En ondertussen wel weten dat het over tennis gaat....quote:Op zondag 7 juni 2015 16:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee klopt.
En tennis kijk ik al helemaal niet.
Iedereen kent deze namen toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 16:19 schreef pluff het volgende:
[..]
En ondertussen wel weten dat het over tennis gaat....
Ja? Ik leef niet onder een steen.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:19 schreef pluff het volgende:
[..]
En ondertussen wel weten dat het over tennis gaat....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op zondag 7 juni 2015 16:30 schreef Californium het volgende:
WorstMijn pasta salade bevat kip en chorizo, omdat vleeschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Metworst ben ik nooit zo'n fan van geweest
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Chorizoquote:Op zondag 7 juni 2015 16:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn pasta salade bevat kip en chorizo, omdat vleesch![]()
Metworst ben ik nooit zo'n fan van geweest
Ik werd er zo chagrijnig van dat ex vega was.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:30 schreef Harmankardon het volgende:
Tijdje als vega leven zou iedereen goed doen en de wereld ook.
Maar je vindt dingen in je bil dus lekker begrijp ik?quote:
Het lijkt me beter voor het imago om hier niet verder in het openbaar op in te gaan.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je vindt dingen in je bil dus lekker begrijp ik?
Onze fantasie z'n gang laten gaan is anders ook niet echt verstandig hoor ;')quote:Op zondag 7 juni 2015 16:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me beter voor het imago om hier niet verder in het openbaar op in te gaan.
D'awwquote:
Snap ik, daarom ben ik er zelf ook mee gekapt en vlees/vis is soms zo verrekte lekker. Leven voedt zich met leven, dat ga ik in mijn eentje niet veranderen.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werd er zo chagrijnig van dat ex vega was.
Ook al eet ik eigenlijk zelf ook hele weken vega.
Het was het idealistische aspect eraan waar ik een tyfushekel aan had.
Eensquote:Op zondag 7 juni 2015 16:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Snap ik, daarom ben ik er zelf ook mee gekapt en vlees/vis is soms zo verrekte lekker. Leven voedt zich met leven, dat ga ik in mijn eentje niet veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |