Uitgedaagdquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie wil een oefenwedstrijd? Daag mij maar uit
Er is nog veel werk aan de winkel in Berlijn wil dit seizoen een succes worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik verloor maar met 2-0 en had ook nog eens vier basisspelers op de bank
Valdez scoort ook maar een 4quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:25 schreef Sked het volgende:
Zie wel dat die kutspits van me een penalty heeft gemist
Ja, wat een koekenbakker.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valdez scoort ook maar een 4
Ik dus blijkbaarquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mocht zich iemand dan nog geroepen voelen om een oefenpotje tegen VFB Stuttgart te spelenJe weet met te vinden
Jetzt gehts los VFBquote:
2-1quote:
Was het je sterkste opstelling waarmee je speelde ?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
2-1
En Power moet 5e worden volgens mij
Toch nog een betere voorbereiding dan die van mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
2-1
En Power moet 5e worden volgens mij
Automatischquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:34 schreef Vasion het volgende:
Even vraagje tussendoor, als morgen de wedstrijd begint, moet je die wedstrijd dan eerst accepteren of simt hij auto?
Automatisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:34 schreef Vasion het volgende:
Even vraagje tussendoor, als morgen de wedstrijd begint, moet je die wedstrijd dan eerst accepteren of simt hij auto?
Neen, de echte krachtpatsers waren aan het trainenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was het je sterkste opstelling waarmee je speelde ?
Bij de oefenwedstrijden kun je dat combineren in dezelfde rondequote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen, de echte krachtpatsers waren aan het trainen
Ohquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij de oefenwedstrijden kun je dat combineren in dezelfde ronde
Hangt er van af of je denkt dat je basis sterk genoeg is zonder deze spelers.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk is het beter om je spelers niet te trainen vandaag?
Oke got it, thanks.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt er van af of je denkt dat je basis sterk genoeg is zonder deze spelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |