Ik kan de link van Tripadvisor niet kopieeren maar als je naar Tripadvisor gaat en je toetst in "casa verde Bocas guesthouse in dan kom je op die site.quote:Op maandag 8 juni 2015 17:27 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
goeie, lijkt het wel op. Hoe kom je er achter?
Was dit de gids dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:22 schreef vronie het volgende:
Even een vraagje
Wat zien jullie bij het hoofdkussen van Kris haar bed?
En deze link http://www.hablayapanama.com/nl/school/staff/ is dit de dochter van BP.
En was dit de gids van PW https://www.dropbox.com/s(...)dl=0&preview=302.jpg
Die niet in beeld wilden
Wat zie jij daar? Er ligt wel wat, maar wat? Geen idee, haar t-shirt om in te slapen?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:22 schreef vronie het volgende:
Even een vraagje
Wat zien jullie bij het hoofdkussen van Kris haar bed?
En deze link http://www.hablayapanama.com/nl/school/staff/ is dit de dochter van BP.
En was dit de gids van PW https://www.dropbox.com/s(...)dl=0&preview=302.jpg
Die niet in beeld wilden
zijn geen bloedvlekken hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 07:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Bloedvlekken, goed gezien Vronie!
Had Kris last van bloedneuzen?
gewoon een stucstuurtje in het hoeslakenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat zijn het dan? Chocolade vlekken?
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:53 schreef vronie het volgende:
Misschien een rare gedachten gang maar ik denk dat deze jonge man HG is.
Hoe weet je zeker dat dit haar dochter is? Waaruit blijkt dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:22 schreef vronie het volgende:
Bedenkt voor de vertaling.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:58 schreef RapaNui het volgende:
De Fransen (één vd 2) heeft zijn verhaal gedaan op video van El Siglo:
http://elsiglo.com/panama(...)-bocas-toro/23871583
Ze waren niet verdwaald, ze waren niet te ver doorgelopen, ze hadden twee nachten doorgebracht bij een Ngobe nederzetting en ze besloten om toch via satelliet alarm te slaan, vanwege een blessure aan de arm van één vd twee (was gevallen).
Ik heb een mini-transcriptie gemaakt. Deze Fransman spreekt goed Spaans, maar is wat minder goed te verstaan:
Vanaf 00.49
- nunca nos perdímos = we zijn nooit verdwaald
- nunca nos extraviamos = we zijn nooit te ver doorlgelopen
- tomímos (moet tomamos zijn) las decisiones mas seguras = we namen de juiste/meest veilige beslissingen
- ...es una caminata de 3 días ... fuímos 2 días. = het is een hike van 3 dagen, maar wij deden het in 2
- ... fué un camino difícil, con mucha lluvia = het was een zware tocht met veel regen
- regresamos solamente porqué en el regreso callí y ... el brazo = we zijn alleen maar teruggekeerd omdat ik op de terugweg viel en ..... mijn arm (hij wijst naar zijn arm / arm geblesseerd)
- ...decidímos de quedar en la casa de una señora de la comunida Ngobe ... comimos... 2 noches en seguridad .... decidímos de llamar con satélite = we besloten om in het huis van een Ngobe vrouw te overnachten, we aten, 2 overnachtingen .. we besloten om via satelliet te bellen...
Ik zie geen bloedvlekken, ik zie iets blauws met wit.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 07:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Een laken met bloemetjes (rozen) aanzien voor bloed.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 07:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Een laken?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:29 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Een laken met bloemetjes (rozen) aanzien voor bloed.
Das toch een t-shirt of een pyjamaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:20 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik zie geen bloedvlekken, ik zie iets blauws met wit.
tja er roept iemand wat en dan moeten anderen gaan bewijzen dat het niet zo is ?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:27 schreef Copycat het volgende:
To see blood or to see blue, that's the question.
Dit geeft wel mooi de grootste handicap van speurneuzen op afstand weer.
Maar! De twee gozers waren niet verdwaald, dus Kris en Lisanne ook niet!
Zeker het zijn bloemetjes....quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:27 schreef Copycat het volgende:
To see blood or to see blue, that's the question.
Dit geeft wel mooi de grootste handicap van speurneuzen op afstand weer.
Maar! De twee gozers waren niet verdwaald, dus Kris en Lisanne ook niet!
Niemand moet iets. Maar men wil wel heel graag.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:44 schreef StaceySinger het volgende:
tja er roept iemand wat en dan moeten anderen gaan bewijzen dat het niet zo is ?
bloemetjesquote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niemand moet iets. Maar men wil wel heel graag.
zit er bij het voeteneinde ook bloed dan ?quote:
onder het sprei ligt toch een dekbedovertrek ook okerkleurig, zie onder het kussen. Ik heb het over het hoeslaken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zit er bij het voeteneinde ook bloed dan ?
ik heb die foto in hoge resolutiequote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
onder het sprei ligt toch een dekbedovertrek ook okerkleurig, zie onder het kussen. Ik heb het over het hoeslaken.
BUMPquote:Op maandag 8 juni 2015 18:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
BUMP
[quote]Op maandag 8 juni 2015 12:14 schreef Perico het volgende:
[..]
Hij werd verplaatst voor het maken van een video, op het bed gelegd. Er kunnen ook plannen in klad op gemaakt zijn, of een bericht voor achterblijvers, voor gemoedsrust. Dat kan ontvreemd zijn door het bataljon mensen dat op de kamer is geweest.
Een fotograaf heeft zelfs een boel foto's aan het EPA verkocht en Nederlandse sites hebben die massaal gedeeld, ik zie het in de data. Dus Marcelino heeft ook nog eens verdiend aan het betreden van de kamer. Ik zou hem met die legal pad om de oren slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |