Crappy maakt niet uit, gaat om het ideequote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien dat Sjorsz je kan helpen daarbij, ik heb alleen een mobieltje met crappy foto's...
Nu 24,0quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:30 schreef Peter het volgende:
Den Haag centrum:
Om 17:02 uur nog 33,9 graden op mijn balkonthermometer
Nu om 17:30 uur nog maar 26,1 graden.
Bij mij op mijn balkon 31,6°Cquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Nu 24,0
Dat is bijna 10 graden daling in 1 uur.
En de eerste regendruppels vallen.
Kan je zo'n drone nog een beetje in bedwang houden als het flink waait?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil voor de regen de lucht weer in, hopelijk krijg ik mooie plaatjes van een rolwolk
Nee, toen ik de lucht in ging waaide ie op eens heel hard wegquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Kan je zo'n drone nog een beetje in bedwang houden als het flink waait?
Amsterdam gaat richting donkergrijs ondertussen ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:06 schreef Ajaxfan het volgende:
Bij Amsterdam een outdoor sauna en zwaarbewolkt.
Ja die moet gewoon die lijn tussen Utrecht en Den Haag blijven volgen verdommequote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:05 schreef Nattekat het volgende:
Ja, dacht het ff niet storm, jij gaat afbuigen naar het westen, en niet naar Tilburg
Sollie...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:05 schreef Nattekat het volgende:
Ja, dacht het ff niet storm, jij gaat afbuigen naar het westen, en niet naar Tilburg
Grappig. Wil binnenkort ook zo'n ding aanschaffen maar je hebt zoveel verschillende soorten en maten. Kan door de bomen het bos niet meer zien zeg maarquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, toen ik de lucht in ging waaide ie op eens heel hard weg
Maar verder lukt het nog wel, ik kan tot windkracht 6 zonder problemen vliegen. Vanaf 5 wordt het wel al lastiger.
als je er boven vliegt welquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:09 schreef YazooW het volgende:
[..]
Grappig. Wil binnenkort ook zo'n ding aanschaffen maar je hebt zoveel verschillende soorten en maten. Kan door de bomen het bos niet meer zien zeg maar
Zou kunnen betekenen dat alle energie nu richting die bui bij Brussel trekt...quote:
Nu is het 21,7quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Nu 24,0
Dat is bijna 10 graden daling in 1 uur.
En de eerste regendruppels vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |