Goede dingen hebben nou eenmaal tijd nodig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
Het duurt ook een beetje te lang en krijg de indruk dat er users zijn die erdoor wegblijven.
Die was hier al niet meer voordat ik hier kwam.quote:
Dat heeft hij mij laatst in het park verteld inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
Het duurt ook een beetje te lang en krijg de indruk dat er users zijn die erdoor wegblijven.
Zoals Kingstown.
Als je brood te lang laat liggen kun je het niet meer opeten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede dingen hebben nou eenmaal tijd nodig.
Als je druiven plattrapt hebt je nog geen wijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:57 schreef Specularium het volgende:
Heeft er nog iemand een mooie metafoor?
Maar je hebt ze toch gekocht.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je druiven plattrapt hebt je nog geen wijn.
Maar alsnog moet je ze laten rijpen voordat het wijn wordt.quote:
Jij wel, specularium mag dat ook, maar die is nooit zo spraakzaamquote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als ik tegelijkertijd mag skypen.
Ik heb al een room.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als ik tegelijkertijd mag skypen.
Puntjes achter de smiley, viel me al eerder op maar wilde nu toch even zeggen dat je goed bezig bent.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Puntjes achter de smiley, viel me al eerder op maar wilde nu toch even zeggen dat je goed bezig bent.
Hoe staat jouw kraan?
In mijn woordenboek wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
Een punt hoort achter een zin, niet achter een smiley.
Op een forum hoort de smiley bij een zin.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
Een punt hoort achter een zin, niet achter een smiley.
Klopt niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:10 schreef Specularium het volgende:
Elflettering is een pretentieuze lul met een keyboard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |