Al hadden ze allemaal meegedaan, dan nog niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bayern zonder Robben en Ribery, PSG zonder Ibrahimovic, wat hebben ze het moeilijk gehad.
Juve had een pingel mogen hebben, scheids was pro barcaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vertel alleen hoe het zit en hoe Cakir de wedstrijd hier beïnvloed heeft
EL TRIDENTEquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al hadden ze allemaal meegedaan, dan nog niet.
Nee, barca gedomineerd... Juve speelde anti-voetbal. Barca terechte kampioenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juve had een pingel mogen hebben, scheids was pro barca
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Goede OP, vind het alleen wel een beetje lang
Ja, dat probeer ik hier al drie keer te zeggen maar dan zijn er een stelletje idioten die doen of ik mad benquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juve had een pingel mogen hebben, scheids was pro barca
Dan kan je niet zeggen en dat weet je ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En het meest relevante op dit moment: Juve zonder Chielliniquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit. Barca is niet te stoppen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
En het meest relevante op dit moment: Juve zonder Chiellini
Doelpunt Neymar onterecht afgekeurd.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik hier al drie keer te zeggen maar dan zijn er een stelletje idioten die doen of ik mad ben
Die counter daarna was 1-2 Barça, dus zeker mazzel
Juve domineerde na de 1-1 mafkees, maar ga maar lekker panga slaan op Messi manquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee, barca gedomineerd... Juve speelde anti-voetbal. Barca terechte kampioen
Panga?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juve domineerde na de 1-1 mafkees, maar ga maar lekker panga slaan op Messi man
Beterquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na de 1-1 was Juve wel beter maar dan is er toch dat ene moment
Wat een kutspelers ook bij Barcelona, walgelijke club buiten Messi, xavi Rn iniesta
Dat was hands en daardoor kon buffon de bal nooit meer pakkenquote:
Wie noem jij hier een mafkees? Stomme kneus, Juve gewoon terecht verloren.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pangafilet!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drongen veeeele malen meer aanquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
BeterZe speelde beter dan hun spel in de eerste helft bedoel je?
MAD.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drongen veeeele malen meer aan
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:52 schreef hottentot het volgende:
Deze voetbal maand kan alleen nog gered worden door een arrestatie van Blatter
Over 90 minuten wel maar in de tweede helft was het spel gelijkwaardig tot aan de 1-2quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wie noem jij hier een mafkees? Stomme kneus, Juve gewoon terecht verloren.
umad bruh?quote:
Dus Barca terecht gewonnen, klaar. Nee inderdaad, niet met het mooiste voetbal, maar Juve had er echt geen aanspraak op de CLquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over 90 minuten wel maar in de tweede helft was het spel gelijkwaardig tot aan de 1-2
Heeft weinig met mad te maken, tot de 1-2 domineerde Juve een tijdje, maar barca had het in de eerste helft moeten beslissenquote:
Nee klopt, ik ben vocabulaire behoorlijk beperkt helaas.quote:
Gratuit bij een potje Nutella.quote:
Nu wil je pochen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee klopt, ik ben vocabulaire behoorlijk beperkt helaas.
Mwah arbitraal heeft Juve wel meer te klagen, barca uiteindelijk wel meer gescoord en meer kansen maar je kunt over een Pingel discussiërenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:54 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dus Barca terecht gewonnen, klaar. Nee inderdaad, niet met het mooiste voetbal, maar Juve had er echt geen aanspraak op de CL
Nee hoor, ik geef die jongen gewoon gelijk.quote:
Drie uur pas.quote:
Ik zeg geen eens dat Barca helemaal heerste. Jij legt wel graag mensen woordjes in de mond hé? Maar blijf maar lekker geloven dat Juve heeft verloren door arbitrale blunders.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah arbitraal heeft Juve wel meer te klagen, barca uiteindelijk wel meer gescoord en meer kansen maar je kunt over een Pingel discussiëren
Maar goed geloof vooral dat Barca helemaal heerste. Zo dominant waren ze eigenlijk niet
Dat is gewoon een feit.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zeg geen eens dat Barca helemaal heerste. Jij legt wel graag mensen woordjes in de mond hé? Maar blijf maar lekker geloven dat Juve heeft verloren door arbitrale blunders.
90 minuten lang masturberen is toch wel sport te noemen hoor.quote:
FC Schwalbe , hebben ze helemaal niet nodig die onzinquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barca vermaakt mij niet met een Neymar, alba, Alves en busquets en Pedro
Die gun ik het niet
Gast, ga gewoon huilen in bed i.p.v. hier te lopen jankballen.quote:
Ga zelf terug naar je inrichting domme jostiquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Gast, ga gewoon huilen in bed i.p.v. hier te lopen jankballen.
Geen zorgen mexi volgend seizoen worden ze compleet ingemaakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barca vermaakt mij niet met een Neymar, alba, Alves en busquets en Pedro
Die gun ik het niet
Geloof niet dat Juve anders had gewonnen nee maar het was best close.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:58 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik zeg geen eens dat Barca helemaal heerste. Jij legt wel graag mensen woordjes in de mond hé? Maar blijf maar lekker geloven dat Juve heeft verloren door arbitrale blunders.
Ga maar eens een 2-1 achterstand tegen Juve even ombuigenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geloof niet dat Juve anders had gewonnen nee maar het was best close.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Juve had een pingel moeten hebben.
Pogba werd bijkans aangerand.
Volgend jaar f c bayernquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen zorgen mexi volgend seizoen worden ze compleet ingemaakt.
Copa Libertadores > CLquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:00 schreef Joezi het volgende:
Net of de CL er nog toe doet mondiaal gezien
Wat heb je te compenseren?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga zelf terug naar je inrichting domme josti
Tering man, wat ben jij een randdebiel! Dommer worden ze niet gemaaktquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel, kijk maar in de spiegelquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Tering man, wat ben jij een randdebiel! Dommer worden ze niet gemaakt
Precies, je hoort er pas bij als je de KNVB beker hebt gewonnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:00 schreef Joezi het volgende:
Net of de CL er nog toe doet mondiaal gezien
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat heb je te compenseren?
Word je gepest op school? Laat je moeder praten met de conrector of je mentor
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Tering man, wat ben jij een randdebiel! Dommer worden ze niet gemaakt
Kleuters, doe dit even buiten het topic via DM maar niet hier.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik bepaalde feiten constateer?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:01 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Je bent echt heel triest bezig hoor.
Debiel taaltje.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:01 schreef Rickertman96 het volgende:
Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom:
Barça, Barça, Baaarça!
Jugadors, seguidors,
tots units fem força.
Son molt anys plens d'afanys,
son molts gols que hem cridat
i s'ha demostrat, i s'ha demostrat,
que mai ningu no ens podrà torcer.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom:
Barça, Barça, Baaarça!
Klopt. Pingel en als je die maakt staat juve ineens 3-1 voor.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Juve had een pingel moeten hebben.
Pogba werd bijkans aangerand.
1 feit : 1-3quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik bepaalde feiten constateer?
Ja, Barça was beter en Pogba had een penalty moeten hebben. Dat zijn de feiten.
HAHAHAHA, zo origineelquote:
Kun je dat niet op een normale manier uiten?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik bepaalde feiten constateer?
Ja, Barça was beter en Pogba had een penalty moeten hebben. Dat zijn de feiten.
Heb je mijn post niet gelezen ofzo?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
HAHAHAHA, zo origineelKan je niks beter verzinnen? Voor iemand die alleen maar loopt te kankeren op anderen ben je wel behoorlijk eenvoudig.
Dat deed ik ook, maar ik werd opeens uitgescholdenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:03 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Kun je dat niet op een normale manier uiten?
Ja, nadat ik mijn post had gepost.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je mijn post niet gelezen ofzo?
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:02 schreef Timeschanger het volgende:
Laten we het hier gezellig houden jongens
Maar sta er boven joh, ik verwachte gewoon meer van jequote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar ik werd opeens uitgescholden
FOTOquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:04 schreef [url=http://forum.fok.
FOTnl/user/profile/214643]Nober[/url] het volgende:
Wat moeten ze met dat net?
ZENDER?!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Nu gaan we gezellig het WK voor vrouwen kijken
Is dat op tv?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Nu gaan we gezellig het WK voor vrouwen kijken
Je vergeet hem ook aan te spreken met kleuterquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb je mijn post niet gelezen ofzo?
Ik laat niet over me heen lopen door een stel kinderen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:04 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Maar sta er boven joh, ik verwachte gewoon meer van je
Hij werd niet eens uitgescholden, dat is het mooiequote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:04 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Maar sta er boven joh, ik verwachte gewoon meer van je
ben je hommo ofzo?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:05 schreef klaasweetalles het volgende:
SORRY
IK BEDOELDE IK GA NIET NAAR EEN STEL LESBISCHE MANWIJFEN KIJKEN
dorpsidiootquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Het is maar voetbal. UEFA/FIFA willen juist dat we hier ruzie gaan maken.
Weetje, als je je tot hun niveau verlaagt ziet niemand het verschil nog..quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik laat niet over me heen lopen door een stel kinderen.
Weet ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:05 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Weetje, als je je tot hun niveau verlaagt ziet niemand het verschil nog..
NEE...MAAR ALS IK NAAR DIE manwijfen ga kijken is die kans best mogelijkquote:
Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:06 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Ja maar wordt dat uitgezonden?
Ik kan toch niet slapen door een feest bij de buren
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De hele nacht vrouwen voetbal kijken
Waar woon jij? Bij mijn buren is het ook feest.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:06 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Waar woon jij? Bij mijn buren is het ook feest.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Waar woon jij? Bij mijn buren is het ook feest.
Sterker nog: als je je tv gewoon op Nederland 3 laat staan zie je de komende zes uur alleen maar voetbal (en voor- en nabeschouwingen).quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:06 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Robben wel hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof Robben en Ribery er zo lekker uitzien
Dit dus...tot volgend jaar in het SBS CL topicquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nou topic kan wel dicht. Licht uit en opdoeken dit dramatisch CL seizoen.
Zou rakenquote:
Lekker Jan Jood en Leo onderschijtenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...tot volgend jaar in het SBS CL topic
Bedankt Cakir.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
Jongens, het was gezellig. Nog een laatste woord voordat dit op slot gaat?
"Koel-vriescombinatie"quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
Ja een meisje hierquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
Vooral bidden dat Hansie in de show zitquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker Jan Jood en Leo onderschijten
Robben is een baasquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
jij bent lesboquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
2 juli eerste voorronde Europa League.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:10 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja een meisje hierwanneer beginnen de nieuwe rondes weer?
illuminatie is echtquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
"Ga weg! Laatste woorden zijn voor dwazen die nog niet genoeg hebben gezegd!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
Seigneurs vraag. Waarom moet dit topic op slot? Omdat het een kut finale was en er niks na te praten valt?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:09 schreef KingRoland het volgende:
O dat is al vlot. En dat doet PSV ook mee?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
2 juli eerste voorronde Europa League.
September, voorrondes al in juliquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:10 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:11 schreef empa1010 het volgende:
[..]
O dat is al vlot. En dat doet PSV ook mee?
Nee, die mogen niet. Omdat er een V in de naam zit.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:11 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja lieverd, kom maar dan leg ik het je uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:11 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Mogen 6 wedstrijden dit jaar meedoenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:11 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Mannen hoeven er gelukkig niet uit te zienquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof Robben en Ribery er zo lekker uitzien
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:12 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ja lieverd, kom maar dan leg ik het je uit.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:10 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ooh lieverd er zijn er genoeg hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:14 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ach ja, moet toch iemand achterlijk doen op dit forum he..
dat is de datum van de lotingquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
KO-fase dus al voor de winterstop...dat is voor het eerst neem ik aan
Loting dus
Kijk s goed?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
KO-fase dus al voor de winterstop...dat is voor het eerst neem ik aan
Loting dus
6 juni WK Vrouwen in Canadaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:10 schreef empa1010 het volgende:
[..]
al sinds 20:00 uurquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zat je met het broekje uit te kijken Wolfje?
jaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Heeft Ajax een beschermde status in de voorronde?
Wanneer start de gold cup?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:16 schreef Nober het volgende:
[..]
6 juni WK Vrouwen in Canada
10 juni Copa América in Chili
Neequote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Heeft Ajax een beschermde status in de voorronde?
ze zijn al een tijdje kampioenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:30 schreef MakkieR het volgende:
laat me raden, Barcelona kampioen? wat een verrassing
Gohquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:32 schreef MakkieR het volgende:
[..]
volgens mij is die hele Champions league stuivertje wisselen tussen Real, Barca en Bayern.
Barca @2,60quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
wedden dat volgend jaar een van deze drie kampioen wordt?
niet juichen.rarquote:
nou nouquote:
mooiquote:
ja daar was ie even te laattwitter:MostarLFC twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 22:44:35Well done Luis. Champions League Winner. Karma is a bitch eh Evra.... https://t.co/R6uXtKd9Uv reageer retweet
nachtwedstrijdenquote:
twitter:br_uk twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 23:19:14Thomas Vermaelen's debut season with BarcelonaGames: 1Goals: 0Assists: 0Clean Sheets: 0Trophies: 3 http://t.co/XglT8LT4Jo reageer retweet
nooit iets van die hele transfer gesnapt dan had ik als Barcelona zijnde eerder Verthongen over genomenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:br_uk twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 23:19:14Thomas Vermaelen's debut season with BarcelonaGames: 1Goals: 0Assists: 0Clean Sheets: 0Trophies: 3 http://t.co/XglT8LT4Jo reageer retweet
Hoezo karma?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:42 schreef j0rdiiii het volgende:
ja daar was ie even te laattwitter:MostarLFC twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 22:44:35Well done Luis. Champions League Winner. Karma is a bitch eh Evra.... https://t.co/R6uXtKd9Uv reageer retweet
Vermealen was volgens mij een back-up vanwege een aankomende transferban.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nooit iets van die hele transfer gesnapt dan had ik als Barcelona zijnde eerder Verthongen over genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |