Nee, nog niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij je aangemeld bij Bayer Leverkusen??
Volgens mij 15equote:Op zondag 7 juni 2015 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is jullie doelstelling jongens?
Jij moet verplicht degraderenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:10 schreef RRuben het volgende:
Ik doe ook mee, ben HSV. Verwacht maar niet te veel van mij
Ik zag het. Feestquote:Op zondag 7 juni 2015 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij moeten de eerste wedstrijd tegen elkaar spelen.
haha dacht het nietquote:Op zondag 7 juni 2015 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij moet verplicht degraderen
Welkom!
Je hebt die sponsor voor een X aantal rondes en daar krijg je dat bedrag voor. Niet per speelronde.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha dacht het nietHoe zit dat trouwens met die sponsors? krijg je dat bedrag per ronde of per het aantal rondes dat erbij staat?
ok thanksquote:Op zondag 7 juni 2015 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt die sponsor voor een X aantal rondes en daar krijg je dat bedrag voor. Niet per speelronde.
wijst zich wel redelijk vanzelfquote:Op zondag 7 juni 2015 20:24 schreef Vasion het volgende:
Leg uit hoe dit moet of wijst dat zich vanzelf?
Het is echt niet moeilijk. Kost je 5 minuten per dag. Alleen het begin is iets langer omdat je je team moet opstellen, personeel moet aannemen en sponsoren moet uitkiezen. Verder kan je je spelers ook laten trainen etc etc.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:24 schreef Vasion het volgende:
Leg uit hoe dit moet of wijst dat zich vanzelf?
Ja dat heb ik allemaal al gedaan, alleen wanneer moet je online zijn enzo?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk. Kost je 5 minuten per dag. Alleen het begin is iets langer omdat je je team moet opstellen, personeel moet aannemen en sponsoren moet uitkiezen. Verder kan je je spelers ook laten trainen etc etc.
Maakt niet uit, de wedstrijd gaat automatisch.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja dat heb ik allemaal al gedaan, alleen wanneer moet je online zijn enzo?
Wanneer jij wilt.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja dat heb ik allemaal al gedaan, alleen wanneer moet je online zijn enzo?
Oke cool.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer jij wilt.
De wedstrijden worden wel 's avonds rond 20.00 gespeeld, of iets later. Meestal krijg ik daar een melding van en ga dan online. Verder is het aan jou wanneer je online gaat.
Het onderhouden kost hooguit 5 minuten per dag. De rest doet het spel vanzelf.
geen treble?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ooit de dubbel gewonnen met RKC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |