Ik speelde niet met mijn beste opstelling, daar lag het gewoon aanquote:

Tuurlijk,ik heb ook wat goeie in de training staanquote:Op maandag 8 juni 2015 20:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik speelde niet met mijn beste opstelling, daar lag het gewoon aan

Werder Bremen - Eintracht Frankfurt 2-0quote:

Atle.... Ohquote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werder Bremen - Eintracht Frankfurt 2-0
di Santo
(1 - 0) 49"
Hajrovic
(2 - 0) 72"
Man of the match: di Santo
KOEKOEK

op de startpagina kan je iemand uitnodigenquote:Op maandag 8 juni 2015 21:43 schreef Wicky15 het volgende:
Ik wil ook wel een oefenpotje, geen idee hoe dat moet. Dus iemand die wil kan me uitnodigen (Hertha BSC)

Zometeen op laptop eens kijken. Iemand die wil?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:44 schreef RRuben het volgende:
[..]
op de startpagina kan je iemand uitnodigen

Wat zoek je precies?quote:Op maandag 8 juni 2015 22:14 schreef Wicky15 het volgende:
Ik heb 16 miljoen, maar zie niet echt leuke spelers op transferlijst

Een goede keep en spits kan ik nog wel gebruiken. Ja, kan nog wel meer gebruiken maar dat zijn wel de belangrijkste denk ikquote:

Ik heb een goede keeper voor weinig te koop staan.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:26 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Een goede keep en spits kan ik nog wel gebruiken. Ja, kan nog wel meer gebruiken maar dat zijn wel de belangrijkste denk ik

Zonder dit te lezen had ik je een uitnodiging gestuurd.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:45 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zometeen op laptop eens kijken. Iemand die wil?

Ga toch wegquote:Op maandag 8 juni 2015 22:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een goede keeper voor weinig te koop staan.

Ja, ik ben ook wat spelers aan het trainen. Al is maar één speler beter gewordenquote:Op maandag 8 juni 2015 22:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zonder dit te lezen had ik je een uitnodiging gestuurd.
Maar goed, ik train mijn vier beste spelers die ik niet kon gebruiken, dus 0-1 nederlaag is niet zo rampzalig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |