SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Hijs tenminste niet van Yi-longquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd!200 topics pure kwaliteit
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd!200 topics pure kwaliteit
Die van mij behoren tradtioneel gezien wel altijd tot de allerbeste. De creme-de-la-creme. Memorabel. Iets waar je later je kleinkinderen over zult vertellen.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die van mij behoren tradtioneel gezien wel altijd tot de allerbeste. De creme-de-la-creme. Memorabel. Iets waar je later je kleinkinderen over zult vertellen.
als het maar in de originele taal isquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die van mij behoren tradtioneel gezien wel altijd tot de allerbeste. De creme-de-la-creme. Memorabel. Iets waar je later je kleinkinderen over zult vertellen.
vraagtekens zijn geen sidequests, meestal nesten of places of power.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:51 schreef Cikx het volgende:
Raden jullie aan om bij The Witcher eerst alle sidequests te doen en daarna verder te gaan met de mainquest of net als bij DAI een beetje om en om? Verzuip nu al in alle vraagtekens op de map.
Ik werk ze op level af. Eerst de quests met de laagste levels en zo verder omhoog.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:51 schreef Cikx het volgende:
Raden jullie aan om bij The Witcher eerst alle sidequests te doen en daarna verder te gaan met de mainquest of net als bij DAI een beetje om en om? Verzuip nu al in alle vraagtekens op de map.
De debiel die dacht dat het ging om gamen niet video?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Begrijp ik goed dat ik op een ps4 geen video bestanden meer van een usb stick kan afspelen ?
Zo ja welke debiel heeft dat bedacht..
Dat is echt achterlijk ik gebruik de ps3 altijd voor series en films te kijken die nog niet op netflix staan. Zit die simpele functie er echt niet in? Hoe zit dat met Xbox one?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De debiel die dacht dat het ging om gamen niet video?
Ook niet... En het lijkt een simpele functie maar er komt meer bij kijken dan je zou denkenquote:Op zondag 7 juni 2015 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is echt achterlijk ik gebruik de ps3 altijd voor series en films te kijken die nog niet op netflix staan. Zit die simpele functie er echt niet in? Hoe zit dat met Xbox one?
Next Gen my ass dus..quote:Op zondag 7 juni 2015 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook niet... En het lijkt een simpele functie maar er komt meer bij kijken dan je zou denken
Next gen -----------> GAMING consolequote:Op zondag 7 juni 2015 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Next Gen my ass dus..
Ik ben hier serieus niet blij mee was van plan mijn ps3 ooit in te ruilen.
Blij dat ik dat nog niet gedaan heb.
Ik ben het hier wel mee eens. Zo moeilijk te integreren lijkt me dat niet.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Begrijp ik goed dat ik op een ps4 geen video bestanden meer van een usb stick kan afspelen ?
Zo ja welke debiel heeft dat bedacht..
Ja praat het maar goed als ik een upgrade koop verwacht ik ook dat het alles kan wat de vorige kan.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Next gen -----------> GAMING console
Niet next gen mediaplayer
Ik koop een console om te gamen en een mediaspeler is een bonus... Zoniet dan is het pech...quote:Op zondag 7 juni 2015 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja praat het maar goed als ik een upgrade koop verwacht ik ook dat het alles kan wat de vorige kan.
Ik hou mijn ps3 wel gewoon.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik koop een console om te gamen en een mediaspeler is een bonus... Zoniet dan is het pech...
Als je echt iets wil koop een raspberry pi voor 50e en gebruik het als mediaplayer...
En dit.quote:If I spend $400 on a system I shouldn't have to spend additional money on Apple TV just to do something as basic as watching mp4 files from a USB.
I'm sure (or at least I hope) Sony will fix this issue, but if a $29 dvd player can do it, no reason hardware as powerful as the PS4 shouldn't come with it.
Steek jij je kop maar lekker in het zandquote:Op zondag 7 juni 2015 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hou mijn ps3 wel gewoon.
[..]
En dit.
Als elke consument zo denkt komen ze er nog elke keer mee weg ook..quote:Op zondag 7 juni 2015 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Steek jij je kop maar lekker in het zand
gaming console = gaming console
Je kon het ook weten van te voren en achteraf maar lopen zeikenquote:Op zondag 7 juni 2015 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als elke consument zo denkt komen ze er nog elke keer mee weg ook..
Ik heb dat ding ook gekocht om te gamen en om de nieuwe social media functies maar het is juist fijn als je een apparaat hebt waarbij je makkelijk kan switchen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kon het ook weten van te voren en achteraf maar lopen zeiken
Wat hij vraagt is een volkomen normale functie.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar als je van te voren niet een beetje research doet naar wat je koopt krijg je dit... En ja het zat in de PS3 en niet in de PS4 dus niets aan te doen... Je kan er wel boos om worden en om gaan janken maar dan had je het maar moeten weten voor je dat ding kochtquote:Op zondag 7 juni 2015 15:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat hij vraagt is een volkomen normale functie.
Eens. Ik vind dat Sony en ook Microsoft hier te makkelijk mee weg komen.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb dat ding ook gekocht om te gamen en om de nieuwe social media functies maar het is juist fijn als je een apparaat hebt waarbij je makkelijk kan switchen.
En voor die prijs had ik het inderdaad wel verwacht.
Het is in mijn ogen dan te makkelijk als bedrijf om te zeggen de ps4 is voor gaming.
Dat had ik ook gelezen ja dat ze het extra niet doen vanwege de sony tv.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:15 schreef Drankster het volgende:
De mediaplayer in mijn Sony TV werkt perfect mooi.
Ahh dat is vervelend inderdaad, ben tot nu toe pas één bug tegengekomen. Kon niet duiken, toen mijn savegame weer geladen en het kon weer. En de camera was nog minder soepel? Moet nog erg wennen aan de besturing, vooral de manier waarop Geralt draait voelt niet heel erg soepel imo.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:49 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
vraagtekens zijn geen sidequests, meestal nesten of places of power.
Ik raad iig aan niet te langzaam te spelen want ik word onderhand helemaal gestoord van die kutbugs. Was blij met de nieuwe update, camera beweegt soepeler, maar de eerste missie die ik speel moet ik iemand volgen die niet beweegt en bij de tweede missie zat ik vast in een plas water
Dat doe ik nu ook inderdaad! Als ik nog niet hoog genoeg ben voor een bepaalde quest ga ik gewoon sidequests doen en exploren totdat ik hoog genoeg ben.quote:Op zondag 7 juni 2015 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik werk ze op level af. Eerst de quests met de laagste levels en zo verder omhoog.
next gen -------> remastersquote:Op zondag 7 juni 2015 14:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Next gen -----------> GAMING console
Niet next gen mediaplayer
M'n internet kan blijkbaar met alles verbinden, behalve met PSNquote:Op zondag 7 juni 2015 19:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Kreeg net nog een bericht via PSN dus dat werkt
Wat een onzin.Hoe makkelijk zou het zijn om je usb schijf met mkv's in te kunnen pluggen in je ps4.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb het te druk nuquote:Op zondag 7 juni 2015 15:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar met je stelende matties spelen
Maar als ze dat maken willen de huilies ook dvd's af kunnen spelen enzo en dan blijf je bezigquote:Op zondag 7 juni 2015 20:41 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat een onzin.Hoe makkelijk zou het zijn om je usb schijf met mkv's in te kunnen pluggen in je ps4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |