Trollquote:Op zondag 7 juni 2015 21:42 schreef bdo1 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op, dit gezicht is toch pure perfectie?
Ja, prachtigquote:Op zondag 7 juni 2015 21:42 schreef bdo1 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op, dit gezicht is toch pure perfectie?
Ja ik ook...maar toch...ken weinig met zo'n gezicht!quote:Op zondag 7 juni 2015 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, prachtigAlleen denk ik wel bij elke foto: ze zou nog veel mooier zijn als er wat minder zou zijn.
topquote:Op zondag 7 juni 2015 21:45 schreef 10minuteman het volgende:
[ afbeelding ] Deze kan net.. Super..
Maar wat jij in OP hebt is mij te extreem.
Toch nog te extreem.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef bdo1 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb haar (PlumpPrincess) laatst aan mn maten laten zien. Zelfs degene die op ultra slank valt en ook een superslanke sportschoolvriendin op de bank heeft zitten zou haar niet afwijzen. Niemand vindt dit lelijk, echt niet.
Ik vind ook dat het absoluut minder kan (mn maten ook). Maaaar...voor een fat girl is zij gewoon kwaliteit Doutzen.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, leuke koppies hoor, maar die benen...dat mag echt gewoon wat minder. Dit is niet heel aantrekkelijk, maar er zijn ongetwijfeld mannen die dat toch super gaaf vinden.
Maar dit is een recht figuur...zo hebben zo vele vrouwen dat.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:50 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Toch nog te extreem.
Ik ga voor:
[ afbeelding ]
Jawel hč?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:51 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Echt puur op het randje. Maar te doen!
Ja, die zag ik laatst ook voorbij komen! Maar zij heeft echt een appelfiguur en dat vind ik niet mooi.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Dit is Tess Holiday, een bekend plus size model:
[ afbeelding ]
Overgewicht is per definitie niet slecht maar de uber dikke benen en een meerdere rollades op de buik heb ik niet zoveel mee. Dan doel ik op fors overgewicht.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:51 schreef bdo1 het volgende:
[..]
Maar dit is een recht figuur...zo hebben zo vele vrouwen dat.
?quote:Op zondag 7 juni 2015 21:54 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Overgewicht is per definitie niet slecht
En juist van die benen krijg je het vrijwel niet af....quote:Op zondag 7 juni 2015 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, leuke koppies hoor, maar die benen...dat mag echt gewoon wat minder. Dit is niet heel aantrekkelijk, maar er zijn ongetwijfeld mannen die dat toch super gaaf vinden.
jawel. Ikquote:Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef bdo1 het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand vindt dit lelijk, echt niet.
Ik snap wat je bedoelt. Maar de dame van de foto heeft gewoon een recht toe recht aan figuur, overgewicht of niet. Ik hou van peertjesquote:Op zondag 7 juni 2015 21:54 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Overgewicht is per definitie niet slecht maar de uber dikke benen en een meerdere rollades op de buik heb ik niet zoveel mee. Dan doel ik op fors overgewicht.
Zachte wat plus, iets overgewicht buik, ronde buik is prima etc
Niet uit content trekken. Ik doel op vorm en looks. Sommige vrouwen met wat overgewicht zien er echt leuk uit.quote:
Heeft niks met context te maken, maar waarschijnlijk bedoel je 'niet per definitie' i.p.v. 'per definitie niet'quote:Op zondag 7 juni 2015 21:56 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Niet uit content trekken. Ik doel op vorm en looks. Sommige vrouwen met wat overgewicht zien er echt leuk uit.
Niet op gezondheid.
Fietsenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En juist van die benen krijg je het vrijwel niet af....
Ah op lichaamsvorm. Ik snap je.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:56 schreef bdo1 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Maar de dame van de foto heeft gewoon een recht toe recht aan figuur, overgewicht of niet. Ik hou van peertjes
Vind dit niet lelijk, vind het afschuwelijk.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef bdo1 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb haar (PlumpPrincess) laatst aan mn maten laten zien. Zelfs degene die op ultra slank valt en ook een superslanke sportschoolvriendin op de bank heeft zitten zou haar niet afwijzen. Niemand vindt dit lelijk, echt niet.
Klopt. Pear shapequote:Op zondag 7 juni 2015 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
oeh.quote:Op zondag 7 juni 2015 21:58 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Ah op lichaamsvorm. Ik snap je.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Zo'n peervorm als die dames hebben nog stevige benen als ze zoveel afgevallen zijn dat hun gezicht bijna vel over been is.quote:
Ja, dat is zo. Dat is wel een enorme rotplek om wat vet kwijt te rakenquote:Op zondag 7 juni 2015 21:55 schreef Leandra het volgende:
Die heeft gewoon een ontzettend mooi lijf!quote:Op zondag 7 juni 2015 21:45 schreef 10minuteman het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:50 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Toch nog te extreem.
Ik ga voor:
[ afbeelding ]
Zitten wat extremen tussen maar deze rol je toch niet uit bed?quote:Op maandag 8 juni 2015 02:28 schreef Fok-it het volgende:
Vooral ook dat 'wees eens heel eerlijk naar jezelf"
Rot toch op man met je obese-verheerlijking. Met als reden dat je iets wilt om 'vast te kunnen pakken' zeker?
Of dezequote:Op zondag 7 juni 2015 21:45 schreef 10minuteman het volgende:
Uhm jawel. Word ik niet warm van hoorquote:Op maandag 8 juni 2015 02:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Zitten wat extremen tussen maar deze rol je toch niet uit bed?
Sja smaken verschillenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |