Ik ben badboyquote:
Groningen kan je echt overal komen met de fiets. Heb echt een hekel aan de bus, is altijd bloedheet omdat ze propvol zitten en die buschauffeurs in Groningen kunnen echt niet rijdenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
5 min lopend van de uni, 5 min in de bus naar CS (directe verbinding, geen haltes tussen). Ideale locatie.
Eigen badkamer, slaapkamer, woonkamer en keuken. Vuilnis, glas, oud papier om de hoek. ideaal.
Das echt een eigen gehucht op zich, kom daar dus nooitquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Stadshagen, echt iedereen daar heeft een kind en is nooit het zwangerschapsgewicht kwijtgeraakt
Alleen in Groningen kan je overal komen met de fiets hoor. De rest van Nederland niet, daar hebben ze geen fietspaden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:03 schreef Henrys het volgende:
[..]
Groningen kan je echt overal komen met de fiets. Heb echt een hekel aan de bus, is altijd bloedheet omdat ze propvol zitten en die buschauffeurs in Groningen kunnen echt niet rijden
Vind je Utrecht toffer dan Groningen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Alleen in Groningen kan je overal komen met de fiets hoor. De rest van Nederland niet, daar hebben ze geen fietspaden.
Fucking groningersJezelf wijsmaken dat Groningen wat voorstelt
Groningers die in Nijmegen komen zeggen zelf ook dat Nijmegen vergeleken met Groningen de shit is.
Mag wat kosten.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:07 schreef eriksd het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)iddellandse-zee.html
Goed nieuws!
Zijn maar weinig steden waar je in het centrum kan fietsenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Alleen in Groningen kan je overal komen met de fiets hoor. De rest van Nederland niet, daar hebben ze geen fietspaden.
Fucking groningersJezelf wijsmaken dat Groningen wat voorstelt
Groningers die in Nijmegen komen zeggen zelf ook dat Nijmegen vergeleken met Groningen de shit is.
Of een koophuisquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Daarom zelfstandige studio met huursubsidie
Utrecht is een toffe stad. Ik vind Groningen beetje sfeerloos eigenlijk, niets geen warmte.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Vind je Utrecht toffer dan Groningen?
Bla bla blaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zijn maar weinig steden waar je in het centrum kan fietsen
Goed voor de rekening en de verhuurder mag het op jou verhalen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Amsterdam he? Ik tik een paar euro per maand af, alles inclusief = de douche lekker lang laten lopen en lichten aan laten zodat je niet in het donker thuiskomt.
Dat is dikke vette bullshitquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed voor de rekening en de verhuurder mag het op jou verhalen.
Ieder jaar in juli is de verhuurder verplicht om een overzicht van rekeningen en jouw betaalde voorschotten te laten zien en als jij minder hebt betaald dan dat de rekening was, dan mag je bijbetalen.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is dikke vette bullshit
Incl is incl, lekker puh
Mwa, het is een voorschot. Heb je een individuele meter?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is dikke vette bullshit
Incl is incl, lekker puh
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]Ja, want ik heb bij de huurcommissie geen een zaak lopen daarover.
Nopquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwa, het is een voorschot. Heb je een individuele meter?
Oke, dan boeit het niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Nop
Wel stoppen, geen meter en ook geen watermeter.
Ik kreeg bij mijn eerste kamer iets van 200 terug na een huurcommissie-uitspraak, bij mijn tweede kamer iets van 400 (nu bezig daarmee).quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:18 schreef Joosie200 het volgende:
Had op kamers ook alles inclusief, maar kreeg wegens zuinig gebruik altijd een mooi zakcentje terug. Verhuurder kon het totale verbruik wel per kamer uitsplitsen ondanks dat er maar 1 meterkast was. Andere kamergenoten moesten dik bijbetalen, ik kreeg altijd dik terug.
Zeg ik toch?quote:
Daar heb ik een graf hekel aan. Dat soort mensen moeten ze eigenlijk straf geven.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn eerste kamer iets van 200 terug na een huurcommissie-uitspraak, bij mijn tweede kamer iets van 400 (nu bezig daarmee).
Altijd fijn.Maar duurt allemaal wel erg lang omdat mijn oude huisbaas erg slecht meewerkt.
Expres pas aan het einde van een termijn pas reageren bv.
mag nietquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:22 schreef Henrys het volgende:
Ben zo blij dat ik geen huisbaas heb maar gewoon een woningbouwvereniging.
Alles is erg snel geregeld en het kost niks tenzij het zelf veroorzaakt is en het is allemaal veel professioneler.
In Rotterdam had mijn huurbaas zo'n man van in de 50 in dienst die gewoon je kamer binnen stapte zonder te kloppen
Nee ik breng het weekend tegenwoordig altijd op de bank doorquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:28 schreef Etsu het volgende:
Hier nog Grunners die naar het foodfestival zijn geweest op de Ebbinge? Ben vandaag geweest, best leuk.
Ga er dan vanaf en lekker naar buiten. Is best leuk hoor. Was vorige week er ook maar toen was ik op vakantie, maar was toen wel beter dan vandaag schijnt. Maar alsnog lekker.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nee ik breng het weekend tegenwoordig altijd op de bank door
wat doen mooie dames op het dak?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die wijven die in Groningen zitten![]()
Je hebt overigens zat lekkere wijven in Nijmegen, zeker op de uni.
dalvrijquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:34 schreef Henrys het volgende:
Over geld gesproken, mijn OV loopt binnenkort af, wat is de voordeligste oplossing om dan met de trein te reizen? (doordeweeks of weekend maakt niet uit)
Als het eigendomsvoorbehoud ruimte laat, geclausuleerd, voor een bevoegde doorlevering zul je op één of andere wijze toch een vorm van beschikkingsbevoegdheid moeten creëren om de doorlevering zuiver te laten verlopen, geloof dat de precieze constructie afhankelijk is van welke opvatting in de literatuur je aanhangtquote:Op zondag 7 juni 2015 16:50 schreef Blistering het volgende:
Als zaken geleverd worden met een eigendomsvoorbehoud & vervreemdingsbevoegdheid, dan mag de ontvangen toch ook enkel die zaken vervreemden d.m.v. 3:91 BW, door iemand anders de macht te verschaffen?
Vervreemdingsbevoegdheid is toch gewoon dat je de zaken onder opschortende voorwaarde alvast in de macht van een ander brengt? Dus stel A verkoopt fietsen onder eigendomsvoorbehoud met vervreemdingsbevoegdheid aan B, en B verkoopt vervolgens die fietsen aan C. Dan kan B toch enkel leveren door machtsverschaffing krachtens 3:91 BW, aangezien hij niet beschikkingsbevoegd is.
Volgens mij haal ik nu dingen door elkaar.
Ik kom er nu pas achter dat het foodfestival daar isquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:28 schreef Etsu het volgende:
Hier nog Grunners die naar het foodfestival zijn geweest op de Ebbinge? Ben vandaag geweest, best leuk.
Ah, de zwarte containers daar.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:26 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter dat het foodfestival daar is![]()
Ik woon er echt naast maar ik dacht dat het meer een muziekfestival is aangezien ik alleen maar muziek hoor
Nou, ik heb 2 vrienden die daar wonen en ze vinden het behoorlijk benauwd/warm met dit weer.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja van buiten ziet het er niet zo mooi uit maar het is echt perfect wonen als student
Van die containerwoningen?quote:Op zondag 7 juni 2015 19:31 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ja van buiten ziet het er niet zo mooi uit maar het is echt perfect wonen als student
Vrijdag was het wel een soort van sauna maar met dit weer heb ik nergens last van. Je moet wel altijd je ramen open laten als je weg gaat anders kom je inderdaad in een erg warme ruimte terug en een sterke ventilator helpt ook enorm.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik heb 2 vrienden die daar wonen en ze vinden het behoorlijk benauwd/warm met dit weer.
Raam open laten, laat je dan niet meer warmte binnen?quote:Op zondag 7 juni 2015 19:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vrijdag was het wel een soort van sauna maar met dit weer heb ik nergens last van. Je moet wel altijd je ramen open laten als je weg gaat anders kom je inderdaad in een erg warme ruimte terug en een sterke ventilator helpt ook enorm.
Ik woon op de bovenste etage en hier is het altijd warmer dan buiten. Ik vind het perfect om als student te wonen, alles voor mezelf, Lage huur door huursubsidie en ben echt zo in het centrum.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Raam open laten, laat je dan niet meer warmte binnen?
Wel mooie studio's, inderdaad, maar ik zou er niet willen wonen.
Die vrienden van mij ook en zij ervaren het juist warmer omdat het gebouw zwart is en zij op de bovenste etage zitten.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:41 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik woon op de bovenste etage en hier is het altijd warmer dan buiten.
Vind ik niet. Ik heb ook in twee studentenhuizen gewoond, beide kamers had ik alles voor mezelf en met de warmte was het te pruimen. In die studio's niet.quote:Ik vind het perfect om als student te wonen, alles voor mezelf, Lage huur door huursubsidie en ben echt zo in het centrum.
Het natuurlijk geen koophuis zoals jij hebt maar het is echt veel beter dan in zo'n studentenhuis.
Dan moeten je vrienden een goede ventilator kopenquote:Op zondag 7 juni 2015 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die vrienden van mij ook en zij ervaren het juist warmer omdat het gebouw zwart is en zij op de bovenste etage zitten.
[..]
Vind ik niet. Ik heb ook in twee studentenhuizen gewoond, beide kamers had ik alles voor mezelf en met de warmte was het te pruimen. In die studio's niet.
Dan mij ben?quote:Op zondag 7 juni 2015 19:48 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dan moeten je vrienden een goede ventilator kopen![]()
En woonervaring in een studentenhuis is erg afhankelijk van je huisgenoten en jij bent een stuk socialer dan mij dus dat zou voor jou minder meespelen maar ik vond niks erger dan om 3 uur wakker te worden door een huisgenoot die dronken thuis kwam en laat staan al dat gedoe met schoonmaakschema's en huisgenoten die relaties hebben en later weer ruzies waar het hele huis bij betrokken wordt
Hmm duidelijk, thanks.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als het eigendomsvoorbehoud ruimte laat, geclausuleerd, voor een bevoegde doorlevering zul je op één of andere wijze toch een vorm van beschikkingsbevoegdheid moeten creëren om de doorlevering zuiver te laten verlopen, geloof dat de precieze constructie afhankelijk is van welke opvatting in de literatuur je aanhangt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |