Ben je iets van plan ofzo?quote:
Is dat maar zo kort vliegen jaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij gaat bijna opstijgen
http://www.flightradar24.com/TRA817/6746022
Start en landing zijn altijd wel leuk, vooral als je meeluistert. De rest boeit mij ook niet zo tenzij het een wel heel speciale vlucht is of zo.quote:
Ja, ik heb hem al eens gezien.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:44 schreef Specularium het volgende:
Die show van Ronald Goedemondt, 'De R van Ronald', van vanavond is toch al een keer uitgezonden?
Ja ik heb dus echt geen zin om een nieuwsbericht te schrijven, dat vliegtuig doet maar gewoon normaal.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, is leuk voor op de achtergrond, een vlucht volgen.
Ja, we willen Timmah natuurlijk gewoon weer heelhuids terugkrijgen, en het liefst nog vrolijk ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb dus echt geen zin om een nieuwsbericht te schrijven, dat vliegtuig doet maar gewoon normaal.
Je kunt ook onrealistische verwachtingen hebben natuurlijk.quote:
Ik dacht al dat ik iets zag langskomen net, herkende het van de badfoto.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:13 schreef Specularium het volgende:
Schedel zit nu boven Limburg, mooie plek om te crashen.
Moet jij zeggenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook onrealistische verwachtingen hebben natuurlijk.
timmmmm is weg, en je gaat meteen de badass uithangenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb dus echt geen zin om een nieuwsbericht te schrijven, dat vliegtuig doet maar gewoon normaal.
Ben jij mij nou gewoon aan het dissen?quote:
Die laatste 3 zijn nog wel te doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:58 schreef LTVDK het volgende:
Spot de Duitserhttp://www.vice.com/read/(...)source=vicetwitterus
Zelfs met rode cirkels zijn ze nog onzichtbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |