Dure geintjes allemaal.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gamen op een laptop is natuurlijk altijd behelpen
Zelf heb ik een mooie desktop met een i7 en 660ti (was toen nog wel erg nieuw, nu alweer midrange), Surface Pro 3 voor studie icm dock en externe monitor en nog een xps 15 met i7 en 525GT.
/liefdagboek
Is het niet zo dat de NS een soort regeling heeft voor mensen wiens studenten-OV afloopt? Dat je dan met korting, of gratis, een kortingskaart kan krijgen?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:34 schreef Henrys het volgende:
Over geld gesproken, mijn OV loopt binnenkort af, wat is de voordeligste oplossing om dan met de trein te reizen? (doordeweeks of weekend maakt niet uit)
Tja.quote:
Wat leuk.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:22 schreef Etsu het volgende:
Over geld gesproken, net voor ¤70,- een ticket geboekt voor 4 dagen Athene.
Heb er zin in
Kleine babywereldreis jaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:26 schreef Etsu het volgende:
Hey Bartje, heb je weleens een wereldreis gemaakt?
Ja he. We komen dan terug van Cyprus met een tussenlanding in Athene, we hadden al geboekt om naar Istanboel te gaan maar daar zijn we al geweest in de eerste week dus we wilden wat andersquote:
wie is 'we'? Heb je een loverrrrrrrrrrr?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:31 schreef Etsu het volgende:
we blijven in Athene. Financieel gezien is het beter om dan van Athene naar Istanboel te vliegen, 1 nacht te blijven en dan 's morgens vroeg van Istanboel naar Rome. Blijven we 1 dag en dan 's avonds naar Nederland zoals de planning.
Hmm. Ik had vandaag gepeild bij een goede vriend van mij om een jaar op wereldreis te gaan. Positief beantwoord dus nu gaan we kijken wat mogelijk is en zoek ik tipsquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Kleine babywereldreis ja
Wel de wereld rond, maar niet alle continenten (en landen!)
Azie is goedkoop en makkelijk te bereizen. Australië trekt mij niet zozeer en is vrij overhypd (ga je backpacken? oh ga je naar australië?! Godverdomme nee.) plus dat het vrij duur is én vrij duur naar toe reizen. Verder is Zuid-Amerika ook wel tof.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm. Ik had vandaag gepeild bij een goede vriend van mij om een jaar op wereldreis te gaan. Positief beantwoord dus nu gaan we kijken wat mogelijk was en zoek ik tips
Je kan toch werken? Australië is geschikt daarvoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Azie is goedkoop en makkelijk te bereizen. Australië trekt mij niet zozeer en is vrij overhypd (ga je backpacken? oh ga je naar australië?! Godverdomme nee.) plus dat het vrij duur is én vrij duur naar toe reizen. Verder is Zuid-Amerika ook wel tof.
Groeten.
Neuh. Wel m'n beste mattie die ook hommo is.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wie is 'we'? Heb je een loverrrrrrrrrrr?
Ja, fruit plukken en dat soort dingen. Wel opletten met visa of dat kan. Maarja, moet je ook maar willen. Als ik ga reizen, wil ik ook gewoon reizen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan toch werken? Australië is geschikt daarvoor.
Kusjes.
Heuh, af en toe vriendschappelijk aan elkaar sterretje krabbe yoloquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neuh. Wel m'n beste mattie die ook hommo is.
Jatoch. Maar een andere vriendin van ons is ook mee en we delen allemaal een kamer, dus 3 weken inhouden. Lastig.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Heuh, af en toe vriendschappelijk aan elkaar sterretje krabbe yolo
Nouja, wellicht wil ze ook wel een beetje friemelen? Dat je flikker bent betekent niet dat je niet kan genieten van een natte scheur?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jatoch. Maar een andere vriendin van ons is ook mee en we delen allemaal een kamer, dus 3 weken inhouden. Lastig.
Voor een jaar ben je dan al 20-25k kwijt. Maar als je dan ook alle continenten doet. Dus zal wel moeten werkenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, fruit plukken en dat soort dingen. Wel opletten met visa of dat kan. Maarja, moet je ook maar willen. Als ik ga reizen, wil ik ook gewoon reizen.
Mweh. Ieder zo zijn ding toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, wellicht wil ze ook wel een beetje friemelen? Dat je flikker bent betekent niet dat je niet kan genieten van een natte scheur?
Trio mang.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jatoch. Maar een andere vriendin van ons is ook mee en we delen allemaal een kamer, dus 3 weken inhouden. Lastig.
Nouja, 15-20k moet ook zat mogelijk zijn. Tja, als je toch een jaar gaat kun je ook wel werken. Wat je ook vaak ziet is dat je werkt in een hostel voor gratis inwoning en eten.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor een jaar ben je dan al 20-25k kwijt. Maar als je dan ook alle continenten doet. Dus zal wel moeten werken
Van fruit plukken word je hard van.
Uitgelezen kans voor dp.quote:
Heb zelf uiteindelijk gekozen voor Dal Vrij, 99 euro per maand (-5 euro eerste jaar als cadeautje voor de ex-student) Als je goed op het inchecken let (tussen 09:00-16:00 gratis reizen en van 18:30-06:30 uur) kan je zelfs in de spitstijden gratis reizen. Want NS geeft je 5-min marge en vindt het moment van inchecken leidend. Ik check dus altijd 's ochtends voor 06:35 uur in om in de spits gratis de trein te pakken en 's middags of voor 16:05 uur om in de avondspits op tijd terug te zijn. Wel ben je verplicht om binnen een half uur na inchecken de trein te pakken, maar ik heb nog nooit een conducteur gezien die daar ooit iets over zeiquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:34 schreef Henrys het volgende:
Over geld gesproken, mijn OV loopt binnenkort af, wat is de voordeligste oplossing om dan met de trein te reizen? (doordeweeks of weekend maakt niet uit)
Oh dat is wel baas. Maar 99 euro is alsnog wel vrij prijzig.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb zelf uiteindelijk gekozen voor Dal Vrij, 99 euro per maand (-5 euro eerste jaar als cadeautje voor de ex-student) Als je goed op het inchecken let (tussen 09:00-16:00 gratis reizen en van 18:30-06:30 uur) kan je zelfs in de spitstijden gratis reizen. Want NS geeft je 5-min marge en vindt het moment van inchecken leidend. Ik check dus altijd 's ochtends voor 06:35 uur in om in de spits gratis de trein te pakken en 's middags of voor 16:05 uur om in de avondspits op tijd terug te zijn. Wel ben je verplicht om binnen een half uur na inchecken de trein te pakken, maar ik heb nog nooit een conducteur gezien die daar ooit iets over zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |