oh die vind ik wél tof. Waar koop ik dat?quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:26 schreef Moppert het volgende:
Voor de mensen die een nieuwe tula overwegen
[ afbeelding ]
is het een LE?quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:34 schreef Moppert het volgende:
Op de USA site, of wachten tot een nl's retailer hem heeft
En een grijstint?quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:51 schreef Risu het volgende:
Iemand ervaring met zwarte dragers? Wordt dat echt veel warmer in de zon of valt dat wel mee.
We willen namelijk een neutrale, rustige print en dan vind ik de zwarte wel wat, maar misschien erg warm.
Is de cloudy dan niet wat?quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:51 schreef Risu het volgende:
Iemand ervaring met zwarte dragers? Wordt dat echt veel warmer in de zon of valt dat wel mee.
We willen namelijk een neutrale, rustige print en dan vind ik de zwarte wel wat, maar misschien erg warm.
Volgens de vrouw waar ik er zaterdag eentje ga huren, is een zwarte zeker warmer dan een lichte kleur. Ze raadde mij de Urbanista eigenlijk af om die reden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:03 schreef Risu het volgende:
De cloudy zat ik ook aan te denken, maar die vind ik minder mooi. Zelf vind ik de willow wel wat, maar man vind dat weer niks. Lastig hoor, die printjes. Veel te mooi ook.
Misschien nog even een nachtje over slapen. Het is best een aankoop.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:26 schreef Burdie het volgende:
Mijn Ellevill is binnenwederom zonder gedoe, vertraging of invoerrechten.
Ik vind 'm wel wennen, want hij is heel dun en daardoor moet je secuurder knopen (wat ik uiteraard niet gewend ben, dus hij sneed bij een eerste poging een beetje). En hij is vrij stug (bamboe-katoen mix). Mag die in de wasmachine/droger, net als een katoenen doekie?
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:28 schreef Moppert het volgende:
al zijn arrows en zigzag weer wat dikker door slubcanvas.
ik persoonlijk zou gewoon gaan voor welke je het meest kan waarderen.. met 30 graden zijn ze allemaal te warm
Ik vind de Parker nog te meisjesachtig. De kleuren zijn wel mooi. Ik zou hem bijna overwegenquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:26 schreef Moppert het volgende:
Voor de mensen die een nieuwe tula overwegen
[ afbeelding ]
De Zara Tri Wavequote:Op woensdag 17 juni 2015 21:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]Welke heb je? Apart dat hij niet zo zacht is, ik vond mijn Paisley met katoen/bamboe juist extreem zacht uit de doos! Hopelijk doet een rondje wassen-drogen-strijken wonderen! Droger durf ik nooit zo goed overigens.
Bij sommige tula's begrijp ik de kleurkeuze voor de banden ook echt niet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:11 schreef Vlindur het volgende:
Edit: Die Rockets vind ik ook geweldig, maar de banden te fel![]()
Tja, je zit hier wel met een groepje fans bij elkaar, dus dan kan het gebeuren dat meerdere er eentje hebben. Ik weet wél heel zeker dat ik 'm bij mij in de omgeving never nooit niet ga tegenkomenquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:53 schreef faptist het volgende:
Ik heb ook de dear Diary, maar twijfel of ik hem hou of niet. Hij wordt wel erg vaak gekocht en gezien de opvallende print vind ik dat weer jammer. Ik hou nooit van 'hey.. Tof ding.. Zag hem laatst ook al in de stad of huppelepup heeft hem ook'.
Ik heb er -nog-geen klik mee, zoals met m'n draagdoek, maar dat kan ook komen omdat ik ro er nog niet in gestopt heb.. Wat klinkt dat oneerbiedig zeg, haha.
Ik kán haar er ook nog niet in doen, want heb geen insert gekocht en ze zit nog maar in 62/68. Domdom..
What to do? Terug sturen en over een maandje nog eens kijken? Of wachten, over maandje proberen en dan houden /verkopen?
En de tula met zebraprint vind ik erg tof.
Dus als ik hem bestel en stom vind wil jij hem wel overnemen?quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat soort prints vind ik prachtig, dot!
Ze is nu zelfs op vakantiequote:Op donderdag 18 juni 2015 11:47 schreef BlueEyes het volgende:
Dot ik had via deze besteld.
https://www.etsy.com/shop/SewBabySays
Ze heeft nu niet veel te koop zag ik, wil je foto's van mijn pads met afwerking en dat je evt haar benaderd met vraag voor jezelf?
Ziet er idd goed uit! Hoeveel was je kwijt?quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:09 schreef BlueEyes het volgende:
Op haar FB staan ook nog wel goeie foto's van wat ze gemaakt heeft.
Item totaal:quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:14 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ziet er idd goed uit! Hoeveel was je kwijt?
Ik wil graag corner pads en een hoodie hood, maar dan vragen ze al gauw meer dan 50 euro en dan komt er ook nog verzenden bij. Daarom wilde ik het zelf maken, maar ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |