Ben je niet bang dat die nieuwe juist sneller scheurt door de verschillende diktes die er in zitten?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:55 schreef Zith het volgende:
Een dikkere pot gekocht (links is de oude, rechts is de nieuwe)
[ afbeelding ]
Klopt!quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:07 schreef ASSpirine het volgende:
Maar daar gaat het concept van een makkelijke tandoor maken wel
Ja, maar ik maak graag naans aan de wand, dan moet het wel glad zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:19 schreef Bramito het volgende:
Hoe belangrijk is hat dat de tandoor cylindervormig is? Je zou hem helemaal to boven kunnen opbouwen met van die stenen.
Denk toch wel te grof ja..quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:38 schreef Bramito het volgende:
Zijn ze heel grof dan? Zou het niet gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kon het uit elkaar plukken!
Als ik daarvoor ook nog een stapel naans had gebakken dan hadden we het gewoon naast de tandoor uit elkaar geplukt met de naans. Maar helaas waren er geen naans![]()
Heerlijk vlees wel (sowieso erg makkelijk vlees, normaal doe ik hem 4-5uur in de oven, met wat zout en peper, op 140-150 en dan is het vlees en de jus ook geweldig)
[ Bericht 16% gewijzigd door Zith op 01-08-2015 23:51:53 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Ik mag helaas niet zomaar vrouwen uitnodigen.quote:
Ik kan me heel mannelijk gedragen hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:54 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik mag helaas niet zomaar vrouwen uitnodigen.
Oh mèn!quote:Op maandag 8 juni 2015 19:37 schreef Zith het volgende:
[..]
http://www.gourmetindia.c(...)omment&comment=22824
Zoiets?![]()
---
Vandaag worstjes en aardappelen gemaakt. Had ook 3 spiezen met paprika/tomaat/cougette maar die gleden allemaal van de stok af... Als er ineens 800gr vocht op de kolen komt en er dus geen hittebron is koelt het allemaal toch wat snel af. Opnieuw aangestoken dus en de groentes laten wegbranden. Nu een ijzeren roostertje onderin gezet zodat dingen die vallen niet direct tegen te kolen komen, maar toch zoek ik iets om het afglijden tegen te houden.. Een stuk aardappel helpt (die bakt aan tegen de spies) maar ik ga toch zoeken naar een of andere ijzeren knijper oid.
Al probeersel gaatjes in een aubergine gemaakt, daar spekjes in gepropt en deze een aardig tijdje in de tandoor gehangen, ik ga het pas morgen eten maar ziet er al heerlijk uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |