abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158921802
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:10 schreef Mineola het volgende:

[..]

[..]

Sorry, het stond er niet echt duidelijk bij, maar ik ben wel bekend met de grote accommodatieverhuursites :@ Alleen hebben die zoveel aanbod dat ik al snel tussen de bomen het bos niet meer zie. Daarom zocht ik eigenlijk iets specifiekers zoals Eliza of persoonlijke aanraders.
Airbnb werkt heel goed. Je moet de filters gebruiken (wij wilden bijv. een huis met tuin en zwembad) en meestal zijn er veel reviews, die ook heel nuttig zijn. We boekten voorheen steevast via sites als Belvilla en HomeAway, maar de laatste paar jaar vinden we telkens iets via Airbnb. Het aanbod wordt er ook steeds groter (zeker in vergelijking met de reguliere huisjessites).

Ik zou zelf nooit meer iets via Eliza was here boeken. We hebben het één keer gedaan en het beviel goed, maar je betaalt er flink voor. Met een middagje Airbnb kom je er ook.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 09:55:53 #202
100412 mefke79
komt goed!
pi_158922648
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 21:13 schreef laziness het volgende:

[..]

Heb ik ook nog een camping voor je :D
http://www.campinglescascades.com/nl/
Wij hebben er een stacaravan gehuurd.
Niet een viersterren entertainment camping maar de cascades er bij maken het wel ontzetten leuk voor jouw kids met hun leeftijd.
Totaal andere omgeving dan de Dordogne.
Het voordeel van de Dordogne is dat je struikelt over de plaatsjes en dingetjes om te doen maar druk heel druk.
Deze omgeving moet je soms wat verder rijden maar wel veel natuurschoon.
Gorges du Ardeche bijvoorbeeld. Nimes, Avignon, Orange zijn allemaal ook zeker een bezoek waard.
Wij zoeken eigenlijk een beetje hetzelfde. Ten zuiden van Lyon, maar niet te zuidelijk (zeg niet voorbij Bollene), liefst redelijk dicht bij de snelweg. We willen het namelijk in 1 dag zien te rijden. Dat is ook meteen de reden dat we voor de oostkant van Frankrijk kiezen ipv richting Dordogne te gaan. Vereisten zijn verder een goed/groot zwembad en schoon sanitair. Wij hebben een vouwwagen, dus een staanplaats is voldoende. We gaan al jaren naar de Ardeche, dus daar ken ik inmiddels alles wel, zou dus liever aan de andere kant van de snelweg zitten.
De camping die jij aanhaalt Lazi heb ik net even bekeken op Zoover, maar daar werd ik niet zo vrolijk van, terwijl die watervallen er wel heel gaaf uit zien.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:17:03 #203
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_158922935
Wat zeggen ze daar dan?
Ik zat aan het eind van het seizoen en vond het er wat te rustig maar dat is hoogseizoen ook anders denk ik.
BE is er vroeger vaak geweest volgens mij. Pm haar kant op anders?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_158924010
Wij zoeken een camping in de loire.
Vereisten
-redelijk wat staanplaatsen wij hebben een camper
-zwembad(je)
-speeltuin

Leuk voor kinderen van 2 en 5
pi_158924088
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:55 schreef mefke79 het volgende:

Dat is ook meteen de reden dat we voor de oostkant van Frankrijk kiezen ipv richting Dordogne te gaan.
Heb je Normandië niet overwogen? Wij zijn daar verschillende keren met veel plezier geweest (al gaan we deze keer weer naar Bretagne).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:19:07 #206
100412 mefke79
komt goed!
pi_158925314
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je Normandië niet overwogen? Wij zijn daar verschillende keren met veel plezier geweest (al gaan we deze keer weer naar Bretagne).
We zijn de afgelopen twee jaar in Nederland gebleven en hebben de nodige regen voor onze kiezen gehad. Zo kwamen we er de eerste keer ook achter dat de oude vouwwagen toch lek was. De nieuwe heeft vorig jaar dat weekend met 70 uur regen overleefd zonder een drupje, maar toch. Ik heb mezelf mooi stabiel zomerweer beloofd. Nou is het zuiden van Frankrijk geen garantie, dat weet ik ook (ik herinner me de 30 cm water dwars door de vouwwagen nog zeg maar) maar de kans op mooi weer is in ieder geval groter.

Lazi, vooral de opmerkingen van dit jaar is dat het sanitair niet schoon is, erg druk in het hoogseizoen en veel tieners. En aangezien wij dit jaar aan de bouwvak vast zitten lijkt me dat geen optie.

Ik ben trouwens erg blij met onze vouwwagen als ik nu zo af en toe naar de prijzen van stacaravans kijk. Poeh.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_158926661
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 08:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Airbnb werkt heel goed. Je moet de filters gebruiken (wij wilden bijv. een huis met tuin en zwembad) en meestal zijn er veel reviews, die ook heel nuttig zijn. We boekten voorheen steevast via sites als Belvilla en HomeAway, maar de laatste paar jaar vinden we telkens iets via Airbnb. Het aanbod wordt er ook steeds groter (zeker in vergelijking met de reguliere huisjessites).

Ik zou zelf nooit meer iets via Eliza was here boeken. We hebben het één keer gedaan en het beviel goed, maar je betaalt er flink voor. Met een middagje Airbnb kom je er ook.
Ik heb net even zitten kijken, en er is inderdaad veel meer aanbod in het soort accommodatie wat ik zoek dan ik dacht. Ik had het idee dat Airbnb vooral interessant was voor citytrips. Bedankt voor de tip!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 14:33:04 #208
451204 Gerard_Geit
Permanent Verbannen
pi_158928466

[ Bericht 100% gewijzigd door SQ op 08-01-2016 14:35:05 (bedankt voor je zinnige bijdrage.) ]
Permanent Verbannen
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 00:25:02 #209
45833 crew  Fogel
pi_158974280
Nou, we zijn er uit. We gaan dit jaar niks gedetailleerds plannen :D
We rijden naar Oslo en zoeken het vanaf daar wel uit, kijken waar het een beetje OK is qua weer en plannen gewoon van dag tot dag waar we heen gaan.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_158978328
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:25 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik heb net even zitten kijken, en er is inderdaad veel meer aanbod in het soort accommodatie wat ik zoek dan ik dacht. Ik had het idee dat Airbnb vooral interessant was voor citytrips. Bedankt voor de tip!
Ik ben dol op Airbnb O+. Nu maken wij altijd rondreizen want mijn man wil niete lang op 1 plek blijven, maar ook daarvoor is het ideaal.
Home is where the O+ is...
pi_159016582
Zomervakantie dit jaar gaat - in augustus - naar Sopot in Polen. Appartement aan het strand geboekt en elke avond lekker voor bijna niets uit eten. De kinderen hebben vooral weer zin in het vliegen. Hopelijk is het weer een beetje okee.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2016 16:18:27 ]
pi_159018237
Voor de kampeerders, camping En Campagne(zo'n 40km van Limoges) is erg leuk voor gezinnen met kleine kinderen. Overzichtelijk, erg grote plaatsen en een paar keer per week kookt de eigenaar voor de campinggasten. Zelf gaan we dit jaar iets zuidelijker naar camping Chez Geronde.
pi_159098011
Tipje tussendoor:
http://www.mrsnomad.nl/
pi_159098088
Lees een beetje mee weer. :) In de meivakantie willen we op pad met onze vouwwagen en in de zomervakantie uiteraard ook. We willen niets reserveren en ons laten leiden door het weer. Maar wat dingen op een rijtje zijn fijn. Ik vermoed overigens dat we voor een boerderijcamping zullen gaan.
pi_159098180
Boerderijcampings zijn erg leuk exode! Voor een tientje per jaar ben je lid van de SVR(stichting vrije recreatie) dan krijg je korting op de overnachting en toegang tot de website met daarop honderden leuke boerderijcampings in heel europa.
  donderdag 14 januari 2016 @ 21:04:28 #216
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_159108208
Abruzzen Italië gaat het weer worden. Mooie kindvriendelijke stranden, prachtig binnenland, nog authentiek met weinig buitenlandse toeristen. Alles in en op zijn Italiaans O+
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_159121417
Caroro is dat niet alleen Nederland? Want we willen wel de grens over denk ik. Nu een leuke camping in Zuid Frankrijk gevonden. We twijfelen alleen over de afstand (1070 km) met een bewegelijk jochie van dan 2,5 jaar.
pi_159121691
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:40 schreef exode het volgende:
Caroro is dat niet alleen Nederland? Want we willen wel de grens over denk ik. Nu een leuke camping in Zuid Frankrijk gevonden. We twijfelen alleen over de afstand (1070 km) met een bewegelijk jochie van dan 2,5 jaar.
Ja joh, makkelijk. Desnoods in 2 x.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_159122110
quote:
6s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:18 schreef Nielsch het volgende:
Zomervakantie dit jaar gaat - in augustus - naar Sopot in Polen. Appartement aan het strand geboekt en elke avond lekker voor bijna niets uit eten. De kinderen hebben vooral weer zin in het vliegen. Hopelijk is het weer een beetje okee.

[ afbeelding ]
Ik dacht al, aan welk meer/ strand in Polen? Maar duhuh, de kust. Ben benieuwd, lijkt me leuk!
Met een meidenkwartet
pi_159128040
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 13:12 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ik dacht al, aan welk meer/ strand in Polen? Maar duhuh, de kust. Ben benieuwd, lijkt me leuk!
Ik was er afgelopen juni met mn rugbyteam en het was echt geweldig. Het was toen wel 30 graden, dat speelde ook mee. Ben echt verliefd geworden op Gdansk / Sopot. Afgelopen november nog met vrouwlief in Gdansk geweest en toen echt vooral heerlijk gegeten, strippers bezocht en keihard gezopen. Kost amper iets. Nu dus zomervakantie aan het strand (en ik ga meedoen aan het Sopot Beach Rugby toernooi).

Vorig jaar juni op Kos en dat was ook heerlijk. Wilde ik op zich wel weer doen maar echt geschrokken van de prijzen in augustus. Oudste is nu 5 dus kunnen niet meer anders.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2016 18:02:55 ]
pi_159128157
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:40 schreef exode het volgende:
Nee zitten ook in duitsland, frankrijk, oostenrijk! De camping die ik eerder noemde, en campagne is ook lid van de SVR.
En de afstand die je noemde is met een vouwwagen te doen hoor! Wij rijden met de caravan en dan overnachten we wel altijd een keertje. Ook omdat we niet gejaagd op vakantie willen gaan. Wij gaan al jaren (oudste is 18, jongste 3) met kleintjes op reis met de auto, en zolang we maar op tijd stoppen om te eten en de beentjes te strekken gaat het(meestal ;) ) goed
pi_159146761
Dat sowieso Ticootje, in 2 keer...we hebben een vouwwagen achter ons hangen dus max 100 km. En mijn vrouw is nachtblind dus we kunnen niet veel 's nachts rijden.
  Moderator zaterdag 16 januari 2016 @ 13:12:18 #223
5428 crew  miss_sly
pi_159147039
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 12:58 schreef exode het volgende:
Dat sowieso Ticootje, in 2 keer...we hebben een vouwwagen achter ons hangen dus max 100 km. En mijn vrouw is nachtblind dus we kunnen niet veel 's nachts rijden.
In twee dagen van vijfhonderd kilometer goed t doen. Genoeg tijd om regelmatig te stoppen en je peuter lekker te laten rennen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_159148239
Camping Les Ramieres (Sahune) is het uiteindelijk bij ons geworden. Goed beoordeeld voor kinderen, erg leuke omgeving.
Iedereen bedankt voor het meedenken, met name laziness!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_159148838
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 13:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

In twee dagen van vijfhonderd kilometer goed t doen. Genoeg tijd om regelmatig te stoppen en je peuter lekker te laten rennen.
Dat is waar, nu nog even in conclaaf met het KDV. Onze jongen is 'niet welkom' in de 3 weken dat wij alweer terug willen zijn van vakantie. We willen meteen als de zomervakantie begint weg, maar de vakantie volgens het KDV is pas 3 weken later. Dan gaat hij 6 weken niet en we hebben net onze opvang aangepast om juist ook tijdens schoolvakantie KDV te hebben. (mijn vrouw staat voor de klas)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')