Ik meen het. Ik doe het zelf ook zo. Af en toe wat dingen kopen omdat ik weet dat hun dat kunnen gebruiken + gelukkig worden de meeste pakjes gewoon in de brievenbus gedropt.quote:
Ik laat alles hier op kantoor bezorgen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:20 schreef TheSatanSlayer het volgende:
een vraagje: ik bestel erg vaak sinds dat ik de chinese webshops hebt ontdekt. naTUURLIJK eigen adres (woon nog bij ouders). En die vinden het erg vervelend dat er bijna elke week iemand voor de deur staat.
Is er een mogelijkheid om het eerst naar een afhaalpunt te versturen en daar dan zelf af te hale? binnen NL is dit mogelijk (bijv. van Kiala naar Kiala punt) maar weet niet of het ook mogelijk is als je iets uit eht buitenland bestelt
Die lamp is wel cool.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:23 schreef RobertNL het volgende:
Nieuwe producten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeelight; nachtlamp / wakeuplight met 16mo kleurtjes (en BT! en updates?!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks, ga ik daar even kijken. Ik weet dat het bedrijf in Hong Kong zit (en volgens ben ik in 2013 bij ze langs geweest bij hun stand op de toy-fair in Wanchai), maar in Hong Kong zelf ben ik hun 1:18 modellen eigenlijk vrijwel nergens tegen gekomen...quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:01 schreef Jonmen het volgende:
[..]
AliExpress vind ik wel een paar (met een korte zoekzocht). Maar of je blij gaat worden van de prijs
Hoe vaak ik dat wel niet hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:55 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ik meen het. Ik doe het zelf ook zo. Af en toe wat dingen kopen omdat ik weet dat hun dat kunnen gebruiken + gelukkig worden de meeste pakjes gewoon in de brievenbus gedropt.
Praat er gewoon over met je ouders waarom je dit doet. Waarom zij het niet tof vinden dat er zoveel pakjes aankomen. Zij staan waarschijnlijk gewoon weigerachtig over producten uit China. Leg hen uit wat het prijsverschil is, wat je allemaal koopt, dat je nu gewoon toekomstgericht (ik hoop toch dat je dit aan het doen bent ipv prullen te kopen) aankoopt zodat je dit later kan gebruiken.
+ Join the club. De meerderheid heeft hetzelfde gevoeler zijn maar weinig mensen die periodes hebben dat er niets onderweg is
Ben wel benieuwd wat jij er nu van vond, in gebruik vind ik hem nog steeds zeer prettig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 20:15 schreef shiznuts het volgende:
-- 'k Ga trouwens ff de Brainwavz BLU-100 opzetten, die zijn wel binnengekomen.
http://www.geekbuying.com(...)V--Black-346713.htmlquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:59 schreef Kenzi het volgende:
iemand vroeg of die SJ4000+ 2k echt was...
reactie van SJCAM:
SJCAM action camera - Sjcam.com
10 June at 19:51
It is original version, but still in developing, we will list on our website soon,thanks.
jup, alleen volgens SJCAM is hij nog niet uit / op voorraad. Dus zal wel pre-order zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
http://www.geekbuying.com(...)V--Black-346713.html
??
Ah op die manier.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:38 schreef Kenzi het volgende:
[..]
jup, alleen volgens SJCAM is hij nog niet uit / op voorraad. Dus zal wel pre-order zijn
Ach ja, dat blijf je houden. 6 maanden terug keek men nogquote:Op woensdag 10 juni 2015 14:13 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat wel niet hoor
Word ik eerst gecomplimenteerd met m'n mi powerbank, earson, xiaomi pistons en Jiayu G4s totdat ik zeg dat het uit China komt.
Dan is het chinese troep, terwijl ze hun staaf-vormige powerbank, action speaker, iPhone oordopjes en iPhone erbij pakken
Zelfde verhaal. Ik weet nog dat ik vorig jaar Juli mijn OPO binnenkreeg en toen de enige was. Nu vonden mijn vrienden enzo het natuurlijk heel raar, uit china enzo (Ik moet toegeven dat OnePlus One nou niet de beste naam is) maar nu heeft gister als 5e persoon van mijn vrienden er eentje besteld. Best mooi om te zien dat de chinese markt groeitquote:Op woensdag 10 juni 2015 16:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ach ja, dat blijf je houden. 6 maanden terug keek men nognaar de One Plus van mijn vriendin, want "huh, uit China? Hahahaha..."
... en na een paar maanden zijn ze zelf 'up-to-date', zijn ze die phone een paar keer in artikelen tegengekomen of positieve verhalen via word-of-mouth gehoord, en dan: 'Woah, je hebt een OPO!'
Vrij sneue figuren idd, helemaal als je ziet wat voor rotzooi ze zelf kopen zonder enig idee te hebben over de kwaliteit enzo...
Ik heb een Engels chickiequote:Op woensdag 10 juni 2015 11:37 schreef shiznuts het volgende:
Die gast heeft alleen nog maar Chinees met me geluld, dus moet nog ff uitzoeken of er ook Engels op zit...
http://www.milight.cn/pro(...)/LED_Wifi_Light.htmlquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:05 schreef dodge_911 het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam net bovenstaande tegen, 9W PAR30 E27 MiLight led 'bulbs'.
Als je op 'n RGBW spot zat te wachten ofzo
Wat heeft hij al met al gekost?quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:29 schreef julius123 het volgende:
ik heb mn Mi scale eindelijk binnen!
na een week gezeik met DPD vandaag maar zelf opgehaald.
de bezorgers van dpd schijnen te staken.
mooie weegschaal trouwens!
En het apparaat, trekt dat wel 2.1? En de lader geeft die 2.1quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:10 schreef Repeteeltje het volgende:
Remax kabels binnen (Banggood)! Mooi afgewerkt en kwalitatief goed (mooi gevlochten, stevige connectors, etc.).
[ afbeelding ]
Gelijk effe getest. Banggood adverteerd met 2.1A, helaas haal ik niet hoger dan 1.7A![]()
![]()
[ afbeelding ]
Yepp. Heb mijn Samsung 2A ladertje gebruikt. Samsung USB kabel doet wel ongeveer 2A.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En het apparaat, trekt dat wel 2.1? En de lader geeft die 2.1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |