quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen, die advertentie is still pending toch?
Precies, dat baren moet eens afgelopen zijn...quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang wij nog kinderen baren blijven wij baas boven baas.
een koreaans meisje met 2 staartjes heb ik ook overwogenquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:13 schreef sacha het volgende:
ik wilde altijd één Aap, dat moest een jongetje zijn, Aap heten en voorop mijn fiets zitten in een kinderzitje met tuinbroekje en petje met propeller
quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:13 schreef sacha het volgende:
ik wilde altijd één Aap, dat moest een jongetje zijn, Aap heten en voorop mijn fiets zitten in een kinderzitje met tuinbroekje en petje met propeller
gastgezin voor probleem kinderen heb ik overwogenquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een koreaans meisje met 2 staartjes heb ik ook overwogen
Rare teksten toch soms...quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik overweeg 3 honden.
Omdat er altijd wat te naaien valt.
Aap heeft daar, nog steeds, 3 vanquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM had een pet met propeller, maar die is helaas gesneuveld.
Moet maar weer eens een nieuwe voor haar zien te vinden...
[ afbeelding ]
Gevonden!
Da's de aankondiging voor het het begin van het eind der tijden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:54 schreef Kingstown het volgende:
Waarom staat er trouwens opeens een rouwadvertentie boven het topic?
Service van Fok!, alles voor de zieltjes...quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:54 schreef Kingstown het volgende:
In dat geval is het maar goed dat je geen knderen hebt. Dat heb je ze toch maar mooi weten te besparen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Da's de aankondiging voor het het begin van het eind der tijden.
welke zie jij?quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:54 schreef Kingstown het volgende:
Ik eet mijn eten op.quote:
ik heb een keer mijn eten gefotografeerd, even snel, maar niet voor herhaling vatbaarquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik eet mijn eten op.
Voordat je een fatsoenlijke instagram foto hebt, is je eten koud.
Ben ook heel erg lief.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind niemand lief. Behalve Eskanatuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |