Ja nu verliezen ze iets op het mechanische gedeelte.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bewust voor een low-downforce afstelling gekozen, iets wat eigenlijk het sterke punt van TR is. Ben enorm benieuwd, zeker nu blijkt dat ze er zo ook lekker bij zitten.
Ehhh.... okquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:53 schreef WEST het volgende:
Vettel een 5 gridpenalty wegens inhalen tijdens een rode vlag. Hij krijgt ook 3 strafpunten.
Mehri krijgt geen straf hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:57 schreef Nattekat het volgende:
Mallenado heeft te hard gereden, een boete van 300$. Dat zal hem leren![]()
[ afbeelding ]
Weer een gratis plek voor Max?
Max op polequote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin nu een beetje kwijt te raken wat nou echt de startopstelling wordt
dat staat morgenavond 19:00 pas vast.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik begin nu een beetje kwijt te raken wat nou echt de startopstelling wordt
Hoe weet je dat eigenlijk? Er staat niks over Vettel of Merhi op de fia site.quote:
melde mol op Twitterquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe weet je dat eigenlijk? Er staat niks over Vettel of Merhi op de fia site.
twitter:Olav_Mol twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 21:50:06Vettel -5 plekken op de grid en 3 strafpunten voor inhalen tijdens rode vlag vanochtend in VT3 van n Manor reageer retweet
Nee, maar Vettel gaat 5 plekken naar achter en komt dus achter Max terecht.quote:
Het gebeurde in FP3 vanmiddagquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:05 schreef VacaLoca het volgende:
Hmm, je ziet op stuur Vettel groen lampje verschijnen voordat ie er voorbij gaat.
Tijdens een rode vlag:quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:13 schreef VacaLoca het volgende:
Anyway, Vettel zegt alleen dat ie wel bewust was van rode vlag maar dat Merhi erg langzaam reed.
Dus t zal wel
maar dan nog is het verboden in te halen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:13 schreef VacaLoca het volgende:
Anyway, Vettel zegt alleen dat ie wel bewust was van rode vlag maar dat Merhi erg langzaam reed.
Dus t zal wel
Zeg ik wat anders dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:22 schreef WEST het volgende:
[..]
maar dan nog is het verboden in te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |