Vies man. Die chicks zijn stuk voor stuk minderjarig. Jij zou iemand doen die Y2K niet meegemaakt heeft?quote:
Nee hoor bijvoorbeeld die ene waar met instagram pica van werd gepost is gewoon 18quote:Op zondag 7 juni 2015 00:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vies man. Die chicks zijn stuk voor stuk minderjarig. Jij zou iemand doen die Y2K niet meegemaakt heeft?
Oh in dat filmpje was ze nog 17quote:Op zondag 7 juni 2015 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hoor bijvoorbeeld die ene waar met instagram pica van werd gepost is gewoon 18
de fucking fuckquote:
Ja dus? Meer dan jij hebt bereikt met acteren!quote:Op zondag 7 juni 2015 00:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die kinders ook zeggen "Ze is een supergoede actrice en ze heeft al superveel bereikt met acteren"
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 7 juni 2015 01:03 schreef Fylax het volgende:
Wel goed om te weten dat Britt haar borsten wel zou willen laten zien.
Je hebt haar zien acteren?quote:Op zondag 7 juni 2015 02:23 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja dus? Meer dan jij hebt bereikt met acteren!
Toegegeven, ik zou haar ook doen als ik een penis had.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja ze acteren allemaal verschrikkelijk slecht, maar bij Anouk kan me dat niet schelen
Ik ben er wel benieuw naar of je beter kan acteren dan britt.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doet dat er toe? Ik kom niet op tv gelukkig
Ik ook wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:30 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik ben er wel benieuw naar of je beter kan acteren dan britt.
Haha. Bedoel je daarmee dat als je een man was of als een vrouw met een penis.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toegegeven, ik zou haar ook doen als ik een penis had.
Beide.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:31 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Haha. Bedoel je daarmee dat als je een man was of als een vrouw met een penis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |