*fokken of FOK!ken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:25 schreef Tengano het volgende:
Deze catastrofe maakt m.i. heel duidelijk dat je NOOIT met een berggeestmoet Fok!en
Waarom ?? Kom maar eens in mijn wijk kijken hoe de vreemdelingen zich aanpassen...niet dus.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:46 schreef Odaiba het volgende:
Die minachting van de westerse toerist, je ziet het overal....Het kan geen kwaad om je van tevoren te verdiepen in de cultuur en de nodige normen en waarden in acht te nemen...
Ga een eind fietsen met je bijgeloof. Weet wat pas echt respectloos is?? Westerlingen opsluiten omdat ze zogenaamd aardbevingen veroorzaken met hun blote reet. Hoe misdadige en achterlijk kan je als land zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:54 schreef detaris het volgende:
Terecht dat Maleisië dit respectloze gedrag bestraft.
Ik denk niet dat er veel ontwikkelingshulp naar Maleisië gaat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:42 schreef Religieisfacisme het volgende:
Achterlijk bijgeloof van zelfs de ministers in dat land. Lachwekkend dat er in deze tijd nog mensen zijn die zo dom zijn en dan ook nog eens een land regeren. Mensen opsluiten omdat ze met hun blote reet aardbevingen zouden veroorzaken. Kom op zeg dit hoeven we niet te pikken. Toeristenboycot en het stoppen van ontwikkelingshulp lijkt me een mooi begin. Idioot land !!
[..]
Waarom ?? Kom maar eens in mijn wijk kijken hoe de vreemdelingen zich aanpassen...niet dus.
Je moest eens weten wat we allemaal betalen. Er gaat zelfs nog EU ontwikkelingshulp naar de 2de grootste economie op de wereld, China.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel ontwikkelingshulp naar Maleisië gaat.
Kom maar eens met een bron wb Maleisië.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:23 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat we allemaal betalen. Er gaat zelfs nog EU ontwikkelingshulp naar de 2de grootste economie op de wereld, China.
Argument over het veroorzaken van aardbevingen is natuurlijk onzinnig. Neemt niet weg het respectloze gedrag van deze toeristen op een, voor de plaatselijke bevolking, heilige plek gewoon bestraft kan worden door de Maleisische autoriteiten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:00 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Ga een eind fietsen met je bijgeloof. Weet wat pas echt respectloos is?? Westerlingen opsluiten omdat ze zogenaamd aardbevingen veroorzaken met hun blote reet. Hoe misdadige en achterlijk kan je als land zijn?
Maleisië krijgt tot op de dag van vandaag de volle pond. Wel heeft de EU besloten om minder ontwikkelingshulp naar de 'groeilanden' te sturen. Dit betekent voor Maleisië dat tussen nu en 2020 er het een en ander zal veranderen. Er zal tegen die tijd minder hulp naar het land gaan. Maar voorlopig krijgen ze nog gewoon ons geld.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:25 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Kom maar eens met een bron wb Maleisië.
Dan hebben we in ons eigen land nog heel wat vreemdelingen te straffen. Bijgeloof en mierenneukerij van de bovenste plank.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:43 schreef detaris het volgende:
Neemt niet weg het respectloze gedrag van deze toeristen op een, voor de plaatselijke bevolking, heilige plek gewoon bestraft kan worden door de Maleisische autoriteiten.
Daar staat helemaal niet hoeveel er naar Maleisië gaat. Bovendien zitten we al in 2015. Betere bron aub.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:48 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Maleisië krijgt tot op de dag van vandaag de volle pond. Wel heeft de EU besloten om minder ontwikkelingshulp naar de 'groeilanden' te sturen. Dit betekent voor Maleisië dat tussen nu en 2020 er het een en ander zal veranderen. Er zal tegen die tijd minder hulp naar het land gaan. Maar voorlopig krijgen ze nog gewoon ons geld.
http://www.volkskrant.nl/(...)roeilanden~a3068684/
Daarnaast zijn er tal van particuliere en bedrijfs initiatieven en zijn organisaties als Unicef e.d. actief in het land.
Het gaat hier niet over vreemdelingen die zich misdragen in Nederland. Het gaat om toeristen die zich misdragen in Maleisië.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:52 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dan hebben we in ons eigen land nog heel wat vreemdelingen te straffen. Bijgeloof en mierenneukerij van de bovenste plank.
Zoek maar lekker een secretaresse. Als je precieze cijfers wilt weten zal je bij de EU moeten zijn en dan ben je wel even bezig met zoeken. Dat hebben ze heel erg moeilijk gemaakt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:57 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Daar staat helemaal niet hoeveel er naar Maleisië gaat. Bovendien zitten we al in 2015. Betere bron aub.
Ja en ?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:04 schreef detaris het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over vreemdelingen die zich misdragen in Nederland. Het gaat om toeristen die zich misdragen in Maleisië.
Nee er staat dat het vanaf 2014 ging veranderen. Het is inmiddels 2015, dus wie zegt dat ze nog iets krijgen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:06 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Zoek maar lekker een secretaresse. Als je precieze cijfers wilt weten zal je bij de EU moeten zijn en dan ben je wel even bezig met zoeken. Dat hebben ze heel erg moeilijk gemaakt.
Maleisië krijgt wel degelijk ontwikkelingshulp en die bron heb ik je gegeven. Lijkt me een duidelijke zaak.
Natuurlijk krijgen ze iets. De hulp wordt tussen 2014 en 2020 VERMINDERD. Maar eerst vraag je om bewijs dat ze ontwikkelingshulp krijgen en dan geef ik je dat en kom je weer met nieuwe eisen. Nu moet je ineens bedragen weten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee er staat dat het vanaf 2014 ging veranderen. Het is inmiddels 2015, dus wie zegt dat ze nog iets krijgen?
M.a.w. je weet 't niet. Claim dan ook niks.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:20 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgen ze iets. De hulp wordt tussen 2014 en 2020 VERMINDERD. Maar eerst vraag je om bewijs dat ze ontwikkelingshulp krijgen en dan geef ik je dat en kom je weer met nieuwe eisen. Nu moet je ineens bedragen weten.
Daar kom je maar op een manier achter en dat is de EU archieven en notulen doorspitten.
Dat heb ik al eens gedaan en daar ben je niet zomaar mee klaar. Er is geen pagina die even aangeeft hoeveel Maleisië precies krijgt. Dat zijn allemaal aparte fondsen en projecten en die zal je allemaal zelf moeten gaan opsporen en vastleggen. De EU maakt het om een of andere reden niet makkelijk om na te gaan waar de geldstromen (buiten de EU landen) nou precies uit bestaan en waar ze precies heengaan. Je komt er uiteindelijk wel achter maar dan ben al weer weken verder.
Oke. En aardbevingen veroorzaken met je blote kont, dat gaat natuurlijk wel ergens over...quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef detaris het volgende:
[..]
En dat betekent dat je post nergens over gaat.
Waar heb ik geclaimd dat ik precieze bedragen wist ??quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:22 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
M.a.w. je weet 't niet. Claim dan ook niks.
Jij claimt dat Maleisië iets krijgt. Dat weet je niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:23 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Waar heb ik geclaimd dat ik precieze bedragen wist ??
Even begrijpend lezen en je zal zien dat het in de aangehaalde bron staat. En dat Maleisië ontwikkelingshulp krijgt daar zijn wel meer bronnen van te vinden. Zoekt en u zult vinden. De precieze bedragen is een ander verhaal.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:24 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Jij claimt dat Maleisië iets krijgt. Dat weet je niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |