Huh? Fijn event?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:04 schreef MissMSX het volgende:
Mark Rutte. Ook zo'n mooie vent. Net op het terras hier
#fijnevent
Anders gaan we samenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Grand depart.
Ik ga ook wel denk ik. Als mensen mee willen.
Hij is een fijne ventquote:Op zondag 7 juni 2015 17:05 schreef MissMSX het volgende:
Hij loopt wel als een homo. Maar het maakt niet uit, want...
Wow, vind het altijd zo saaiquote:Op zondag 7 juni 2015 17:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Al jarenSinds dat ik Marco Pantani Alpe d'Huez op zag fietsen
1 van die verborgen verslavingenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wow, vind het altijd zo saaiWist ik niet
Renners checken, handtekeningen vragenquote:
WK , EK doe ik ookquote:Op zondag 7 juni 2015 17:07 schreef Californium het volgende:
[..]
1 van die verborgen verslavingen, net als dat ik bijvoorbeeld bij EK of WK voetbal ook ELKE wedstrijd die ik maar kan zien op zet
Vind ik mooi
Ach jonge, zo machtig mooiquote:Op zondag 7 juni 2015 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
WK , EK doe ik ook![]()
Maar wielrennen, man o man, wat kan me dat gestolen worden
En je bent nog wel een Limburgerquote:Op zondag 7 juni 2015 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
WK , EK doe ik ook![]()
Maar wielrennen, man o man, wat kan me dat gestolen worden
Ja, daarom juist, ik denk dat het eindeloze kijken door mijn vader me er een aversie voor heeft gezorgd.quote:
Was dan niet iets bij Myr?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt dat op zelfde dag? Ik ben altijd zo slecht op de hoogte met datums.
Er was ook nog een keer iets bij Mu begin juli, was dat niet 4 juli?quote:
En maar zeggen dat je niet sociaal bent, kijk die meets dan eensquote:Op zondag 7 juni 2015 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was ook nog een keer iets bij Mu begin juli, was dat niet 4 juli?
Owja, dat was het.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was ook nog een keer iets bij Mu begin juli, was dat niet 4 juli?
Met Myr moesten we nog datum prikken.
quote:Op zondag 7 juni 2015 17:16 schreef Californium het volgende:
Ik wil niet meer werken
Ik wil naar huis, lekker nerd-dingen doen op mijn PC en niet hier zitten en data-uitwerken
Misschien dat ik het maar gewoon doe
Ik beken, ik ben meetsletje.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En maar zeggen dat je niet sociaal bent, kijk die meets dan eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |