Done.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan een mod dit topic ff reeksen, bitte?
Zou een prima aankoop zijn, Rafinha. Jammer dat hij al zo oud is.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:48 schreef jarti66 het volgende:
Haags_kwartiertje ik heb een bod gedaan op Rafinha zou je der naar kunnen kijken?
En is er nog iemand die een fatsoenlijke vleugelaanvallen(boven 20 verdediging) in de aanbieding heeft?
Helaas pindakaas.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:48 schreef jarti66 het volgende:
Haags_kwartiertje ik heb een bod gedaan op Rafinha zou je der naar kunnen kijken?
En is er nog iemand die een fatsoenlijke vleugelaanvallen(boven 20 verdediging) in de aanbieding heeft?
Dat is mooi, dan zou ik Dante en Benatia voor een hoog bedrag aan hem verkopen, en wellicht Boateng ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die gast van Wolfsburg (een niet fokker) heeft geboden op zo'n beetje mijn hele verdediging.. Die gast heeft ziekelijk veel geld volgens mij.
Hij wilde eerst 17 miljoen voor Dante betalen en nu tweede bod 9.6 miljoenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan zou ik Dante en Benatia voor een hoog bedrag aan hem verkopen, en wellicht Boateng ook.
Gooi er een tegenbod van 18.5 miljoen tegenaan. Als je een goed team wilt bouwen heb jij echt niks aan Dante en de andere namen die ik net noemde.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij wilde eerst 17 miljoen voor Dante betalen en nu tweede bod 9.6 miljoen
Jij bent de eigenaar van Wolfsburg?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gooi er een tegenbod van 18.5 miljoen tegenaan. Als je een goed team wilt bouwen heb jij echt niks aan Dante en de andere namen die ik net noemde.
Haha nee, anders zou ik het niet slim aanpakken en zeggen dat je 18.5 miljoen voor hem moet vragen. En ik zou Dante dan al helemaaaaal niet willen kopen. Dat is namelijk een speler waar je heel weinig aan hebt als je probeert een sterk team te bouwen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent de eigenaar van Wolfsburg?
Die gozer heeft een vet matige middenvelder van me gekocht. Wou hem op de transferlijst zetten als ik ruimte maar hij bood 5 miljoen terwijl hij 3miljoen waard is. Snap er niks van maarja.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die gast van Wolfsburg (een niet fokker) heeft geboden op zo'n beetje mijn hele verdediging.. Die gast heeft ziekelijk veel geld volgens mij.
Ik heb er een voor je. 27 verdediging en 70 aanval. 4miljoen.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:48 schreef jarti66 het volgende:
Hij deed een bod van 19 miljoen op boateng, KoeKoeK!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Die gozer heeft een vet matige middenvelder van me gekocht. Wou hem op de transferlijst zetten als ik ruimte maar hij bood 5 miljoen terwijl hij 3miljoen waard is. Snap er niks van maarja.
Als ik wist dat hij dat geld had, had ik ff 8miljoen gevraagd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij deed een bod van 19 miljoen op boateng, KoeKoeK!
Ik vraag mij af hoe hij aan dat geld komt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Als ik wist dat hij dat geld had, had ik ff 8miljoen gevraagd.
Je kan geld kopen. Voor 50 euro heb je 250.000.000 en voor een tientje heb je 25.000.000quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe hij aan dat geld komt.
Dat is waar, maar dan ben je ook niet helemaal goed als je dat doet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:27 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Je kan geld kopen. Voor 50 euro heb je 250.000.000 en voor een tientje heb je 25.000.000
Nee klopt haha dan spoor je echt nietquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan ben je ook niet helemaal goed als je dat doet.
Ik ben over het algemeen wel iemand die in het begin van de competitie vrij snel casht en dan wat leuke spelers koopt waarmee ik mijn doelstelling behaal. En verder jonge spelers trainen en die ook weer doorverkopen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:33 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nee klopt haha dan spoor je echt niet
Nee, vind het ook belachelijk dat dit is toegestaan in dit spel. Maar het is wel realistisch aan de andere kant en goed voor OSM zelf. Maar, waarom heb je dit niet uitgezet toen je de competitie aanmaakte? Dit hoef je helemaal niet toe te staan in je eigen competitie, hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan ben je ook niet helemaal goed als je dat doet.
Ben geen dictatorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:36 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, vind het ook belachelijk dat dit is toegestaan in dit spel. Maar het is wel realistisch aan de andere kant en goed voor OSM zelf. Maar, waarom heb je dit niet uitgezet toen je de competitie aanmaakte? Dit hoef je helemaal niet toe te staan in je eigen competitie, hoor.
O, dacht even dat dit jouw competitie was. Tja, diegene die de competitie aanmaakt had dit iig vooraf uit kunnen schakelen.quote:
Ik heb deze competitie aangemaakt ja. Maar heb geen zin om alles te gaan verbieden etc. Kijk volgende keer wel naar de opties e.d.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O, dacht even dat dit jouw competitie was. Tja, diegene die de competitie aanmaakt had dit iig vooraf uit kunnen schakelen.
Ja, zou ik wel doen. Je hoeft ook niet alles te verbieden, maar het is heel logisch als je niet wilt dat 1 speler alles kan kopen wat hij wilt en de andere spelers moeten ploeteren om wat te kopen. Is een soort competitie vervalsing. Maarja zo werkt het de echte wereld natuurlijk ook. Zijn een aantal hele rijke clubs door hun eigenaren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb deze competitie aangemaakt ja. Maar heb geen zin om alles te gaan verbieden etc. Kijk volgende keer wel naar de opties e.d.
#wangbeleidquote:Op dinsdag 9 juni 2015 14:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
1,8 miljoen voor zo'n matige speler
~ 22/23quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:54 schreef Funel het volgende:
Tot welk leeftijd is het nog nuttig om spelers te laten trainen?
Wat schuift het?quote:
Wilfried Kanon?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdorie, heb een speler op het oog die ik al heel lang wil toevoegen aan mijn selectie. Maar krijg hem maar niet losgeweekt
Manolevquote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdorie, heb een speler op het oog die ik al heel lang wil toevoegen aan mijn selectie. Maar krijg hem maar niet losgeweekt
Lex Immers?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier ook nietquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon geen enkele speler beter geworden met trainen![]()
Ik had gisteren één speler +1, rest ook allemaal niks. Nu hebben er twee +1 en eentje +2 gelukkig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Gewoon geen enkele speler beter geworden met trainen![]()
Kutquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:13 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik had gisteren één speler +1, rest ook allemaal niks. Nu hebben er drie +1 en eentje +2 gelukkig.
Denk niet dat het verschil daar ligt. Die spelen toch niet. Op Brooks na dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kut
Misschien gaat mij dat wel punten kosten morgen
Kan ook komen door dat ik gewoon slecht ben.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat Werder Bremen gaat verrassen dit seizoen.
Hoop het niet, gezien jij m'n openingswedstrijd bentquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk dat Werder Bremen gaat verrassen dit seizoen.
Ik heb Dortmund uit meteen, dus even kijken hoe ik het tegen jou doequote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie wil een oefenwedstrijd? Daag mij maar uit
Uitgedaagdquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie wil een oefenwedstrijd? Daag mij maar uit
Er is nog veel werk aan de winkel in Berlijn wil dit seizoen een succes worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik verloor maar met 2-0 en had ook nog eens vier basisspelers op de bank
Valdez scoort ook maar een 4quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:25 schreef Sked het volgende:
Zie wel dat die kutspits van me een penalty heeft gemist
Ja, wat een koekenbakker.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valdez scoort ook maar een 4
Ik dus blijkbaarquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mocht zich iemand dan nog geroepen voelen om een oefenpotje tegen VFB Stuttgart te spelenJe weet met te vinden
Jetzt gehts los VFBquote:
2-1quote:
Was het je sterkste opstelling waarmee je speelde ?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
2-1
En Power moet 5e worden volgens mij
Toch nog een betere voorbereiding dan die van mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
2-1
En Power moet 5e worden volgens mij
Automatischquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:34 schreef Vasion het volgende:
Even vraagje tussendoor, als morgen de wedstrijd begint, moet je die wedstrijd dan eerst accepteren of simt hij auto?
Automatisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:34 schreef Vasion het volgende:
Even vraagje tussendoor, als morgen de wedstrijd begint, moet je die wedstrijd dan eerst accepteren of simt hij auto?
Neen, de echte krachtpatsers waren aan het trainenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was het je sterkste opstelling waarmee je speelde ?
Bij de oefenwedstrijden kun je dat combineren in dezelfde rondequote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Neen, de echte krachtpatsers waren aan het trainen
Ohquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij de oefenwedstrijden kun je dat combineren in dezelfde ronde
Hangt er van af of je denkt dat je basis sterk genoeg is zonder deze spelers.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk is het beter om je spelers niet te trainen vandaag?
Oke got it, thanks.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt er van af of je denkt dat je basis sterk genoeg is zonder deze spelers.
Heb nu bijvoorbeeld Demirel gekocht voor op doel. Die ga ik niet meer trainen maar hoop dat over een speelronde of 10 mijn jeugdkeeper beter is dan Demirel nu.quote:
Oh op die manier.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb nu bijvoorbeeld Demirel gekocht voor op doel. Die ga ik niet meer trainen maar hoop dat over een speelronde of 10 mijn jeugdkeeper beter is dan Demirel nu.
Ik vond al dat jij zoveel keepers hadquote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb nu bijvoorbeeld Demirel gekocht voor op doel. Die ga ik niet meer trainen maar hoop dat over een speelronde of 10 mijn jeugdkeeper beter is dan Demirel nu.
Moet er nog 2 verkopenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond al dat jij zoveel keepers had
Rafhina is niet te koopquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:17 schreef Zhero het volgende:
[..]
Succes morgen. Dat de beste moge winnen
.
Jij ook succesquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:17 schreef Zhero het volgende:
[..]
Succes morgen. Dat de beste moge winnen
.
Ik vrees pure pechquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:50 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik verkoop echt niks. Al dagen de zelfde 4 spelers te koop. En gewoon voor de waardeprijs. Hoe kan dat?
Ik daag je wel uit, als je durftquote:
Zag hetquote:
Weet nog steeds de opstelling en tactiek nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond om 20.30 de uitslag van de eerst gespeelde competitiewedstrijd boys
Ik ben er wel over uit, mijn tegenstander kan zijn borst nat makenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:01 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Weet nog steeds de opstelling en tactiek niet
vanavond al?quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond om 20.30 de uitslag van de eerst gespeelde competitiewedstrijd boys
training is op dezelfde tijd als de wedstrijd dacht ik. Allebei om 20:04quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:46 schreef KaBuf het volgende:
Das al snel
Trainen is om 20u toch? Kan ik daarna nog ff m'n opstelling wijzigen
Ik dacht ook donderdag maar heb mij vergist. Excuus!quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:31 schreef RRuben het volgende:
[..]
vanavond al?Ik dacht morgen haha. Even mn goede speler erin zetten, alhoewel ik toch wel van Wolfsburg verlies
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:46 schreef KaBuf het volgende:
Das al snel
Trainen is om 20u toch? Kan ik daarna nog ff m'n opstelling wijzigen
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:38 schreef RRuben het volgende:
[..]
training is op dezelfde tijd als de wedstrijd dacht ik. Allebei om 20:04
quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:38 schreef RRuben het volgende:
[..]
training is op dezelfde tijd als de wedstrijd dacht ik. Allebei om 20:04
Jammerquote:
Ik ga je uitdagen voor een oefenpot. Accepteer ffquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:47 schreef KaBuf het volgende:
[..]
[..]
Jammer
Ff opstelling wijzigen dus.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga je uitdagen voor een oefenpot. Accepteer ff
Dan nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat maar, ik kan nog geen nieuwe oefenwedstrijd spelen![]()
Oefenduels tellen ook mee. Ik ga samen met Haags aan de leiding.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:46 schreef RRuben het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan manager punten? Ik heb er 51 en ik heb eigenlijk nog niks gedaan
quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:46 schreef RRuben het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan manager punten? Ik heb er 51 en ik heb eigenlijk nog niks gedaan
Klopt ja, maar het heeft met meerdere factoren te maken. Ook transfers volgens mij, en oefenwedstrijden. Kan je allemaal managerpunten voor krijgen. Uiteindelijk hoe meer manager punten je haalt hoe beter voor je status als manager.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:52 schreef Funel het volgende:
Is het niet een soort van rating hoe goed je bent? Als je je doelstelling haalt krijg je punten. Of tegen betere tegenstanders wint krijg je meer punten dan als je tegen slechte tegenstanders wint e.d.
Ik wilde Schmelzer hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
1
Barnetta Schalke 04 ¤ 4.301.209
3
Reinartz Bayer Leverkusen ¤ 9.392.462
3
Demirel Fenerbahįe ¤ 9.021.405
3
Sam Schalke 04 ¤ 8.478.327
4
Schmelzer Borussia Dortmund ¤ 8.176.637
Wat moet jij met Schmelzer?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde Schmelzer hebben. Maar er werd steeds niet gereageerd.
Schmelzer is een speler met zowel verdedigende als aanvallende capaciteiten. Wilde hem al vanaf het begin erbij hebben.quote:
Dus je wilde Schmelzer kopen en Bernat verkocht? Wanbeleid!quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schmelzer is een speler met zowel verdedigende als aanvallende capaciteiten. Wilde hem al vanaf het begin erbij hebben.
Welnee joh. Koop er nog wel wat moois bij. Wilde gewoon ff cashen. No problemquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dus je wilde Schmelzer kopen en Bernat verkocht? Wanbeleid!
Opschepper!quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee joh. Koop er nog wel wat moois bij. Wilde gewoon ff cashen. No problem.
Haha, natuurlijk heb je gelijk. Maar ach, door ervaringen krijg je het spel steeds beter onder de knie. Van je fouten moet je leren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dus je wilde Schmelzer kopen en Bernat verkocht? Wanbeleid!
Haha ik maak ook genoeg fouten. Kyle Ebecilio gekocht voor 9 miljoen ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, natuurlijk heb je gelijk. Maar ach, door ervaringen krijg je het spel steeds beter onder de knie. Van je fouten moet je leren.
Ik doe het vrijwel altijd op deze manier. Kan echt geen kwaad. Deed het zelfs met mindere teams. Nooit spijt van gehad en altijd prima mijn doelstelling weten te behalen.quote:
Ach, kampioen zal je ook wel worden neem ik aanquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik doe het vrijwel altijd op deze manier. Kan echt geen kwaad. Deed het zelfs met mindere teams. Nooit spijt van gehad en altijd prima mijn doelstelling weten te behalen.
Dan ga ik Heitinga maar verkopen!quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Soms moet je gewoon de ballen hebben om 1 van je betere spelers te verkopen, so be it.
Geen flauw idee. Dit is voor het eerst dat ik het beste team neem eigenlijk. Normaal gesproken neem ik middenmoters. Met doelstelling plek 10-11.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ach, kampioen zal je ook wel worden neem ik aan
Het is toch schandalig dat Dortmund ook kampioen moet worden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:28 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ach, kampioen zal je ook wel worden neem ik aan
Heeft Dortmund doelstelling 1? Dat is inderdaad echt belachelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is toch schandalig dat Dortmund ook kampioen moet worden.
Bayern kan eigenlijk alleen maar kampioen worden anders faal je echt heel hard
Normaal gesproken begin ik ieder seizoen met een laag geklasseerd elftal en dan verkoop ik een dure speler. Heb ik lang profijt van. Wil niet zeggen dat dit voor jou ook zo werkt.quote:
Klopt iddquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met mijn vorig account wist ik met Werder Bremen ook een fantastisch resultaat neer te zetten. Opperkleurder heeft echt een goede club uitgekozen. Die kan zomaar voor de 4e plek gaan.
Heb ook wel wat spelers verkocht met ongeveer dezelfde waarde als Heitinga. Brooks is eigenlijk mijn beste speler. 82 verdedigen en 22 jaar. Vind ik dan zonde om te verkopenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Normaal gesproken begin ik ieder seizoen met een laag geklasseerd elftal en dan verkoop ik een dure speler. Heb ik lang profijt van. Wil niet zeggen dat dit voor jou ook zo werkt.
HSV heeft best wel een mooi elftal opzich. Wat is doelstelling?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:36 schreef RRuben het volgende:
Mijn duurste speler is Lasogga, nog nooit van gehoordwel 15 mil waard
Wat heb jij een kut begin team zeg. Verschrikkelijk. Bijna alleen maar oude spelers. Deze competitie ga je echt 90% van die spelers moeten verkopen en er dus slimme aankopen voor terug halen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
HSV heeft best wel een mooi elftal opzich. Wat is doelstelling?
edit: Valt eigenlijk wel mee. Middenveld is wel lekker.
Ik ben Hertha he. Valt toch wel mee met oude spelers? HSV heeft inderdaad wel veel oudjesquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat heb jij een kut begin team zeg. Verschrikkelijk. Bijna alleen maar oude spelers. Deze competitie ga je echt 90% van die spelers moeten verkopen en er dus slimme aankopen voor terug halen.
N. Schulz dit is je meest waardevolle speler. Misschien samen met T. Cigerci. En Haraguchi zou je ook nog kunnen gaan gebruiken in de loop van deze competitie. Die zou ik nu volle bak trainen elke week want dat is echt een goede. Rest ga je bijna allemaal moeten verkopen als je een echt sterk team wil gaan opbouwen. Nouja, het moet niet, mag je natuurlijk zelf wetenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben Hertha he. Valt toch wel mee met oude spelers? HSV heeft inderdaad wel veel oudjes
Haraguchi is toch niet zo goed? Had hem juist op transferlijst staanquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
N. Schulz dit is je meest waardevolle speler. Misschien samen met T. Cigerci. En Haraguchi zou je ook nog kunnen gaan gebruiken in de loop van deze competitie. Die zou ik nu volle bak trainen elke week want dat is echt een goede. Rest ga je bijna allemaal moeten verkopen als je een echt sterk team wil gaan opbouwen. Nouja, het moet niet, mag je natuurlijk zelf weten.
ik moet 10de wordenquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
HSV heeft best wel een mooi elftal opzich. Wat is doelstelling?
edit: Valt eigenlijk wel mee. Middenveld is wel lekker.
Moet te doen zijn. En nee, ik hoef die ouwe lul ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik moet 10de wordenlukt denk ik wel.
Iemand Olic kopen? Ik hoef die ouwe lul niet
In de aanval kies jij wel duidelijk voor jonkies. Kalou op de transferlijstquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:04 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Moet te doen zijn. En nee, ik hoef die ouwe lul ook niet
Die gast wordt toch niet meer beter. Kan hem beter verkopenquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de aanval kies jij wel duidelijk voor jonkies. Kalou op de transferlijst
Stond op het punt om te bieden voor die Brooks. Heb nu op een van Leverkusen geboden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb ook wel wat spelers verkocht met ongeveer dezelfde waarde als Heitinga. Brooks is eigenlijk mijn beste speler. 82 verdedigen en 22 jaar. Vind ik dan zonde om te verkopen
Bieden mag altijd. Maar waarschijnlijk verkoop ik hem niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:58 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Stond op het punt om te bieden voor die Brooks. Heb nu op een van Leverkusen geboden.
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:01 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Bieden mag altijd. Maar waarschijnlijk verkoop ik hem niet.
Ik sta 8e. Valt me nog meequote:Op woensdag 10 juni 2015 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Drizzt staat ineens bovenaan in de managerslijst.
Op de ranglijst? Zal wel alfabetisch zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Drizzt staat ineens bovenaan in de managerslijst.
1. Moredhel 76quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op de ranglijst? Zal wel alfabetisch zijn
Dortmund, Schalke en Wolfsburgquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:13 schreef Wicky15 het volgende:
Wie zijn eigenlijk niet-FOK!kers in de competitie?
Beste leuke teams dus weggekaapt voor onze neusquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dortmund, Schalke en Wolfsburg
Oké, bedankt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dortmund, Schalke en Wolfsburg
Gewoon trainingskamp tegen hunquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:15 schreef Zhero het volgende:
[..]
Beste leuke teams dus weggekaapt voor onze neus
Ja, beginnersfoutje van mijn moderator OSM skillsquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:15 schreef Zhero het volgende:
[..]
Beste leuke teams dus weggekaapt voor onze neus
Ik kies niet zo maar voor een club.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met mijn vorig account wist ik met Werder Bremen ook een fantastisch resultaat neer te zetten. Opperkleurder heeft echt een goede club uitgekozen. Die kan zomaar voor de 4e plek gaan.
Sorry, niet te koop.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:58 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Stond op het punt om te bieden voor die Brooks. Heb nu op een van Leverkusen geboden.
Meen me 3 potjes te herinneren, meer nietquote:
Was ook maar een grapje natuurlijk. Jij bent Eintracht Frankfurt of niet?quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje hč![]()
Mijn pot zo is Hoffenheim uit, wordt echt een drama
Dat is wel vrij duidelijk denk ikquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:53 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje natuurlijk. Jij bent Eintracht Frankfurt of niet?
My bad. Ik zal ook niks meer spoilenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik laat Drizzt even zelf kijken
Gefeliciteerd met je puntquote:
Ik kan mijn toppers dus rust geven.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende wedstrijd tegen Opper
Nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja, jij ook. Al denk ik niet dat je er tevreden mee bent. Ik wel
Nodig mij maar uit. Wist niet eens dat dat kon als competitie al bezig is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:12 schreef Zhero het volgende:
Ja hoor, afgeslacht. Iemand voor oefenpotje?
Ibisevic had een 4quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Had wel wat meer verwacht van mijn spitsen
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:12 schreef Sked het volgende:
What the fuck is deze onzin nou weer
Hasebe kreeg een tweede gele kaart voor een trappende beweging naar de grensrechter en Piazon kreeg rood voor een kopstoot tegen de scheids en dus verlies ik
Ja dag
Nou. Gelukkig maar een oefenpot.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:12 schreef Zhero het volgende:
Ja hoor, afgeslacht. Iemand voor oefenpotje?
Gewoon ten strijde trekkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kan mijn toppers dus rust geven.
quote:
Wat een prutser, betekent wel dat er een vrije plek is als er iemand mee wilt doen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:15 schreef Zhero het volgende:
[..]
Haha. Manager van Dortmund heeft al ontslag genomen.
MOTM. Dus dat zit wel snor.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik heb wel Uchida opgepikt bij Schalke, hoop dat hij nog van waarde kan zijn dit seizoen
Is alweer vervangen door een nieuwe? Competitie zit nog steeds niet op slot dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een prutser, betekent wel dat er een vrije plek is als er iemand mee wilt doen.
Die is al meteen opgevuld.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een prutser, betekent wel dat er een vrije plek is als er iemand mee wilt doen.
Ik had het te laat door, had al op accepteren gedruktquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:16 schreef Sked het volgende:
Oefenpotje thuis tegen Bayern 1-1, dat geeft vertrouwen
Ik welquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Iemand die nog een oefenpotje wil tegen VfB ?
5-0quote:
5-0 winstquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Iemand die nog een oefenpotje wil tegen VfB ?
Niks mis mee, maar had even bevestiging nodig dat mijn tactiek en team echt wel goed zit en ik gewoon vies genaaid benquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had het te laat door, had al op accepteren gedrukt
Ja. Zag de statistiekenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar had even bevestiging nodig dat mijn tactiek en team echt wel goed zit en ik gewoon vies genaaid ben
Dankjequote:Op woensdag 10 juni 2015 20:20 schreef Wicky15 het volgende:
Mooi. Kalou verkocht. Veel plezier ermee Zhero
Niks mis meequote:Op woensdag 10 juni 2015 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Managerlijst:
1. Opperkleurder 253
2. Wazaaa 248
3. Rruben 194
4. Powerloungen 192
5. Jarti 156
De oefenwedstrijd verloor ik net ook met 4-1quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik twijfel nu wel zwaar over mijn opstelling
Was wel een thuiswedstrijd voor mij, dus dat scheelt alweerquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
De oefenwedstrijd verloor ik net ook met 4-1
tnxquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:25 schreef Zhero het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog trouwens, lekker begin voor jou idd.
Fantastisch idee van je Haags.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien dat dit zo leeft bij jullie
Dat geeft mij voldoening
No, maar zou wel ff een slot op de competitie gooien zodat we plekken die vrijkomen kunnen opvullen met fokkersquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OP heeft een update gekregen.
Nog suggesties om bepaalde zaken erbij te doen in de OP?
Tuurlijk, je moet wel je team een beetje onderhoudenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien dat dit zo leeft bij jullie
Dat geeft mij voldoening
Thanks, wat mij betreft gaan we (ook al duurt dat nog even) na dit seizoen gewoon verderquote:
Ik doe zeker mee.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Thanks, wat mij betreft gaan we (ook al duurt dat nog even) na dit seizoen gewoon verder
Ja ik weet niet wat ik daarin verkeerd had gedaan. Maar blijkbaar pakt ie bepaalde opties slecht via mijn mobiel. Dus doe het wel even via de computer dat vind ik sowieso beter werken met dit spel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:28 schreef Zhero het volgende:
[..]
No, maar zou wel ff een slot op de competitie gooien zodat we plekken die vrijkomen kunnen opvullen met fokkers.
Als je het morgen net zo doet ben ik tevredenquote:
Zeg maar dat we de FOK! knokploeg op hem afsturenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga die nieuwe eigenaar van Dortmund wel even een PB'tje sturen.
Of dat we allemaal trainingskamp tegen hem doen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeg maar dat we de FOK! knokploeg op hem afsturen
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je het morgen net zo doet ben ik tevreden
Haha, ik heb hem in iets andere woorden duidelijk gemaakt of hij zijn plekje op wilt gevenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zeg maar dat we de FOK! knokploeg op hem afsturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bericht van Dortmund:Wat had je hem gezegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bericht van Dortmund:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Germ, hij heeft in 1000 wedstrijden nog nooit ontslag genomenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of ie effe snel op wilde pleuren
..
..
..
..
..
Maar dan wat netter
Ooit moet de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:04 schreef Zhero het volgende:
[..]
Germ, hij heeft in 1000 wedstrijden nog nooit ontslag genomen
Het bericht van hem is natuurlijk geen garantie dat hij daadwerkelijk ontslag neemt. Let's hopequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:04 schreef Zhero het volgende:
[..]
Germ, hij heeft in 1000 wedstrijden nog nooit ontslag genomen
Aardig teampje welquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:44 schreef Funel het volgende:
Blij met oefenpot, ster speler heeft +1, is nu 76 74
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zonder al teveel poespas werd Kalou vandaag gepresenteerd aan de pers. SC Freiburg heeft met Kalou een speler in huis gehaald die op het oog niet direct een versterking is binnen de huidige selectie. Toch heeft Zherooo alle vertrouwen in Kalou: “Deze jongen heeft een uitstekende mentaliteit en dat mis ik soms in mijn elftal.”
Alles in deze tekst klopt nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zonder al teveel poespas werd Kalou vandaag gepresenteerd aan de pers. SC Freiburg heeft met Kalou een speler in huis gehaald die op het oog niet direct een versterking is binnen de huidige selectie. Toch heeft Zherooo alle vertrouwen in Kalou: “Deze jongen heeft een uitstekende mentaliteit en dat mis ik soms in mijn elftal.”
Wie typt datquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, ik kan zelf ook berichten neerzetten in die krant. Had ik gister gedaan maar dat ga ik niet iedere dag doen.quote:
Waarom ben ik werkloos lieve schat?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik kan zelf ook berichten neerzetten in die krant. Had ik gister gedaan maar dat ga ik niet iedere dag doen.
Wat?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom ben ik werkloos lieve schat?
Gefeliciteerd hequote:Op woensdag 10 juni 2015 20:14 schreef Wazaaaaa het volgende:
5-0![]()
Dortmund, Schalke en Wolfsburg meteen puntenverlies
Mja het is al in ordequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mij ben je nog gewoon manager hoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |