Wat vreselijk smerigquote:
TR even. Dit kan nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:43 schreef RobinOok het volgende:
Ik snap dit topic en de OP niet en wat mijn foto van de grote Aziatische ingredienten kwis daarin doet....
Ja schop ons maar weer ergens heen... Yvonne heeft duidelijk andere zaken aan dr hoofd.quote:
Nu heb je RobinOok in je nek en die heeft scherpe messenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja schop ons maar weer ergens heen... Yvonne heeft duidelijk andere zaken aan dr hoofd.
Die foto is bij puur toeval op internet gevonden om de OP een beetje bij CUL te doen lijken...
Oops ik duik wel een tijdje onder, alhoewel die fotos van haar er wel lekker uitzienquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu heb je RobinOok in je nek en die heeft scherpe messen
Zeker weten, ik lurk al jaren in CUL.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops ik duik wel een tijdje onder, alhoewel die fotos van haar er wel lekker uitzien
Nee volgens mij niet, maar zij had hem ook gebruikt in een soort produkten kwis op dr site..quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:04 schreef Soury het volgende:
Maar de foto in de op kwam toch niet van haar
Dan zijn ze van haarquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, maar zij had hem ook gebruikt in een soort produkten kwis op dr site..
Nog even en Pietverdriet komt hier zeikenquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou zo erg lijkt het me ook weer niet... Heeft ze gelijk wat extra aandacht
Heeft ie ook een paard? Ik denk altijd dat het PP isquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog even en Pietverdriet komt hier zeiken
Dat denk ik nou weer even nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie ook een paard? Ik denk altijd dat het PP is
Zeg, zoek je ruzie? 't Is een collage van foto's en die zijn allemaal VAN MIJ ja?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:04 schreef Soury het volgende:
Maar de foto in de op kwam toch niet van haar
En mooi en op fok.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:07 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Zeg, zoek je ruzie? 't Is een collage van foto's en die zijn allemaal VAN MIJ ja?
Gemaakt door mij, van mij. Mijn, mijn, mijn. Grrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |