Germ, hij heeft in 1000 wedstrijden nog nooit ontslag genomenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of ie effe snel op wilde pleuren
..
..
..
..
..
Maar dan wat netter
Ooit moet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:04 schreef Zhero het volgende:
[..]
Germ, hij heeft in 1000 wedstrijden nog nooit ontslag genomen
Het bericht van hem is natuurlijk geen garantie dat hij daadwerkelijk ontslag neemt. Let's hopequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:04 schreef Zhero het volgende:
[..]
Germ, hij heeft in 1000 wedstrijden nog nooit ontslag genomen
Aardig teampje welquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:44 schreef Funel het volgende:
Blij met oefenpot, ster speler heeft +1, is nu 76 74
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zonder al teveel poespas werd Kalou vandaag gepresenteerd aan de pers. SC Freiburg heeft met Kalou een speler in huis gehaald die op het oog niet direct een versterking is binnen de huidige selectie. Toch heeft Zherooo alle vertrouwen in Kalou: “Deze jongen heeft een uitstekende mentaliteit en dat mis ik soms in mijn elftal.”
Alles in deze tekst klopt nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zonder al teveel poespas werd Kalou vandaag gepresenteerd aan de pers. SC Freiburg heeft met Kalou een speler in huis gehaald die op het oog niet direct een versterking is binnen de huidige selectie. Toch heeft Zherooo alle vertrouwen in Kalou: “Deze jongen heeft een uitstekende mentaliteit en dat mis ik soms in mijn elftal.”
Wie typt datquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, ik kan zelf ook berichten neerzetten in die krant. Had ik gister gedaan maar dat ga ik niet iedere dag doen.quote:
Waarom ben ik werkloos lieve schat?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik kan zelf ook berichten neerzetten in die krant. Had ik gister gedaan maar dat ga ik niet iedere dag doen.
Wat?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom ben ik werkloos lieve schat?
Gefeliciteerd hequote:Op woensdag 10 juni 2015 20:14 schreef Wazaaaaa het volgende:
5-0![]()
Dortmund, Schalke en Wolfsburg meteen puntenverlies
Mja het is al in ordequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mij ben je nog gewoon manager hoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |