Mensen die terugkomen met de uiteindelijke uitkomst van een topicquote:Op zondag 5 juli 2015 20:13 schreef BlauweEenhoorn3 het volgende:
Ik wou even laten weten dat ( ondanks dat ik vrijdag pas officieel mijn keuze inlever ) ik C&M met biologie, frans en wiskunde A ga kiezen. Ik zit nu nog midden in de proefwerkweek en heb tot nu toe de cijfers van na 5,6 ned 7,5 en ak 7,8 terug.
Bedankt voor al jullie begrip en reacties!
Nice. Succes ermee.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:13 schreef BlauweEenhoorn3 het volgende:
Ik wou even laten weten dat ( ondanks dat ik vrijdag pas officieel mijn keuze inlever ) ik C&M met biologie, frans en wiskunde A ga kiezen. Ik zit nu nog midden in de proefwerkweek en heb tot nu toe de cijfers van na 5,6 ned 7,5 en ak 7,8 terug.
Bedankt voor al jullie begrip en reacties!
Tjaa, het is wel zo.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:34 schreef 12 het volgende:
[..]
Naar wat voor prutschool ga jij dat wiskunde D verplicht is. Als het goed is heb je wel een beetje keuzevrijheid
Sorry 'gast' maar ik ga C&M doen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:34 schreef topdeck het volgende:
Doe ng of nt gast. Je zult me op je knieen bedanken
Misschien handig als je een technische studie gaat doen maar verder niet echt een vereisten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:11 schreef Holograph het volgende:
Gewoon voor wiskunde B gaan. Ik heb ooit voor A gekozen en dat was echt zinloos. Bijkomend voordeel is dat je bij wiskunde B later veel meer studierichtingen op kunt gaan - interesses veranderen door de jaren heen.
Owja, stellingen als "ik kan geen wiskunde" zijn bijna altijd equivalent aan "ik heb nooit mijn huiswerk gemaakt". Zonde.
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen die terugkomen met de uiteindelijke uitkomst van een topic
Succes volgend jaar!
Dankje! Ik heb er nu wel een goed gevoel overquote:
Ik weet dat cijfers in de onderbouw niet alles zeggen, maar daar heb ik ook mijn keuze niet op gebaseerd. Niet voor iedereen is een N&T profiel weg gelegdquote:Op zondag 5 juli 2015 20:55 schreef GeorgeArArMartin het volgende:
Cijfers in de onderbouw zeggen echt weinig over je potentiële cijfers in de daaropvolgende jaren. Als je niet weet wat je later wilt doen, zou ik N&T/N&G doen. Vakken inhalen na je middelbare school is echt kut, dan ben je gewoon een jaar bezig omdat je verkeerd hebt gekozen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |