Verstandskiezen moeten er wel eens uit omdat de reguliere kiezen anders in de verdrukking komen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Waarom zou hij eruit moeten als er geen ontsteking is?
roze koeken ziekte?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:22 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb al sinds de donatie van vanmorgen enorme honger.. hoe zou dat kunnen komen?
Verstandskies, in de afgelopen twee jaar al twee keer gevuld en nou is de vulling er wéér uit gelazerd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Waarom zou hij eruit moeten als er geen ontsteking is?
Hmm ik had het zowel voor als na de heilige roze koek dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
roze koeken ziekte?
Geen idee, dorst zou iets logischer zijn
Je bent jaren mateloos geweest?quote:Op maandag 9 november 2015 14:24 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb net voor het eerst in jaren weer gedoseerd.
Het is jouw lijf, jij beslist wie eraan komt. Zullen ze echt geen probleem van maken.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:48 schreef Merel1808 het volgende:
Heeft iemand ervaring met voorkeur uitspreken voor een prikker? Gaan ze daarmee akkoord?
Ik werd vandaag geprikt door iemand die mij volgens mij nog nooit raak heeft geprikt en me nu ook weer flink bezeerd heeft, gelukkig kreeg een ander het wel voor elkaar in de andere arm.
Oh, dat is vervelend zeg. Ik zou zeker de volgende keer vragen of er iemand anders beschikbaar is.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:48 schreef Merel1808 het volgende:
Heeft iemand ervaring met voorkeur uitspreken voor een prikker? Gaan ze daarmee akkoord?
Ik werd vandaag geprikt door iemand die mij volgens mij nog nooit raak heeft geprikt en me nu ook weer flink bezeerd heeft, gelukkig kreeg een ander het wel voor elkaar in de andere arm.
Ik zelf niet, de meneer naast mij vroeg de laatste keer ook direct om een ander. De prikker vond het niet leuk, maar achquote:Op woensdag 18 november 2015 21:48 schreef Merel1808 het volgende:
bijna een deeltijd baanquote:Op maandag 30 november 2015 12:37 schreef url=http://forum.fok.nl/user/profile/50018]Karstman[/url] het volgende: . Plasma iedere 2 weken.
Als je er iets mee zou verdienen anders dan een roze koekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |