Heerlijk tochquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:01 schreef Gwywen het volgende:
Nog geen wolkje te zien hier.
Strakblauw en 27 graden.
Wedden dat de lucht ze weer net zo hard teruggooitquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:41 schreef Rabieluh het volgende:
Serieus, als er straks ten noorden van Breda dingen gebeuren, dan gooi ik boos spullen naar de lucht.
met een luchtbuks?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:41 schreef Rabieluh het volgende:
Serieus, als er straks ten noorden van Breda dingen gebeuren, dan gooi ik boos spullen naar de lucht.
Uit de lucht komt hier over het algemeen niet zoveel dus dat betwijfel ik toch wel...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wedden dat de lucht ze weer net zo hard teruggooit
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Uit de lucht komt hier over het algemeen niet zoveel dus dat betwijfel ik toch wel...
Klopt, erg benauwd is het in Den Haag.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het kan niet anders dan dat ik zo een bui ga krijgen hier. Wordt helemaal donker en de wind trekt aan.
Zeg... zetten jullie dat schild enkel aan als je Leiden zo kan dwarsbomen ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En van de keer heb ik deze niet eens zelf gemaakt.
Vies vies vies gewoon maar voorlopig nog helemaal nietsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:53 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Klopt, erg benauwd is het in Den Haag.
29 graden op m'n balkonnetje nu nog.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:53 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Wow bekijk dit.http://www.hetweeractueel.nl/weer/den-haag-loosduinen/actueel/.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:53 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Wij niks boeiends, dan jullie ook niks boeiends!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg... zetten jullie dat schild enkel aan als je Leiden zo kan dwarsbomen ofzo?
Jij woont ook in Loosduinen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:54 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Wow bekijk dit.http://www.hetweeractueel.nl/weer/den-haag-loosduinen/actueel/.
Net niet: in Segbroek woon ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij woont ook in Loosduinen?
Nicequote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uhm ja, grens Loosduinen/Houtwijk/Kraayenstein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |