Is niet te recoveren, contact opnemen met apple heeft geen zin, die gaan je niet helpen. want wss het het toestel gestolen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:37 schreef EEELLIS het volgende:
Hallo
Ik heb een iphone 5c maar daar zit een icloud lock op.
nu heb ik bijna al die onzin al gedaan wat op youtube staat maar niks helpt
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen zonder de eigenaar zijn wachtwoord te vragen?
Ik heb wel een email van de eigenaar alleen niet volledig: k●●●●●@gmail.com
Misschien dat iemand weet hoe ik die stippen kan ontcijferen om de eigenaar te kunnen mailen??
Het is is zeer zeker wel te recoveren indien ts een aankoopsbon heeft.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:53 schreef Piels het volgende:
[..]
Is niet te recoveren, contact opnemen met apple heeft geen zin, die gaan je niet helpen. want wss het het toestel gestolen.
Het kan alleen als je het orginele icloud account gebruikt.
terug naar de verkoper is het enige wat je kunt doen.
Hoeft niet per se. Misschien heeft de TS de iPhone van de eerste eigenaar gekocht en heeft deze er een lock op laten zetten. Ik kan me voorstellen dat ze verder geen gegevens van deze persoon heeft en daarom het mailadres wil achterhalen.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:10 schreef vannelle het volgende:
Is dit niet meer een vraag voor Digital Corner ?
Waarom kan je het niet aan de vorige eigenaar vragen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:37 schreef EEELLIS het volgende:
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen zonder de eigenaar zijn wachtwoord te vragen?
Handig ook om een tweedehands iPhone te kopen zonder eerst te checken of er een activation lock op zit... dat kan je gewoon bij Apple doen met het serienummer: https://www.icloud.com/activationlock/quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Misschien heeft de TS de iPhone van de eerste eigenaar gekocht en heeft deze er een lock op laten zetten. Ik kan me voorstellen dat ze verder geen gegevens van deze persoon heeft en daarom het mailadres wil achterhalen.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 7 juni 2015 16:06 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Waarom kan je het niet aan de vorige eigenaar vragen?
Of iemand heeft via DM of PM een oplossing gestuurd. Dat zou me hier ook helemaal niet verbazen.quote:Op maandag 8 juni 2015 08:32 schreef Piels het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
en aangezien TS online is geweest en niet heeft gereageerd is de conclusie: Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is de iPhone gejat.
of dat natuurlijk, wat denk je zelfquote:Op maandag 8 juni 2015 08:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of iemand heeft via DM of PM een oplossing gestuurd. Dat zou me hier ook helemaal niet verbazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |