Ik vind hem zo'n jankbekquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:36 schreef franklop het volgende:
Keisse is fan van Nederlandtwitter:IljoKeisse twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 17:40:33Koersen in Nederland: tegenkomend verkeer, auto's op de weg, meer paaltjes dan publiek, barrage na lekke band en strijdlust voor geloste 👌 reageer retweet
disagreequote:Op zaterdag 20 juni 2015 07:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, true. Maar het is niet dat het in Vlaanderen veel beter is.
Al die betonplaatwegen idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 07:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, true. Maar het is niet dat het in Vlaanderen veel beter is.
Een paar jaar geleden idd. Ze waren de grens nog maar net over en het regende valpartijen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 08:45 schreef Sjoerd102 het volgende:
Inderdaad. Mooi voorbeeld is de Eneco tour. De grotere klapper s gebeuren meestal op belgisch grondgebied
Renners zijn toch al 10-tallen jaren verplicht om te slapen in het toegewezen hotel?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Best triest trouwens van de UCI om dit toe te voegen aan de reglementen.
Hij heeft gelijk in die zin dat die dingen niet voor zouden mogen komen, echter in België heb ik ook al heel vaak auto's op de weg geparkeerd zien staan, rijdende tegemoet komende auto's, gevaarlijke situaties in z'n algemeenheid, enz.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden idd. Ze waren de grens nog maar net over en het regende valpartijen.
Ook nog Gallego en Latour.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:07 schreef Aguero het volgende:
Daar gaat Contador, alleen Quintana kan volgen.
Even opzoeken. Ik dacht eerst Sebastiaan Timmerman te horen, maar het is ene Jan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
Wie is die commentator naast Bellemakers?
quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, maar stem lijkt er wel op.![]()
[ afbeelding ]
https://twitter.com/janhermsen12 is dit blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |