Ik heb geen idee waar jij het over had...quote:Op maandag 8 juni 2015 13:22 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Daarom stelde ik niet die vraag hoe het met die 2 ging.
Niemand weet het blijkbaar, want ik kreeg er geen reactie op?
Mooie Cap,alleen jammer van die plofkop.quote:
Dat ze dat dacht zegt al genoeg over ZK.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:41 schreef Cheszy het volgende:
Ivan en Waaif in gesprek over hoe het uit gegaan is
Voordat de zus van Ivan kwam werd Waaif naar ZK geroepen en werd haar verteld dat er 2 dames onderweg waren, op dat moment stonden de zussen van Ivan aan het hek.
Waaif is helemaal uit haar plaat gegaan in de ZK toe ze dat zag, ze dacht "wat voor vies spelletje word hier gespeeld".
Ze klapte lekker uit de school. Denk dat de SL stagiair zat te slapen.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:51 schreef Cir het volgende:
is Nikole al naar de febo geroepen
dat ze dingetjes ventileerd on cam , ....
dat wrd febo niet blij van die zal wel uitgekaffert worden
Gabri haar neus shined.quote:
En maar blijven volhouden dat de ZK alleen is voor het wisselen van de batterijen amehoelaquote:Op maandag 8 juni 2015 13:41 schreef Cheszy het volgende:
Ivan en Waaif in gesprek over hoe het uit gegaan is
Voordat de zus van Ivan kwam werd Waaif naar ZK geroepen en werd haar verteld dat er 2 dames onderweg waren, op dat moment stonden de zussen van Ivan aan het hek.
Waaif is helemaal uit haar plaat gegaan in de ZK toe ze dat zag, ze dacht "wat voor vies spelletje word hier gespeeld".
....en medische noodgevallenquote:Op maandag 8 juni 2015 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En maar blijven volhouden dat de ZK alleen is voor het wisselen van de batterijen amehoela
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |