lees daar altijd bijquote:Op zondag 7 juni 2015 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb daar nooit iets aan gevonden die hele Utopia gekte niet.
quote:Op zondag 7 juni 2015 10:18 schreef Sodeknetters het volgende:
Nicole weer met haar sterke verhalen, nu over de schietbaan.
GM COS
van mij mag het....hele Utopia gaat toch nergens meer om...quote:Op zondag 7 juni 2015 10:18 schreef lonneberga het volgende:
[..]
kunnen deze niet blijven i.p.v. Mark,Rob,Gio en Ivan
zegt hij gewoon kankerlijers?quote:Op zondag 7 juni 2015 10:16 schreef Ransjih het volgende:
rob is helemaal klaar met die k. lijers
en B wil dit ook niet elke dag
(verstond ik)
Rob moet maar ff op z'n flikker krijgen iedere keer dat K woord te gebruiken.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:16 schreef Ransjih het volgende:
rob is helemaal klaar met die k. lijers
en B wil dit ook niet elke dag
(verstond ik)
quote:Op zondag 7 juni 2015 10:20 schreef Prisha het volgende:
Nicole: je moet je voorstellen dat een groot gedeelte van defensie bestaat uit jongetjes zoals Gio
Waar, maar defensie gaat dit gesprekje niet leuk vinden.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:20 schreef Prisha het volgende:
Nicole: je moet je voorstellen dat een groot gedeelte van defensie bestaat uit jongetjes zoals Gio
quote:Op zondag 7 juni 2015 10:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Verdorie.. Mis Rob steeds voor mijn cap.. Ga zittuh jonguh !!
te paard te paard een ridder zonder zwaardquote:Op zondag 7 juni 2015 10:20 schreef Prisha het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2015 10:21 schreef Ransjih het volgende:
nicole : kun je het je voorstellen? dat een groot gedeelte van defensie bestaat uit jongetjes zoals giorgio
Team Bas.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Kom op mensen, Nicole heeft nog wat stemmen nodig. Ze staat achter.![]()
[ afbeelding ]
Ik wou bijna tikken dat Rob op de laatste plaats staat, maar hij zit daar natuurlijk.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Kom op mensen, Nicole heeft nog wat stemmen nodig. Ze staat achter.![]()
[ afbeelding ]
moet voor straf eens een poosje in de Daniel de Hoed kliniek gaan werken,minne ventquote:Op zondag 7 juni 2015 10:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rob moet maar ff op z'n flikker krijgen iedere keer dat K woord te gebruiken.
HOTSKETOTS!!!!!quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 10:24 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik wou bijna tikken dat Rob op de laatste plaats staat, maar hij zit daar natuurlijk.
quote:Op zondag 7 juni 2015 10:24 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik wou bijna tikken dat Rob op de laatste plaats staat, maar hij zit daar natuurlijk.
ja zelfs buitenlandsequote:Op zondag 7 juni 2015 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig betaalde krachten om op dat gnoommonster te stemmen?
echt hequote:Op zondag 7 juni 2015 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig betaalde krachten om op dat gnoommonster te stemmen?
Ik ga prepper worden, écht!quote:Op zondag 7 juni 2015 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
HOTSKETOTS!!!!!
En je stopt abrupt met lachen als je je realiseert dat dit de generatie is die straks voor ons moet gaan zorgen.![]()
Graafzequote:Op zondag 7 juni 2015 10:32 schreef Prisha het volgende:
t is écht prachtig weer....de tuin lonkt...kom af en toe wel ff koekeloeren![]()
quote:
Ik vind haar ook leuk. Ik mag haar sarcasme ook wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch vind ik Nicole leuk.. , veel kennis.. niet lelijk.. al is het een half jochie van 14 ...
Ze moet eens uit dat negatieve
maar die stem.. en TE sterke verhalenquote:Op zondag 7 juni 2015 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind haar ook leuk. Ik mag haar sarcasme ook wel.
Het is wel 1 van de leuke personen in utopia nu ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toch vind ik Nicole leuk.. , veel kennis.. niet lelijk.. al is het een half jochie van 14 ...
Ze moet eens uit dat negatieve
Sarcasme is prima... Maar ze is nu té negatief over alles.. dan is die stem ook zo.. down...quote:Op zondag 7 juni 2015 10:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind haar ook leuk. Ik mag haar sarcasme ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |