Vermealen was volgens mij een back-up vanwege een aankomende transferban.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nooit iets van die hele transfer gesnapt dan had ik als Barcelona zijnde eerder Verthongen over genomen
Een hele belangrijke speler in de kleedkamer geweest.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:52 schreef Belgosome het volgende:
Vermaelen![]()
60 minuten gespeeld dit seizoen, wint de treble. En dan in zijn barca outfit een medaille komen ophalenHeld.
Progressie? Progressie zou het zijn als dit soort debiele aanslagen als die van Vidal niet meer plaats zouden vinden. Of als dat soort spelers gewoon normaal zouden doen ipv zich te gedragen als een idiote straatvechter.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:32 schreef SomaliMan het volgende:
Barca heeft dit duel heel verdiend gewonnen. Daar kan iedereen wel mee eens zijn. Maar wat heeft het voetbal goede progressie meegemaakt. Zo tien jaar geleden zouden we voor het einde van het eerste helft wel 3 rooie kaarten gezien hebben. Nu fluiten scheidsrechters met voetbal-intelligentie en kijken ze niet zo strikt naar de regels. Anders hadden Pogba en zeker Vidal niet de pauze gehaald.
Piqué, Xavi, Iniesta, Dani Alves, Ter Stegen, Rakitic, etc etc, 'gewoon gemiddeld'?quote:Op zondag 7 juni 2015 00:59 schreef bianconeri het volgende:
Wat een waardeloze uitslag zeg....
Ongelofelijk wat een drama.
Als er 1 jaar is waarin je Barca kunt hebben, met msn als wereldtop en daarachter gewoon gemiddeld.
Het is duidelijk te zien dat je een Barca supporter bent, maar ik geniet van de persoonlijke duels die de spelers met elkaar voeren. En de passie en overtuiging waarmee Vidal speelt, daar heb ik alleen bewondering voor. Ook al ben ik zelf een Barca fan.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Progressie? Progressie zou het zijn als dit soort debiele aanslagen als die van Vidal niet meer plaats zouden vinden. Of als dat soort spelers gewoon normaal zouden doen ipv zich te gedragen als een idiote straatvechter.
Vidal had gewoon minimaal 2x geel moeten krijgen. Dat heeft niets met voetbal-intelligentie bij de scheids te maken.
Ik ben geen Barca fan. Ik kijk nauwelijks Spaans voetbal. Ik ben groot voorstander van stevige duels en passie.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:52 schreef SomaliMan het volgende:
[..]
Het is duidelijk te zien dat je een Barca supporter bent, maar ik geniet van de persoonlijke duels die de spelers met elkaar voeren. En de passie en overtuiging waarmee Vidal speelt, daar heb ik alleen bewondering voor. Ook al ben ik zelf een Barca fan.
Xavi en Iniesta hebben hun tijd gehad.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:45 schreef BadderHaring het volgende:
Piqué, Xavi, Iniesta, Dani Alves, Ter Stegen, Rakitic, etc etc, 'gewoon gemiddeld'?
Kommop zeg. De Supersterren van Juventus, Pogba en Pirlo kwamen er niet aan te pas tegen 'gewoon gemiddeld'.
Juve heeft maar twee spelers die bij Barca mogelijk een basisplek zouden hebben en dat zijn Pogba en Buffon. Selectie van Barca is gewoon veel en veel beter.
Dat hebben we gezien gisteren.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Xavi en Iniesta hebben hun tijd gehad.
Pique, Dani Alves, Ter Stegen en Rakitic zijn echt niet meer dan gemiddeld hoor.
Pique en Ter Stegen waren weer matig. Rakitic vind ik wel een hele goeiequote:
Ik vind bij nader inzien dat inderdaad met name Mascherano ook wel echt slecht was achterin.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik een team zou moeten maken van Barca en Juve wordt dat Buffon, defensie Juve + Alba (mogelijk ook Alves maar dat is bij beide clubs niks), Rakitic, Pogba, Iniesta, MSN
PSV. Zeker!quote:Op zondag 7 juni 2015 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bayern was voor de blessures veel beter en dat zonder Messi. Alleen na de blessures van vooral Robben en de defensie werden ze kansloos tegen Barca. Maar ik vond Bayern het eigenlijk nog iets meer verdienen dan Barca
Het zou mooi zijn als een club die hegemonie van de grote drie volgend jaar kan breken, ze staan weliswaar nooit met 2 in de finale maar winnen er wel steeds opnieuw
Ter Stegen en Piqué zijn wel aardig hoor maar redelijk inwisselbaar itt Buffon waarvoor je waarschijnlijk 2 of 3 betere doelmannen vindt of Chielliniquote:Op zondag 7 juni 2015 09:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind bij nader inzien dat inderdaad met name Mascherano ook wel echt slecht was achterin.
Je kritiek op Ter Stegen snap ik niet zo. Buffon is natuurlijk een betere keeper, maar Ter Stegen deed het prima.
Het was trouwens wel de wedstrijd van de rebounds. Zie je toch dat het op dit niveau verschrikkelijk moeilijk lijnkeepen is.
Verdedigen is helemaal niet het uitgangspunt van Barcelonaquote:Op zondag 7 juni 2015 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik een team zou moeten maken van Barca en Juve wordt dat Buffon, defensie Juve + Alba (mogelijk ook Alves maar dat is bij beide clubs niks), Rakitic, Pogba, Iniesta, MSN
Maar Chielinni speelde niet gisteren. Ik had het over het Juve van gisteren.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ter Stegen en Piqué zijn wel aardig hoor maar redelijk inwisselbaar itt Buffon waarvoor je waarschijnlijk 2 of 3 betere doelmannen vindt of Chiellini
Wat zegt dat nou?quote:
Dan ga je wel heel erg voorbij aan een Vidal en Marchisio.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je vergeet Ronaldo.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Messi was veruit weer de beste speler van het seizoen. IK kijk alweer uit naar CL wedstrijden van Barca volgend seizoen.
Iedereen van Juventus zou ik dan vervangen, behalve Buffon en Pogba, dus.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:30 schreef bianconeri het volgende:
je kunt het trouwens omdraaien:
Wie van Barca zouden in de basis bij Juve komen? Neymar en Messi.
Tevez heb ik 100000x liever dan Suarez.
Ronaldo staat dit seizoen met lege handen. Real had Di Maria nooit moeten verkopen.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat zegt dat nou?
Trouwens je zei dat Pirlo en Pogba sterspelers zijn.
Zeker Pirlo is dat absoluut niet meer, die man kan er echt niet veel meer van. Die heeft zijn tijd gehad.
Snapte ook niet dat Allegri hem opstelde.
Pogba wordt ook overschat.
je kunt het trouwens omdraaien:
Wie van Barca zouden in de basis bij Juve komen? Neymar en Messi.
Tevez heb ik 100000x liever dan Suarez. Qua middenveld, verdediging en al helemaal qua keeper heb ik veel liever het elftal van Juve. Die vind ik beter dan dat van Barca.
[..]
Dan ga je wel heel erg voorbij aan een Vidal en Marchisio.
[..]
Je vergeet Ronaldo.
En ik kijk absoluut niet uit naar de wedstrijden volgend jaar. Wat een onzin dat Barca gejank.
En trouwens, Bayern verdiende het veel meer dan Barca. Ik vind Bayern een veel completer en dus beter elftal dan Barca, alleen tja die blessures.
En die van Cyprus.quote:Op zondag 7 juni 2015 10:32 schreef opreis het volgende:
Juve was misschien wel de makkelijkste opponent die Barcelona tegen kwam sinds de knockout fase.
Kampioenen van Engeland, Frankrijk, Duitsland en nu dus Italie uitgeschakeld, en dan ook nog eens die van Nederland. Terechte kampioen.
Mad.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 11:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mad.
En onder Benitez ligt Real er rond de groepsfase gewoon uit.
De finale is toch inmiddels al een jaar of 5 op zaterdagquote:Op zondag 7 juni 2015 09:47 schreef Hathor het volgende:
Ik ben godverdomme zo gewend aan CL op dinsdag of woensdag, dat ik gisteren helemaal vergeten ben te kijken.![]()
![]()
En daar heb je het al, dat is meestal de dag dat ik dronken word.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
De finale is toch inmiddels al een jaar of 5 op zaterdag
100% Jesus, wat een idiootquote:Op zondag 7 juni 2015 10:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Beste voorhoede van de wereld
Hij had het uiteraard over deze Jesus.quote:
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 7 juni 2015 12:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik ook vreemd vind is dat al die spelers opeens met de vlag van hun eigen land gaan lopen.. pleur toch op met die vlaggen, het gaat om clubvoetbal niet om chauvinisme
quote:
Geen grote schande maar ook niet gepast.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Net als in 2012 dat een paar van die Spaanse spelers met de Catalaanse vlag rondliepen.
GROTE SCHANDE!!!!11!!!111111
Is wel een beetje gênant natuurlijk, alsof Robben met de Groningse vlag loopt. Maar dat moet kunnen, als Heerenveen de beker wint lopen ze ook met pompebleren, das best logisch.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Net als in 2012 dat een paar van die Spaanse spelers met de Catalaanse vlag rondliepen.
GROTE SCHANDE!!!!11!!!111111
We hadden het niet over het passen in het systeem van een ploeg...quote:Op zondag 7 juni 2015 09:34 schreef BadderHaring het volgende:
Iedereen van Juventus zou ik dan vervangen, behalve Buffon en Pogba, dus.
De rest kan het spelletje van Barca niet spelen. Tevez ook niet. Hooguit Pirlo in zijn topjaren.
Dus prijzen zeggen iets over wie de beste is? Lachwekkend.quote:Op zondag 7 juni 2015 09:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Ronaldo staat dit seizoen met lege handen. Real had Di Maria nooit moeten verkopen.
Bayern??????![]()
![]()
![]()
Vind ik een middelmatig kut elftal ten opzichte van Juventus, Barca, Real en zelfs CHelski.
ZOnder Robben is het helemaal niets.
Ik vind het voetbal van Bayern ook helemaal niet zo leuk om naar te kijken. PLoegen als Real en Barca brengen gewoon de voetballiefhebber meer amusement.
Nee, we hadden het over mijn voorkeur voor voetballers. En voetballers spelen een systeem.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
We hadden het niet over het passen in het systeem van een ploeg..
38 tegen in 60 wedstrijden is gewoon slecht, Juventus doet dat een stuk beter met maar één keeper.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:05 schreef Monolith het volgende:
Voor een ploeg die niet kan verdedigen doet Barca het met een zeer matige doelman en slechts 21 tegendoelpunten in de Primera Division toch niet onaardig.
Verdedigen doe je met de hele ploeg en de speelwijze van Barcelona ontlast de verdediging. Verder zou het ook zomaar kunnen dat Barcelona betere verdedigers heeft dan veel mensen ons wijs willen maken.. Mascherano en Pique zou iedereen wel in zijn team willen hebben.. met de keepers is ook niks mis. Alleen de backs.. mja die zijn aanvallend beterquote:Op zondag 7 juni 2015 13:05 schreef Monolith het volgende:
Voor een ploeg die niet kan verdedigen doet Barca het met een zeer matige doelman en slechts 21 tegendoelpunten in de Primera Division toch niet onaardig.
Een stuk beter? Zal elkaar toch niet veel ontlopen? En 38 tegengoals in 60 wedstrijden is gewoon goed, zeker als je bedenkt dat er veel topwedstrijden tussen zatenquote:Op zondag 7 juni 2015 13:09 schreef Nober het volgende:
38 tegen in 60 wedstrijden is gewoon slecht, Juventus doet dat een stuk beter met maar één keeper.
Precies, men lijkt verdedigers hier voornamelijk op hun houthakkerskwaliteiten te beoordelen. Barcelona laat zien dat je die helemaal niet per se nodig hebt.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Verdedigen doe je met de hele ploeg en de speelwijze van Barcelona ontlast de verdediging. Verder zou het ook zomaar kunnen dat Barcelona betere verdedigers heeft dan veel mensen ons wijs willen maken.. Mascherano en Pique zou iedereen wel in zijn team willen hebben.. met de keepers is ook niks mis. Alleen de backs.. mja die zijn aanvallend beter
Niks daarvan, ik ben nu voor Juventus en die moeten de CL krijgen want betere keeper en verdediging en daarmee basta!quote:Op zondag 7 juni 2015 13:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een stuk beter? Zal elkaar toch niet veel ontlopen? En 38 tegengoals in 60 wedstrijden is gewoon goed, zeker als je bedenkt dat er veel topwedstrijden tussen zaten
Bij Oranje zie je hoe het niet moet.. daar verzuipt de verdediging omdat middenveld en aanval te beroerd zijn om hun verdedigende werk te doen.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies, men lijkt verdedigers hier voornamelijk op hun houthakkerskwaliteiten te beoordelen. Barcelona laat zien dat je die helemaal niet per se nodig hebt.
Vooral omdat ze gewoon niet genoeg niveau hebben. Dit is veruit de slechtste selectie van de afgelopen 2 decennia.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij Oranje zie je hoe het niet moet.. daar verzuipt de verdediging omdat middenveld en aanval te beroerd zijn om hun verdedigende werk te doen.
Catalonië hoort gewoon bij het Spaanse koninkrijk. En die jongens zijn trots op hun catalaanse roots.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is wel een beetje gênant natuurlijk, alsof Robben met de Groningse vlag loopt. Maar dat moet kunnen, als Heerenveen de beker wint lopen ze ook met pompebleren, das best logisch.
Je zet jezelf hoogstens een beetje te kijk. Als ze het nu doen met het volkslied is wat anders, maar het is ook maar een vlag.
Dat klopt maar gebrek aan niveau kan je nog enigszins compenseren door vechtlust (zoals op het WK).. maar dat kunnen die mietjes uit de eredivisie niet opbrengen en dan zie je dat ze genadeloos door de mand vallen.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral omdat ze gewoon niet genoeg niveau hebben. Dit is veruit de slechtste selectie van de afgelopen 2 decennia.
Natuurlijk, Griekenland heeft bijvoorbeeld laten zien dat je zelfs met een waardeloos elftal dat puur afbraakvoetbal speelt Europees Kampioen kunt worden.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat klopt maar gebrek aan niveau kan je nog enigszins compenseren door vechtlust (zoals op het WK).. maar dat kunnen die mietjes uit de eredivisie niet opbrengen en dan zie je dat ze genadeloos door de mand vallen.
Heel irritant spelertje ja, wat dat betreft scoort dit Barcelona hoog qua irritante spelersquote:Op zondag 7 juni 2015 13:28 schreef fliert het volgende:
Geweldige wedstrijd, spannend tot diep in de 2e helft. Goed spelletje, dat voetbal. Juventus verdiende eigenlijk wel een verlenging.
Neymar is een idioot, jammer met zoveel kwaliteit. Ooit wordt hij kreupel geschopt.
Vond hem gisteren wat tegenvallen.. hij leunt wel erg op zijn fysiek. Is eigenlijk een jongere en mindere uitvoering van Yaya Tourequote:Pogba gaat een grote meneer worden, ik ben benieuwd waar zijn toekomst ligt.
Toure speelde tot zijn 24ste bij beveren, metalburg donetsk, olympicos en monaco.. en pogba is nu 21 en speelt al 3 jaar bij juve bijna elke wedstrijd, en op zijn 21e al een cl finale, zegt genoeg imoquote:Op zondag 7 juni 2015 13:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heel irritant spelertje ja, wat dat betreft scoort dit Barcelona hoog qua irritante spelers
[..]
Vond hem gisteren wat tegenvallen.. hij leunt wel erg op zijn fysiek. Is eigenlijk een jongere en mindere uitvoering van Yaya Toure
Vind Pogba geen Barca-speler en een beetje overhyped. Yaya Toure heeft een ander carrièreverloop als Pogba, maar heeft zich langzaam ontwikkeld tot absolute topspeler.. Voor zo'n beer van een vent heeft hij een hele goede techniek, dat hij bij Barcelona heeft gespeeld is dan ook logisch. Pogba is ook goed en zal ook nog wel beter worden, maar als hij niet naar Barcelona gaat zou ik dat geen ramp vindenquote:Op zondag 7 juni 2015 13:42 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Toure speelde tot zijn 24ste bij beveren, metalburg donetsk, olympicos en monaco.. en pogba is nu 21 en speelt al 3 jaar bij juve bijna elke wedstrijd, en op zijn 21e al een cl finale, zegt genoeg imo
Hij gaat heel goed worden en de vraag is wie hem koopt, chelsea, psg, madrid of barca.
Uiteindelijk gaat het voor de prijzen jahquote:Op zondag 7 juni 2015 12:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
We hadden het niet over het passen in het systeem van een ploeg...
[..]
Dus prijzen zeggen iets over wie de beste is? Lachwekkend.
Bayern heeft op dit moment het beste elftal, aanvallen zeer sterk maar ook andere linies sterk.
Dit heeft Barca veel minder, die zijn voorin geweldig maar verder stelt het niet bijzonder veel voor.
Ik vind een wedstrijdje in de JL nog leuker om te zien dan dat waardeloze spel van Barca.
Vooral dat gejank van ze.
Jaquote:Op zondag 7 juni 2015 16:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Het was een mooie finale...maar...komt de winnaar van de CL nou tot het einde der tijden uit het kringetje Barca/Real/Bayern/Chelsea/ ...?
2015 barcaquote:Op zondag 7 juni 2015 16:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Het was een mooie finale...maar...komt de winnaar van de CL nou tot het einde der tijden uit het kringetje Barca/Real/Bayern/Chelsea/ ...?
Milan, Inter en Porto kunnen we wegstrepen voor de toekomst. Manchester City en PSG zie ik ooit nog wel eens de CL winnen maar verder... ben geen Ajacied maar het is ergens wel treurig dat ze op 4 overwinningen staan en je weet dat er nooit meer eentje bij komt.quote:
wie weetquote:Op zondag 7 juni 2015 16:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Milan, Inter en Porto kunnen we wegstrepen voor de toekomst. Manchester City en PSG zie ik ooit nog wel eens de CL winnen maar verder... ben geen Ajacied maar het is ergens wel treurig dat ze op 4 overwinningen staan en je weet dat er nooit meer eentje bij komt.
Vergeet ook niet dat Ter Stegen net 23 is geworden. Voor een keeper is dat heel jong.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:45 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik hoop op PSG, die hebben wel een type à la Pogba nodig. En is z'n land natuurlijk.
Ter Stegen vind ik trouwens helemaal niet zo matig zoals hier werd beschreven, prima voetballende keeper al is Bravo natuurlijk wel echt veel beter.
Zo zit de voetbalwereld nou eenmaal in elkaarquote:Op zondag 7 juni 2015 16:51 schreef TheFatLady het volgende:
Wel grappig, eind vorig seizoen was het tijdperk Barca volgens velen (ook hier) voorbij.
In Januari nog bijna Enrique eruit.
Nu de triple en je hoort niemand meer ergens over.....
Jup, Bravo is geloof ik al 31, op zich niet oud voor een keeper maar Ter Stegen volgt hem vast wel opquote:Op zondag 7 juni 2015 16:53 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat Ter Stegen net 23 is geworden. Voor een keeper is dat heel jong.
Ik denk dat hij een vaste waarde gaat worden voor minimaal 10 jaar bij Barca. Zeer goede aankoop geweest.
Nog steeds denk ik dat dat tijdperk is afgelopen, want Barca speelt nu wel met een grotendeels gerenoveerd elftal een ander soort voetbal. Dit is denk ik eerder het begin van een nieuw tijdperk.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:51 schreef TheFatLady het volgende:
Wel grappig, eind vorig seizoen was het tijdperk Barca volgens velen (ook hier) voorbij.
Tuurlijk heb je dan gefaald. Maar alsnog zegt prijzen pakken niets over wie de beste is.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Uiteindelijk gaat het voor de prijzen jah
honderden miljoenen investeren en dan gaan roepen dat het niet om de prijzen gaat
Nee dan heb je gefaald
Dat ontken ik ook niet, maar er lag gewoon veel ruimte daar. MSN is wereldklasse, de rest valt tegen. Van die zwaktes moet je gebruik maken.quote:Barca slecht defensieve spelers?
who cares, als je meer doelpunten maakt als dat je tegenkrijgt is het allemaal niet zo belangrijk...
Als iemand zoals jij voor Juve is zou dat wel hele grote schande voor Juve zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:19 schreef Nober het volgende:
Niks daarvan, ik ben nu voor Juventus en die moeten de CL krijgen want betere keeper en verdediging en daarmee basta!
De Spaanse competitie valt dan ook wel erg tegen....quote:Op zondag 7 juni 2015 13:05 schreef Monolith het volgende:
Nee, dan de Italiaanse competitie.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:01 schreef bianconeri het volgende:
De Spaanse competitie valt dan ook wel erg tegen....
Er is maar 1 ploeg die nog probeert te voetballen en dat is Real.
De rest is schoppen en/of een ploeg als Barca laten voetballen en niets doen.
Wat denk je nou zelf dat de duitse italiaanse engelse kampioenen het allemaal niet geprobeerd hebben om die defensie van barca kapoet te spelen?quote:Op maandag 8 juni 2015 19:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je dan gefaald. Maar alsnog zegt prijzen pakken niets over wie de beste is.
Dat zou betekenen dat de kwalitatief beste ploeg altijd alles wint, nou dat zagen we dit jaar ook wel in de CL, in sommige competities en beker toernooien.
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar er lag gewoon veel ruimte daar. MSN is wereldklasse, de rest valt tegen. Van die zwaktes moet je gebruik maken.
[..]
Als iemand zoals jij voor Juve is zou dat wel hele grote schande voor Juve zijn.
Sinds wanneer maakt het uit dat ze betere keeper en verdediging hebben? Lol jij snapt der echt niets van.
[..]
De Spaanse competitie valt dan ook wel erg tegen....
Er is maar 1 ploeg die nog probeert te voetballen en dat is Real.
De rest is schoppen en/of een ploeg als Barca laten voetballen en niets doen.
Pique is anders een zeer matige verdedigerquote:Op zondag 7 juni 2015 16:10 schreef Rickertman96 het volgende:
'Bayern heeft op dit moment het beste elftal, aanvallen zeer sterk maar ook andere linies sterk.
Dit heeft Barca veel minder, die zijn voorin geweldig maar verder stelt het niet bijzonder veel voor.'
Hahahahahahaha want Busquets (samen met Matic de beste CDM imo), Iniesta (geweldenaar) en Rakitic (fantastische aankoop) stellen niet bijzonder veel. Hahhahaha.
1) Ik heb het over het middenveld, dus niet een CVquote:Op maandag 8 juni 2015 19:10 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Pique is anders een zeer matige verdediger
Er zijn betere alternatieven voor piquequote:Op maandag 8 juni 2015 19:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
1) Ik heb het over het middenveld, dus niet een CV
2) Piqué speelt een uitstekend seizoen, kijk je wel voetbal?
Ja goh, koop jij die ff danquote:Op maandag 8 juni 2015 19:11 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Er zijn betere alternatieven voor pique
In de Italiaanse competitie zijn meer ploegen die aanvallend spelen. En wordt altijd veel weerstand gegeven, ook als een oppermachtig Juve komt. Dat is in Spanje heel anders.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:05 schreef Monolith het volgende:
Nee, dan de Italiaanse competitie.
Maar ook in de CL had Barcelona er slechts 6 tegen hoor. Niet bepaald een slecht scoree voor een team dat de finale wint.
Lol...quote:Op maandag 8 juni 2015 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat denk je nou zelf dat de duitse italiaanse engelse kampioenen het allemaal niet geprobeerd hebben om die defensie van barca kapoet te spelen?
Je vertelt een beetje naief verhaal.
iedereen probeert maar niemand lukt het....
jij snapt heel de filosofie van barcelona helemaal niet johquote:Op maandag 8 juni 2015 19:10 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Pique is anders een zeer matige verdediger
Pro Barça. Daar gaan we weer. #UEFALONA enzo.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
In de Italiaanse competitie zijn meer ploegen die aanvallend spelen. En wordt altijd veel weerstand gegeven, ook als een oppermachtig Juve komt. Dat is in Spanje heel anders.
[..]
Lol...
Er had voor Juve sowieso meer ingezeten, maar ja de scheids moest pro Barca zijn.
okquote:Op maandag 8 juni 2015 19:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jij snapt heel de filosofie van barcelona helemaal niet joh
jij heb er totaal geen kijk op
Bij barcelona gaat het helemaal niet op verdedigen
het gaat om de bal afpakken
de bal inleveren bij iniesta of messi
die op zijn beurt een speler vrij moet zetten of zelf moet scoren
als je 70 tot 80 procent de bal heb...heb je toch geen verdedigers nodig
is dit nou moeilijk om te snappen voor je???????
Oh dat wist ik niet. Tot 2020 getekendquote:Op maandag 8 juni 2015 19:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Wel onderhandelen, zo hebben ze ook Vidal gekocht. Uiteraard mag ie pas volgend jaar spelen.
Jup, prima vervanger van Dani.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:15 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Tot 2020 getekend
Ja vond het ook dom maja het draait tegenwoordig om cashquote:Op maandag 8 juni 2015 19:16 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Ja wat een kneus is dat zeg. Hij wilde gelijk 3 jaar extra![]()
Hij is denk ik te oud voor 3 jaar
Ja kloptquote:Op maandag 8 juni 2015 19:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja vond het ook dom maja het draait tegenwoordig om cash
Dat was wel een penalty en nee niets met Vidal. Gewoon geel.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:14 schreef Rickertman96 het volgende:
Pro Barça. Daar gaan we weer. #UEFALONA enzo.
Die overtreding op Pogba was nooit een penalty (dus goed gefloten), ben je Vidal vergeten soms? Dat hij geen rood kreeg is pas een schande
quote:Op maandag 8 juni 2015 20:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat was wel een penalty en nee niets met Vidal. Gewoon geel.
Vidal doelt hij op de 2e situatie, vasthouden en vervolgens slaande beweging. Daarna kreeg Vidal gelijk op zijn flikker van Pirlo.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat was wel een penalty en nee niets met Vidal. Gewoon geel.
Het voetbal wat Barcelona speelt staat of breekt toch echt wel door Messi ondanks dat Suarez een nuttige aankoop isquote:Op zondag 7 juni 2015 16:51 schreef TheFatLady het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |