holy shitquote:
Ik hoop dat je gelijk hebt...het is hier (Weert, Midden-Limburg) nog ruim 33 graden...en behoorlijk benauwdquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat het zuidoosten van het land ook wel flink wat gaat krijgen
Nou, ik zit hier dus in Twente en de bbq gaat zo aan hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:49 schreef Postbus100 het volgende:
Piet Paulusma beveelt nog aan om te gaan bbq'en
Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nou, ik zit hier dus in Twente en de bbq gaat zo aan hoor![]()
Gewoon een ijzeren staaf rechtop erin zetten, en je hoeft 'm niet eens zelf aan te stekenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom eraanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
veel plezier!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Maar nu heb ik personeelsfeest, veel succes nog
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:52 schreef Isane het volgende:
Wahjoo hier gaat het echt tekeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you nuts??
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:52 schreef Isane het volgende:
Wahjoo hier gaat het echt tekeerEen beetje respect graag, nog geen uur geleden is er een prullenbak omgegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Hier staat ie net aanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Niet vergeten foto's te maken zodra de shit aan isquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:56 schreef flugeltje het volgende:
Hier in Tilburg begint de eerste bewolking nu binnen te drijven... Ben benieuwd hoe lang het duurt voor die grote wolk hier is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |