abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153357456
Ik ben op zoek naar een mac book pro retina (nieuwste model)
Mijn vraag is: waar kan ik deze het beste kopen? --- met (studenten)korting
(ja ik kan het ook op internet opzoeken) maar ben benieuwd naar ps ervaringen en tips
  maandag 8 juni 2015 @ 17:34:11 #2
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_153357468
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_153357482
Ik heb mijne gekocht bij de MediaMarkt. Was ook met studentenkorting volgens mij.
pi_153358296
Apple Store. Zit je tenminste niet te zeiken als je hem oor reparatie moet sturen. Bij MM ben je hem dan meteen 2 weken kwijt, terwijl je bij Apple zelf misschien maar een paar dagen zonder moet.
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 8 juni 2015 @ 18:52:53 #5
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_153359159
quote:
3s.gif
Op maandag 8 juni 2015 18:15 schreef Nero22 het volgende:
Apple Store. Zit je tenminste niet te zeiken als je hem oor reparatie moet sturen. Bij MM ben je hem dan meteen 2 weken kwijt, terwijl je bij Apple zelf misschien maar een paar dagen zonder moet.
Ik heb er net hier een gekocht (zakelijk) en die was 400,- goedkoper dan bij Apple zelf. Kunnen ze niet tegenop met 200 euro studentenkorting...
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_153359204
Ja goed, als je hem zakelijk koopt scheelt het al gauw €200, ongeacht waar je het haalt. Heb ik zelf toen ook gedaan.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_153364271
Topictitel iets verduidelijkt
pi_153367957
Volgens mij heb je bij Dixons trouwens drie jaar garantie op Apple producten. Dat was een paar jaar terug tenminste zo.
pi_153368030
Via slim.nl krijg je extra korting!
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop