en Reed. Ik ben wel nieuwsgierig naar de achtergrond van die diepe vriendschap tussen reed en starkquote:Op zondag 21 juni 2015 21:17 schreef Gwywen het volgende:
[..]
The Sword of the Morning
Kingsguard die bij de Tower of Joy door Ned Stark is gedood.
"great swordsman", "paragon of knighthood", "famous sword".quote:
Er zijn wel meer bekende zwaarden, maar niet zo beroemd als bijv. Dawn is.quote:After the end of the Rebellion, Arthur was found by Lord Eddard Stark at the Tower of Joy. He died there, fighting Lord Eddard and his companions, but the exact circumstances of his death are unclear.[4] In a memory of his father, Bran Stark recalls his father Eddard describing Arthur as the finest knight he ever saw, and elaborates further that Dayne would have killed him if not for Howland Reed.[8] According to Catelyn Tully, Arthur was the deadliest of the seven knights of Aerys's Kingsguard
Ja, die andere 2 lijken Reed en Umber te zijn. Misschien een recast van GreatJon.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
en Reed. Ik ben wel nieuwsgierig naar de achtergrond van die diepe vriendschap tussen reed en stark
Ja dat vroeg ik me ook af; op één of andere manier moeten dat oude vrouwtje en zij contact met elkaar hebben gehad dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is echt helemaal niets meer wat nog klopt geloof ik.
Hoe weet Brienne trouwens dat ze op een kaars van Sansa moet wachten? Ik denk dat ik een scene gemist heb ofzo.
Seizoen 7:quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is echt helemaal niets meer wat nog klopt geloof ik.
Hoe weet Brienne trouwens dat ze op een kaars van Sansa moet wachten? Ik denk dat ik een scene gemist heb ofzo.
Plottwist: De Euro is Daarioquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:34 schreef chiren het volgende:
Euron = Daario
Zou me niks verbazen en ook een goeie reden zijn waarom ze de Ironborns nog niet in de serie hebben laten voorkomen, omdat dit anders al meteen obvious was...
Volgend seizoen zou dit een keiharde plottwist kunnen zijn en ook passen bij het feit dat de Ironborns er volgend seizoen wél bij zijn
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:11 schreef Funzel het volgende:
Hoezo is Euron dan Daario? Heb die theorie nooit echt gelezen.
TL;DR: als je de tijdslijn op een rijtje zet, is 'toevallig' iedere keer als Euron afwezig is Daario aanwezig, en andersom.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:16 schreef Funzel het volgende:
He gadsie, kan dat niet ff in een tl;dr versie?
Was toch al aangegeven dat de serie een ander pad volgt dan de boeken?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:16 schreef Slayage het volgende:
wie gaat de serie proberen te vermijden om niet gespoilerd te worden voor de boeken?
op sommige punten zeker, alleen is dit iets wat ik meerdere boeklezers va het eerste uur heb horen roepen, vroeg me af of er ook fokkers zijn met deze intentiequote:Op woensdag 16 maart 2016 22:18 schreef Drankster het volgende:
[..]
Was toch al aangegeven dat de serie een ander pad volgt dan de boeken?
Tja, ik ga het sowieso kijken. Wachten op de boeken duurt mij te lang, wacht nu al 4 jaar ofzo. Ga ze sowieso wel lezen wanneer deze uitkomen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
op sommige punten zeker, alleen is dit iets wat ik meerdere boeklezers va het eerste uur heb horen roepen, vroeg me af of er ook fokkers zijn met deze intentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |