SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Hijs tenminste niet van Yi-longquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd!200 topics pure kwaliteit
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gefeliciteerd!200 topics pure kwaliteit
Die van mij behoren tradtioneel gezien wel altijd tot de allerbeste. De creme-de-la-creme. Memorabel. Iets waar je later je kleinkinderen over zult vertellen.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die van mij behoren tradtioneel gezien wel altijd tot de allerbeste. De creme-de-la-creme. Memorabel. Iets waar je later je kleinkinderen over zult vertellen.
als het maar in de originele taal isquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die van mij behoren tradtioneel gezien wel altijd tot de allerbeste. De creme-de-la-creme. Memorabel. Iets waar je later je kleinkinderen over zult vertellen.
vraagtekens zijn geen sidequests, meestal nesten of places of power.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:51 schreef Cikx het volgende:
Raden jullie aan om bij The Witcher eerst alle sidequests te doen en daarna verder te gaan met de mainquest of net als bij DAI een beetje om en om? Verzuip nu al in alle vraagtekens op de map.
Ik werk ze op level af. Eerst de quests met de laagste levels en zo verder omhoog.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:51 schreef Cikx het volgende:
Raden jullie aan om bij The Witcher eerst alle sidequests te doen en daarna verder te gaan met de mainquest of net als bij DAI een beetje om en om? Verzuip nu al in alle vraagtekens op de map.
De debiel die dacht dat het ging om gamen niet video?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Begrijp ik goed dat ik op een ps4 geen video bestanden meer van een usb stick kan afspelen ?
Zo ja welke debiel heeft dat bedacht..
Dat is echt achterlijk ik gebruik de ps3 altijd voor series en films te kijken die nog niet op netflix staan. Zit die simpele functie er echt niet in? Hoe zit dat met Xbox one?quote:Op zondag 7 juni 2015 13:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De debiel die dacht dat het ging om gamen niet video?
Ook niet... En het lijkt een simpele functie maar er komt meer bij kijken dan je zou denkenquote:Op zondag 7 juni 2015 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is echt achterlijk ik gebruik de ps3 altijd voor series en films te kijken die nog niet op netflix staan. Zit die simpele functie er echt niet in? Hoe zit dat met Xbox one?
Next Gen my ass dus..quote:Op zondag 7 juni 2015 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook niet... En het lijkt een simpele functie maar er komt meer bij kijken dan je zou denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |