bestaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:04 schreef Copycat het volgende:
Hollywood bestond ook al ten tijde van de dinosauriërs.
Alles is een slechte Hollywood-film. Behalve The Matrix, dat is de waarheid.
En Dean Martin dan? Nou nou nou?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent echt dom. Dino's hebben nooit bestaan.
Net als Liza Minintiquote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Werkte voor de NSA. Heeft ook banden met Rothschild en de Illuminti. Illuminti
Het gaat je dus puur om de reacties? Je roept iets idioots en gaat vervolgens genieten hoe men op je bizarre stelling reageert.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:28 schreef Tingo het volgende:
Leuke reacties allemaal.
Maar waarom zijn de beelden duidelijk nep?
De huisjes en bomen ziet er uit als modelletjes toch? Ik vind van wel.
Niet alle complottisten over èèn kam scheren hé. De een is de ander niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:11 schreef DrDentz het volgende:
Wat ik me afvraag hier.. waarom geloven complotdenkers meteen ieder wazig complotfilmpje dat er is? Heb je ook complotdenkers die bijvoorbeeld niet in de maanlanding geloven, maar wel denken dat er atoombommen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |