Ik had gisteren één speler +1, rest ook allemaal niks. Nu hebben er twee +1 en eentje +2 gelukkig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon geen enkele speler beter geworden met trainen![]()
Kutquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:13 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik had gisteren één speler +1, rest ook allemaal niks. Nu hebben er drie +1 en eentje +2 gelukkig.
Denk niet dat het verschil daar ligt. Die spelen toch niet. Op Brooks na dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kut
Misschien gaat mij dat wel punten kosten morgen
Kan ook komen door dat ik gewoon slecht ben.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat Werder Bremen gaat verrassen dit seizoen.
Hoop het niet, gezien jij m'n openingswedstrijd bentquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat Werder Bremen gaat verrassen dit seizoen.
Ik heb Dortmund uit meteen, dus even kijken hoe ik het tegen jou doequote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie wil een oefenwedstrijd? Daag mij maar uit
Uitgedaagdquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie wil een oefenwedstrijd? Daag mij maar uit
Er is nog veel werk aan de winkel in Berlijn wil dit seizoen een succes worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik verloor maar met 2-0 en had ook nog eens vier basisspelers op de bank
Valdez scoort ook maar een 4quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:25 schreef Sked het volgende:
Zie wel dat die kutspits van me een penalty heeft gemist
Ja, wat een koekenbakker.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valdez scoort ook maar een 4
Ik dus blijkbaarquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mocht zich iemand dan nog geroepen voelen om een oefenpotje tegen VFB Stuttgart te spelenJe weet met te vinden
Jetzt gehts los VFBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |