SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Geen kinderen.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:58 schreef seto het volgende:
waarom zou jouw leven interessanter zijn dan dat van stinkie clumsy?
quote:
en voor me betaald.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]I.i.g. heeft stinkie iemand gevonden die met em wil neuken. Oh en een leven opbouwen enzo.
Dat zie ik bij jou niet gebeuren hahaha
de vraag staat nogquote:
"swek" schijnt de term te zijn.quote:
Is je stroke game on fleek? Hippe dinosaurus.quote:
Nice.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:00 schreef McNulty het volgende:
Niemand heeft wat gezegd over die geile gymchick.
Niemand.
Ben jij sap?quote:Op maandag 8 juni 2015 16:19 schreef seto het volgende:
ik denk dat hij die walk of shame al bij de heenweg zet als hij met jou gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien nee:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
setonegergifje.gifjequote:Op maandag 8 juni 2015 16:19 schreef seto het volgende:
ik denk dat hij die walk of shame al bij de heenweg zet als hij met jou gaat
quote:Op maandag 8 juni 2015 16:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ben jij sap?
Indien ja:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien nee:tapi mofoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is goed. Of Brazilië doen.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:17 schreef McNulty het volgende:
Hey sap kom losgaan in Thailand en dan op de terugweg de walk of shame bij schiphol zetten.
Pokkaaiquote:
En toen?quote:Op maandag 8 juni 2015 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook nog meisje met boef trui gespot. Haar in een knotje ook alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |