abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153388111
Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar die aziatische chicks die sporen voor geen meter, en vertonen stuk voor stuk borderlinergedrag.

Op tinder kunnen ze gewoon zien dat je 10.000 kilometer van ze af zit, en ik zei ook gewoon dat ik in Amsterdam zat, maar ze blijven tegen je aan praten als je dat wilt. Een normale chick zou natuurlijk meteen denken ja wat moet ik hier mee? Tientallen tot honderden berichten per dag; zolang jij terug blijft praten, gaan ze er voor 200 % voor. En als je even niet terug praat, proberen ze alsnog constant om het gesprek weer op gang te krijgen..

Na twee dagen al ''denken ze al de hele dag aan je'', en krijg je kusjes toegestuurd voor het slapen gaan :') .. Ze bellen je op, willen skypen, en claimen al helemaal hoteldebotel verliefd op je te zijn, terwijl ze alleen maar een paar tinderfotos van je hebben gezien :')

Dat toont natuurlijk al aan dat hun belang simpelweg niet oprecht is. Als ze je écht hadden willen leren kennen, vroegen ze wel naar je Facebook of in ieder geval meer persoonlijk. Maar het gaat voornamelijk over je toekomstplannen, of je al een vriendin hebt en of je op jezelf woont :') Wat denken die wijven nou, dat je ook helemaal weg van hen bent terwijl je aan de fucking andere kant van de wereld zit en een halve dag via tinder met elkaar hebt gesproken? :')
  dinsdag 9 juni 2015 @ 18:48:34 #92
286575 Roces18
Chef de party
pi_153388333
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 18:38 schreef James_R het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar die aziatische chicks die sporen voor geen meter, en vertonen stuk voor stuk borderlinergedrag.

Op tinder kunnen ze gewoon zien dat je 10.000 kilometer van ze af zit, en ik zei ook gewoon dat ik in Amsterdam zat, maar ze blijven tegen je aan praten als je dat wilt. Een normale chick zou natuurlijk meteen denken ja wat moet ik hier mee? Tientallen tot honderden berichten per dag; zolang jij terug blijft praten, gaan ze er voor 200 % voor. En als je even niet terug praat, proberen ze alsnog constant om het gesprek weer op gang te krijgen..

Na twee dagen al ''denken ze al de hele dag aan je'', en krijg je kusjes toegestuurd voor het slapen gaan :') .. Ze bellen je op, willen skypen, en claimen al helemaal hoteldebotel verliefd op je te zijn, terwijl ze alleen maar een paar tinderfotos van je hebben gezien :')

Dat toont natuurlijk al aan dat hun belang simpelweg niet oprecht is. Als ze je écht hadden willen leren kennen, vroegen ze wel naar je Facebook of in ieder geval meer persoonlijk. Maar het gaat voornamelijk over je toekomstplannen, of je al een vriendin hebt en of je op jezelf woont :') Wat denken die wijven nou, dat je ook helemaal weg van hen bent terwijl je aan de fucking andere kant van de wereld zit en een halve dag via tinder met elkaar hebt gesproken? :')
Het lijkt een beetje op van die oude vieze mannetjes die naar thailand gaan ofzo om een jong bruidje te scoren :P
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_153388371
Niet gewoon haten op tinderen in het algemeen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2015 18:50:03 ]
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:41:28 #94
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_153394539
foutje
Lach met een schone bips
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:43:59 #95
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_153394627
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
foutje

Dat zeiden je ouders ook
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:46:33 #96
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_153394683

[ Bericht 100% gewijzigd door loveyoulongtime op 09-06-2015 21:46:43 ]
Lach met een schone bips
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:47:21 #97
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_153394717
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:43 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat zeiden je ouders ook
Klopt was toen ze jou zagen zussie
Lach met een schone bips
pi_153398892
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Klopt was toen ze jou zagen zussie
Wat staat hier? :')
  woensdag 10 juni 2015 @ 15:26:24 #99
442834 Uitgebloed
Geen rood kruis meer..
pi_153411694
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 17:41 schreef Roces18 het volgende:
raad eens wie ik nu op tinder ben tegengekomen :P
Yvonne?
Ook hoi!
  woensdag 10 juni 2015 @ 15:28:03 #100
442834 Uitgebloed
Geen rood kruis meer..
pi_153411730
M
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 22:11 schreef KNAK het volgende:
Niets mis mee,

Onlangs even in manila gezeten, Tinder op advies even aan en binnen een dag een date met een dame werkzaam voor een ambassade op voor een lokale goede positie... Hoger niveau dan de gemiddelde fokker :')
Diner op stand, VIP lounge in grote club met al dr heerlijke vriendinnen en super avond gehad.

Al heb je Tinder in Azië niet nodig. Als je honger hebt en er kort bent is het wel makkelijk
maar heb je dr moeder nou geneukt of niet?
Ook hoi!
pi_153411930
Echte klacht is natuurlijk dat TS helemaal in de Fillipijnen moet tinderen om een date te kunnen scoren. Dat zegt niets over die "festivalkutten", maar over jou. TS :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Life1980 op 10-06-2015 15:49:00 ]
pi_153412263
Gros van die Aziatische meisjes zitten alleen maar achter jouw geld aan TS. Dat is langzamerhand wel bekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door HSG op 10-06-2015 16:05:29 ]
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 10 juni 2015 @ 15:51:38 #103
441952 Fred_Flinkstoned
yabba dabba doo
pi_153412431
quote:

Ik ga kijken of dit echt zo gaat, lekker die meiden gek maken daar.
Niet Fokken met mij.
  woensdag 10 juni 2015 @ 15:59:42 #104
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_153412628
Ik begrijp de liefde voor Aziatisch vrouwen nog steeds niet :(
pi_153412706
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:46 schreef HSG het volgende:
Gros van die Aziatische meisjes zitten alleen maar achter jouw geld aan TS. Dat is langzamerhand wel bekent.
Bekent inderdaad, deze man weet.
pi_153412865
quote:

Volgens mij zit daar gewoon een robot achter hoor. ;)
pi_153412872
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:59 schreef TheMechanic het volgende:
Ik begrijp de liefde voor Aziatisch vrouwen nog steeds niet :(
Nog nooit een meisje met een kut die overdwars zit geneukt hebben :')
pi_153413019
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 08:50 schreef Roces18 het volgende:
Dat is wel een groot verschil met Nederland waar 90% van de dames alleen op zit om hun ego verder te laten groeien. En de overige 10% is spam.
Dit. Gewoon om te kijken of ze nog goed in de markt liggen. Vervolgens wijzen ze alles en iedereen maar af of stellen onmogelijke eisen om daarna het continue gekanker aan te moeten horen dat ze zo alleen zijn en dat ze geen leuke man kunnen vinden.
pi_153413234
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:07 schreef HSG het volgende:

[..]

Volgens mij zit daar gewoon een robot achter hoor. ;)
Slim gezien van je. ;)
pi_153413365
Trouwens TS ... aangenomen dat jouw nickname gebaseerd is op het typetje uit de Big Bang Theory, dan zijn die ladyboys meer voor jou bestemd :')
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:33:53 #111
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_153413664
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Kleine, iele vrouwen met ook nog eens spleetogen = -1 ;(
pi_153422330
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:08 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Dat is een mythe. Heb ik gechecked.
pi_153423635
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 17:41 schreef Roces18 het volgende:
raad eens wie ik nu op tinder ben tegengekomen :P
Braddie?
pi_153423950
Ooit gehoord van FakeGPS? Had toen ik nog aan Tinder deed ooit eens mijn pijltje gezet in het Oostblok.

En MAHL zag dat het goed was :9
pi_153424895
pi_153425000
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 11:46 schreef DrDentz het volgende:
En waarom moet je als man altijd vragen stellen en geven zij kortaf antwoord? Waarom like je dan?
Dit indd, zelfs de zesjes zijn arrogant en kortaf. :r
pi_153425275
Aziatische vrouwen :r

Latina's :9~ _O_
pi_153425296
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 08:14 schreef Sheldon. het volgende:
Ik tinder dus nog steeds, en treuriger misschien nog, ik heb een maand zo'n tinder abonnement genomen, zodat ik op andere plekken in de wereld kan tinderen :')

Nu heb ik sinds deze week dus Azië uitgevonden als tinder plek, en wat een hemel is dat zeg als je er als westerse man een beetje fatsoenlijk uit ziet.

Momenteel heb ik mijn pijltje in de Filippijnen neergezet, en ik heb in anderhalve dag al tweehonderd matches. Daar zitten wel wat ladyboys tussen, maar dat zie je eigenlijk direct al aan hun gezicht, hun foto's ( die zijn doorgaans een stuk ordinairder dan van echte vrouwen), en de meesten zetten het ook gewoon netjes in hun profiel.

Maar dan nog blijft er een zee van vrouwen over die zo gigantisch gretig zijn. Ten eerste is het erg goed voor je zelfvertrouwen. Ze willen je whatsapp, en als je dan zegt dat je van plan bent om naar de Filippijnen te gaan binnen korte termijn worden ze half gek en stalken ze je de halve dag, en houden ze na drie dagen appen al van je..

Het begint vaak netjes, maar na twee dagen investeren in ze, beginnen ze ook sexy foto's te sturen, en bij een paar is het me na een paar dagen al gelukt dat ze een striptease voor de webcam voor me gingen geven :9~

Een paar van mijn vrienden gaan naar thailand komende zomer. Ik kan helaas niet mee ivm. werk, maar ik heb die gasten dit ook aangeraden, en gisteren hebben ze de halve dag zitten tinderen en hun week in thailand zit nu al volgeboekt met dates met gewillige meisjes.

Ergens is het natuurlijk ook wel naaiend, want je weet dat ze hopen dat je ze mee naar Europa neemt ofzo, maargoed dat is van hun net zo geldzuchtig als dat wij op zoek zijn naar seks, dus dat compenseert elkaar dan weer imo.

Klacht: mensen die dit kansloos vinden, terwijl het veel kutter is om hier in NL te gaan tinderen met al die arrogante festivalkutten met hun grote hoeden op en hoogmoedige gedrag.
:')
pi_153438404
Het trieste is dat de Hollandse meisjes TS niet zien staan.
5 Ferrari's op videoband!
pi_153655126
VERDOMME TS, dit topic is echt de meest dramatische tip die ik ooit heb gehad.

Het leek mij dus wel een goed idee, tinderen in Azie. Zo gezegd, zo gedaan, en mijn pijltje in Manilla neer geplant :')

Gewoon echt als een bezetene zitten swipen, en ja hoor: In een halve dag over de 100 matches, waarvan zo'n 35% uit zichzelf tegen mij begon te praten.

Daar alle ladyboys uitgefilterd, en de vier lekkerste uit gezocht en daar naar terug gepraat. Die wijven sporen echt voor geen meter. Aan drie van die chicks mijn whatsapp gegeven, en het duurde niet lang of ze begonnen me via whatsapp te bellen. Wat zijn die wijven ziekelijk op zoek naar een westerse vent zeg, ongelooflijk.

Niet dat ik het geprobeerd heb, maar volgens mij als je ze helemaal de tyfus in scheldt, bieden ze nog hun excuses aan. Echt alles om maar 0,000001% kans te maken om daadwerkelijk met je te daten en dat je ze daadwerkelijk naar Nederland laat komen of bij hen komt wonen en hun hele familie voorziet van geld :')

Inmiddels is het alweer een week geleden dat ik dit gedaan heb, en heb hun nummers van mijn telefoon verwijderd, maar nog zo'n drie keer per dag word ik gebeld door anonieme nummers. Die wijven weten gvd van geen ophouden, en echt om de 5 uur gaat mijn telefoon weer. Meestal diep in de nacht, als het daarzo reeds ochtend is.

Ik doe dit echt nooit weer, er zit echt geen normale meid tussen. Wat een onzeker, triest borderlinergedrag zeg :') Na 20 berichtjes heen en weer kunnen ze naar eigen zeggen al niet meer stoppen met aan je denken, en als je niet binnen 5 minuten terug stuurt is het '''Ahhh, you forget mee hea... You have found a prettier girl? Now im jealous hihihi'' Flikker toch op debiel wijf :')

Doe mij dan maar een nuchtere hollandse met iets te brede schouders, en laat de uitkeringstrekkers van 55 met bierbuik voor dat soort aziatische sloeries :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')