en nu zonder de boekkenniss...quote:Op maandag 8 juni 2015 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is tot het huwelijk met Drogo haar hele leven op de vlucht geweest met een broer die haar stelselmatig mishandelde als ze even niet lief was, en hij huwde haar uit aan een gigantische barbaar en het boeide hem niet of ze door 40.000 Dothraki en hun paarden verkracht zou worden.
Haar huwelijksnacht met Drogo was een nachtmerrie voor dat arme jonge maagdje.
Heeft ze eindelijk liefde voor de man ontwikkeld en is ze in verwachting van zijn kind, waarvoor ze ook nog een rauw paardenhart heeft moeten opeten, wordt hij door misleiding van een heks vermoord, waarbij haar haar ongeboren kind ook ontnomen wordt, waarna haar verteld werd hoe gruwelijk het wezen was wat in haar baarmoeder heeft gezeten.
Vervolgens zwerft ze door een snikhete woestijn waar meerdere van haar mensen komen te overlijden. Een dierbare lijfwacht wordt onthoofd en het hoofd wordt teruggestuurd. In Qarth wordt een deel van haar mensen bruut afgeslacht en wordt ze verraden.
To name but a few things.
Dit kwam allemaal in de vorige seizoenen van de serie voor hoor.quote:
Ja. Helemaal aan het begin, toen ze werd uitgehuwelijkt en verkocht aan een Dothraki Khal door haar familielid waarna ze werd verkracht.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb je haar ooit helemaal tot de grond toe afgebroken zien worden zoals zo goed als ieder ander main characterr in game of thorns?
quote:
wat hij beschrijft komt allemaal uit de serie, drogo heeft ze zelf gedood trouwensquote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 21:55 schreef padlarf het volgende:
Raakte Jorah Dany nou aan met zn ongewsssen greyscale handen?
Ja okee, euthanasie idd!quote:Op maandag 8 juni 2015 21:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat hij beschrijft komt allemaal uit de serie, drogo heeft ze zelf gedood trouwens
quote:Op maandag 8 juni 2015 21:55 schreef padlarf het volgende:
Raakte Jorah Dany nou aan met zn ongewsssen greyscale handen?
je ziet haar er niet nog dagelijks mee dealen dat ze toen een paardenhart heeft moeten eten, wel? En is er sprake van eeuwige liefde voor khal drogo? neen, ze neukt er gewoon er en der wat bij. en ach wie raakt er nu niet een beetje uitgescheurd tijdens de huwelijksnacht.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit kwam allemaal in de vorige seizoenen van de serie voor hoor.
Okee alleen het sterven van die mensen in de woestijn kwam iets minder duidelijk naar voren, maar het was wel duidelijk dat ze niet lekker in het zonnetje zaten te chillen.
quote:Op maandag 8 juni 2015 21:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je ziet haar er niet nog dagelijks mee dealen dat ze toen een paardenhart heeft moeten eten, wel? En is er sprake van eeuwige liefde voor khal drogo? neen, ze neukt er gewoon er en der wat bij. en ach wie raakt er nu niet een beetje uitgescheurd tijdens de huwelijksnacht.
Je faalt opzichtelijk. Er is veel op deze serie aan te merken, maar niet dat het lijkt op een (standaard) sprookje. Log eventjes uit, haal diep adem en probeer het nog eens een keer.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je ziet haar er niet nog dagelijks mee dealen dat ze toen een paardenhart heeft moeten eten, wel? En is er sprake van eeuwige liefde voor khal drogo? neen, ze neukt er gewoon er en der wat bij. en ach wie raakt er nu niet een beetje uitgescheurd tijdens de huwelijksnacht.
euh deus ex machina drogo komt haar even redden??? waar hebben we dat eerder gezien.. hmmm.. in alle andere disney sprookjes.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je faalt opzichtelijk. Er is veel op deze serie aan te merken, maar niet dat het lijkt op een (standaard) sprookje.
Drogon*quote:Op maandag 8 juni 2015 21:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh deus ex machina drogo komt haar even redden???
Er zijn in ieder genoeg hier die er eerder op kickenquote:Op maandag 8 juni 2015 22:03 schreef Slayage het volgende:
waar zijn de feministen/moraalridders om hun beklag te doen over GOT deze week?
Die gaat volgende week dus gewoon dood.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef Funzel het volgende:
Beetje een makkelijke poging om Meryn Trant nog gehater te maken door 'm ff een pedo te maken.
99,3% van de kijkers is dat allang vergeten joh; die haat moest ff ververst worden.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:17 schreef Joosie200 het volgende:
Ja, die Meryn hoeven ze niet nog afschuwelijker neer te zetten, beetje Arya haar dansinstructeur neermaaien without armour and just a wooden sword. Reden genoeg,in aflevering 10
Ik wist dat ik hem moest kennen, maar waarom niet.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
99,3% van de kijkers is dat allang vergeten joh; die haat moest ff ververst worden.
Ik moest gelijk hier aan denken:quote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef Funzel het volgende:
Beetje een makkelijke poging om Meryn Trant nog gehater te maken door 'm ff een pedo te maken.
in de vroegere tijden was dat heel normaal, hoe oud was sansa toen ze met tyrion het bed moest delen.. hoe oud was maria toen ze jezus verwekte?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef Funzel het volgende:
Mja, toch blijft het goedkoopquote:Op maandag 8 juni 2015 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
99,3% van de kijkers is dat allang vergeten joh; die haat moest ff ververst worden.
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik wist dat ik hem moest kennen, maar waarom niet.
Ja inderdaad; ineens vloog de boel in de fik en werd gezegd dat dat door 20 man kwam!quote:Op maandag 8 juni 2015 22:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, toch blijft het goedkoop
Overigens mistte ik Ramsey als commando-aanvoerder wel
[ afbeelding ]
Zo had ie toch wel nog even zijn gezicht mogen laten zien. Beetje onvoorstelbaar ook met Melisandre, dat zelfs de God of Fire niet doorheeft dat iemand rondsneakt die zijn beste bet wil omleggen
Ze heeft zelf iets van dragon blood ofzo (immuun voor vuur). Wellicht dat ze ook immuun is voor greyscale. Iets dat wellicht ook met draken te maken heeft (scales enzo)quote:Op maandag 8 juni 2015 22:00 schreef Joosie200 het volgende:
Krijgt Danaerys nu ook greyscale?![]()
Er is immers nu een positie vacant van iemand die greyscale zal overleven nu Shireen geofferd is![]()
Ze is iig al hard op weg met Drogon richting alle Grand Maesters die haar kunnen healen
Maar even serieus: Danaerys, mother of dragons, laat Vyserion en Rhaegon in chains achter?Welke moeder doet dat nu, kinderbescherming en 114 red een dier erop af!
Kan het niet Melisandre zelf geweest zijn? Zo kon ze Stannis in ieder geval overtuigen.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja inderdaad; ineens vloog de boel in de fik en werd gezegd dat dat door 20 man kwam!
Ehhh.....okee?
zie hun wapen. speren zijn niet geschikt voor close combat.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:22 schreef Joosie200 het volgende:
En sinds wanneer zijn unsullied useless, serieus: prima in veldslagen maar als bewaker/stadswacht falen ze hard
Vuur is wel erg opvallend ja, maar hoe die scene begon leek wel dat het haar ook overviel.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan het niet Melisandre zelf geweest zijn? Zo kon ze Stannis in ieder geval overtuigen.
Kan best. Vond het wel mooi voor Ser Friendzoned, Jorah en Khaleesi, al was het ook wel een mooie aanleiding voor een spin-off toen Dany de hand van Missandei opzochtquote:Op maandag 8 juni 2015 22:21 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ze heeft zelf iets van dragon blood ofzo (immuun voor vuur). Wellicht dat ze ook immuun is voor greyscale. Iets dat wellicht ook met draken te maken heeft (scales enzo)
Hun slavenmeester zei dat ze ook in de shortsword en nog een ander wapen (club of zo?) getraind waren.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zie hun wapen. speren zijn niet geschikt voor close combat.
Precies, deze dude:quote:Op maandag 8 juni 2015 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hun slavenmeester zei dat ze ook in de shortsword en nog een ander wapen (club of zo?) getraind waren.
quote:Op maandag 8 juni 2015 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]Blijft 1 van de meest epische momenten van de hele fucking serie!
You speak high Valerian?
Hier ging ik ook van uit ja. Als zo'n stoneman je aanraakt ben je hoe dan ook de sjaak want die hebben geen normale huid meer over.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:01 schreef gazhims3lv het volgende:
Lijkt me sterk dat Dany Greyscale krijgt. Het gaat toch om het aanraken van de 'spot' en niet specifiek een ander lichaamsdeel van de persoon met de ziekte?
oke dan heb ik gemist dat ze ook met zwaarden vochten, ik heb ze alleen met main wapen speren gezien in die steden.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hun slavenmeester zei dat ze ook in de shortsword en nog een ander wapen (club of zo?) getraind waren.
Klopt, en dat vind ik ook volkomen debiel van ze.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dan heb ik gemist dat ze ook met zwaarden vochten, ik heb ze alleen met main wapen speren gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |