SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Levensles 1 : Niet naar achteren kijken. Enkel naar vorenquote:Op maandag 8 juni 2015 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Vond het gisteren mooier, dus TT is een hoax
Maandag weer 15quote:
Wat je bedoelt is dat er een paar lijntjes op de 30 zitten maar dat de oper op 25 zitquote:
Halfvolle glazenquote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat je bedoelt is dat er een paar lijntjes op de 30 zitten maar dat de oper op 25 zit
Mwah, vind er toch wel veel wolken vandaag, daar heb jij aan de kust vast minder last van, ik zit 200 km landinwaarts.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er is niks mis met het weer van vandaag. Alleen die wind maakt het frisser.
Hier ook wel wolken, maar wel overwegend zonnig.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:41 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Mwah, vind er toch wel veel wolken vandaag, daar heb jij aan de kust vast minder last van, ik zit 200 km landinwaarts.
Hier ookquote:Op maandag 8 juni 2015 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier ook wel wolken, maar wel overwegend zonnig.
Ik gok dat die paar lijntjes gaan uitkomenquote:Op maandag 8 juni 2015 15:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat je bedoelt is dat er een paar lijntjes op de 30 zitten maar dat de oper op 25 zit
Die gaat het dus winnen van de warmte uit het oostenquote:
Dat is het jammere ja, maar het geeft wel het mooiste onweerquote:Op maandag 8 juni 2015 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Die gaat het dus winnen van de warmte uit het oosten![]()
Paar buitjes voor het stof, niets mis mee.quote:
Al veel onweer gehad dit jaar? Hier zitten we midden in het stormseizoen maar het is echt bar. Weinig regen, weinig hagel, weinig onweer. Vrees voor een lange hete stoffige zomer.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het jammere ja, maar het geeft wel het mooiste onweer
Een knal en een flits, los van elkaar. Een beetje zoals ieder jaar dusquote:Op maandag 8 juni 2015 16:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Al veel onweer gehad dit jaar? Hier zitten we midden in het stormseizoen maar het is echt bar. Weinig regen, weinig hagel, weinig onweer. Vrees voor een lange hete stoffige zomer.
Defineer jouw regioquote:Op maandag 8 juni 2015 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
2015 is voor mijn regio echt een kansloos weerjaar. Vrijwel geen onweer, veel wind.. Vooral die wind begin ik echt spuugzat te raken, js het namelijk eens mooi weer is het nog fris dankzij die smerige wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |