abonnement Unibet Coolblue
pi_153667484
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 14:47 schreef Pek het volgende:

[..]

Tuurlijk :')
Ja, hoezo is dat gek?
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 15:23:34 #227
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153668026
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 14:34 schreef xVault-BoyNLx het volgende:
Nog wat nieuwe details over de game:

-Fallout 4's narrative has a lot more branching paths and overlapping of "if that than this" than Fallout 3. They want the game to handle all the fail states of missions instead of forcing players to reload saves.
Een klein, flikkerend lichtje.
quote:
-Bethesda has always valued player freedom above storytelling,
_O-
quote:
but with Fallout 4 the team wants to bring more emotional resonance to the plot thread running through the game. This is why they chose to recruit voice actors for both the female and male protagonists the player can make their own.
I.p.v. dat emotionele element te laten liggen bij de companions en andere npc's. |:(
quote:
-Combat is receiving a major stimpak thanks to some consulting with id Software to improve the second-to-second shooting. Bethesda's goal? To have the shooting stand shoulder to shoulder with the other great options on the market. The studio even hired away some Bungie talent to help with this remodel. With the new, built-from-scratch shooting system, Howard says Fallout 4 plays much more like a modern shooter.
Jeeuuuh! }:|
quote:
-Bethesda is tweaking the way auto-scaling works for Fallout 4 to create more challenge. "We call it rubberbanding; we'll have an area [where enemies scale from] level 5 to 10, and then this area will be level 30 and above," Howard says. "You'll run into stuff that will crush you, and you will have to run away."
Kortom, je zult nooit 't idee hebben dat je sterker geworden bent, waardoor het levelingsysteem weer compleet doelloos is.
quote:
-The workshop system is quite deep for weapons crafting.You can mix and match everything from scopes, muzzles, barrels, stocks, grips, and more. You can also scrap old weapons and use their parts for furthering the creation of your master weapon.
Blij dat ze dat toegevoegd en uitgebreid hebben.
quote:
-Companions have always played a role in Fallout games, and that exends into the new game as well. So far Bethesda has only shown off your trusty canine Dogmeat (who Howard confirmed will not be killed off in a cruel fashion)
Bang voor PETA? PC bullshit?

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 19-06-2015 15:52:06 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153668039
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 14:34 schreef xVault-BoyNLx het volgende:
-Fallout 4 is the most detailed, dense environment Bethesda has made to date. The world has so much content even game director Todd Howard hasn't seen everything in the game.
:')_! Dat zeggen ze echt bij ieder spel van Bethesda.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Redactie Games vrijdag 19 juni 2015 @ 15:25:28 #229
181272 crew  Noppie2000
pi_153668069
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

:')_! Dat zeggen ze echt bij ieder spel van Bethesda.
Na 2-3 jaar tussen elke titel, zal dat ook ongetwijfeld waar zijn :D
pi_153669287
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:23 schreef The_Substitute het volgende:
Kortom, je zult nooit 't idee hebben dat je sterker geworden bent, waardoor het levelingsysteem weer compleet doelloos is.
Zo'n systeem moet je wel hebben, anders krijg je situaties van twee uitersten waarbij de balans compleet zoek is. Als alle NPC's een statisch level zouden hebben krijg je het volgende:

Je loopt als low level een gebied in en wordt direct de grond in getrapt. Je moet dus eerst geforceerd levelen voor je een gebied van het spel realistisch kan verkennen zonder direct dood te gaan.

Anderzijds is het ook niet de bedoeling dat je als max level de halve map kan plat walsen omdat je zo overpowered bent.

Ik snap heel goed dat er een vorm van balans nodig is om het beide leuk en uitdagend te houden.
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 16:10:37 #231
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153669364
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:07 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Zo'n systeem moet je wel hebben, anders krijg je situaties van twee uitersten waarbij de balans compleet zoek is. Als alle NPC's een statisch level zouden hebben krijg je het volgende:

Je loopt als low level een gebied in en wordt direct de grond in getrapt. Je moet dus eerst geforceerd levelen voor je een gebied van het spel realistisch kan verkennen zonder direct dood te gaan.

Anderzijds is het ook niet de bedoeling dat je als max level de halve map kan plat walsen omdat je zo overpowered bent.

Ik snap heel goed dat er een vorm van balans nodig is om het beide leuk en uitdagend te houden.
Daar ben ik het wel mee eens. Al vind ik juist bij the witcher 3 het wel tof dat je niet met een adaptief leveling systeem werkt en heb je dus een daadwerkelijk groeiproces. Ook leuk dat ze in elk veld wel een paar verschrikkelijk veel hogere level beesten rond hebben lopen zodat je nooit half blind naar binnen kan rennen. Er valt voor beide wel wat te zeggen. Voor story telling is het relatieve levelen beter, vind ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 19 juni 2015 @ 17:04:51 #232
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153670525
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 16:07 schreef TigerXtrm het volgende:
Zo'n systeem moet je wel hebben, anders krijg je situaties van twee uitersten waarbij de balans compleet zoek is. Als alle NPC's een statisch level zouden hebben krijg je het volgende:

Je loopt als low level een gebied in en wordt direct de grond in getrapt. Je moet dus eerst geforceerd levelen voor je een gebied van het spel realistisch kan verkennen zonder direct dood te gaan.

Anderzijds is het ook niet de bedoeling dat je als max level de halve map kan plat walsen omdat je zo overpowered bent.

Ik snap heel goed dat er een vorm van balans nodig is om het beide leuk en uitdagend te houden.
Wat jogy dus zegt. Er is een verschil tussen OP zijn en vijanden makkelijker de baas zijn.

Het nut van een levelsysteem is dat je je karakter ontwikkelt. Meer mogelijkheden krijgen, waardoor je dus sterkere vijanden aankunt. En dat gevoel, 'die vijanden waar ik in 't begin moeite mee had, sla ik me nu zonder problemen doorheen' of 'die vijanden waar ik in 't begin nog 't best vandaan kon blijven, kan ik nu aan', is wat zo'n levelsysteem nut geeft. Terwijl vijanden met je mee laten levellen dat allemaal wegneemt en 't levellen overbodig maakt.

En er zijn manieren om OP te voorkomen. Vijanden zwakke èn sterkere punten geven, is er één van (zoals de Witcher idd). En een ander voorbeeld...veel rpg's gebruiken wolven als vijanden. Eén wolf kan je makkelijk aan, 2 wolven ook, 3 ook nog wel. Maar zet er bijvoorbeeld een alfa-wolf tussen, die buffs geeft aan de wolven om 'm heen, en/of zorgt dat ze gaan samenwerken, door je te proberen te omsingelen en je in de rug aan te vallen. Op die manier zorg je er dus voor dat vijanden waar je individueel geen probleem mee zou hebben, ook op hogere levels gevaarlijk blijven. Maar daar is een stuk AI voor nodig.

En dat soort dingen verwacht ik toch van een developer als Bethesda, die wat betref uitdaging maar vast blijft klingen aan de methode om sterkere vijanden simpelweg meer HP te geven, waardoor je wat langer moet schieten en hakken voordat je ze neerhebt. Terwijl zij de financiële middelen en de tijd hebben om zo'n AI te creëren. Maar zij lijken die moeite liever te steken in een wereld maken die 3x zo groot is als Skyrim en, blijkbaar, totaal optionele home- en villagebuilders toevoegen. En dat noemen ze/we vooruitgang.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 19 juni 2015 @ 18:58:03 #233
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153673384
Mijn god wat een discussies hier :')
Flesje bier
pi_153674377
In The Thread: Mensen die doen alsof ze Fallout 4 al hebben gespeeld
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  vrijdag 19 juni 2015 @ 19:48:59 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_153674890
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 18:58 schreef Gezicht het volgende:
Mijn god wat een discussies hier :')
Is er een keer een inhoudelijke discussie, krijg je dit
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 19 juni 2015 @ 23:20:39 #236
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_153681790
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:24 schreef Rezania het volgende:

[..]

:')_! Dat zeggen ze echt bij ieder spel van Bethesda.
Todd kan alleen maar sweet little lies vertellen.
Creation kit die in Januari zou komen voor Skyrim, Oneindige quest, 70 voice actors.
See those mountains, you can climb them.
etc.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 03:03:05 #237
62182 Georges
That's the shit
pi_153686042
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 14:34 schreef xVault-BoyNLx het volgende:
Nog wat nieuwe details over de game:
Heel veel geweldige info
_O_
Heerlijk dit, na al die jaren weer vele uren genieten. Heb in tijden niet zo uitgekeken naar een game als Fallout 4.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_153686116
Wat een negativiteit hier. _O-
  zaterdag 20 juni 2015 @ 09:32:35 #239
28033 Pek
je moet wat
pi_153687162
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 14:52 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Zo ongeloofwaardig is dat toch niet, of mis ik iets? :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:02 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ja, hoezo is dat gek?
Geen idee, eigenlijk. Zal wel verkeerd gelezen hebben met m'n dronken kop :@ :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_153690659
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 03:03 schreef Georges het volgende:

[..]

_O_
Heerlijk dit, na al die jaren weer vele uren genieten. Heb in tijden niet zo uitgekeken naar een game als Fallout 4.
Hier ook hoor. Kan echt niet wachten om weer heel veel uren in een nieuwe Fallout game te stoppen. Echt hoeveel uren ik in Fallout 3 heb gestoken :@
  zaterdag 20 juni 2015 @ 13:26:57 #241
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153690828
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 03:21 schreef Cikx het volgende:
Wat een 'gefundeerde' negativiteit hier. _O-
Als je 't hebt over 't aantal woorden, dan ja. O-)

Maar ik zie hier toch echt meer users die positief zijn. Dus, zie je door de bomen 't bos niet meer?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 20 juni 2015 @ 14:00:05 #242
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153691518
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 19:31 schreef SherlockHolmes het volgende:
In The Thread: Mensen die doen alsof ze Fallout 4 al hebben gespeeld
Ik zie alleen mensen die naar de geschiedenis van Bethesda kijken en reageert op de info die beschikbaar is. Kan best begrijpen dat sommigen niet full hyped zijn.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_153691957
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 14:34 schreef xVault-BoyNLx het volgende:
Nog wat nieuwe details over de game:

-Fallout 4 is the most detailed, dense environment Bethesda has made to date. The world has so much content even game director Todd Howard hasn't seen everything in the game.

-The extra graphical horsepower provided by the new console gave the team a tech backbone to iterate on its Creation engine and add more dynamic details. Physics-based rendering and volumetric lighting help create more atmosphere in the world, opening the game up to more environmental storytelling.

-Fallout 4's narrative has a lot more branching paths and overlapping of "if that than this" than Fallout 3. They want the game to handle all the fail states of missions instead of forcing players to reload saves.

-Boston and its surrounding regions offer more varied, vivid colors than Fallout 3, though the color palate still relies heavily on grays and browns in the blast zone where the nuke was detonated.

-Fallout 4 has a full weather system that sends radiation storms across the world.

-Bethesda has always valued player freedom above storytelling, but with Fallout 4 the team wants to bring more emotional resonance to the plot thread running through the game. This is why they chose to recruit voice actors for both the female and male protagonists the player can make their own.

-Combat is receiving a major stimpak thanks to some consulting with id Software to improve the second-to-second shooting. Bethesda's goal? To have the shooting stand shoulder to shoulder with the other great options on the market. The studio even hired away some Bungie talent to help with this remodel. With the new, built-from-scratch shooting system, Howard says Fallout 4 plays much more like a modern shooter. You can aim down the sights, use V.A.T.S., and play in first or third person.

-V.A.T.S. has received some slight overhauls. It no longer completely pauses the action, and critical shots are no longer random. If you look at the videos, you'll notice a "critical" bar on the bottom of the screen that the player fills. Once it is fully filled you can decide when to use it. Your luck skill determines how fast the bar increases, and there are perks that dig into how criticals work and how you use them.

-Bethesda is tweaking the way auto-scaling works for Fallout 4 to create more challenge. "We call it rubberbanding; we'll have an area [where enemies scale from] level 5 to 10, and then this area will be level 30 and above," Howard says. "You'll run into stuff that will crush you, and you will have to run away."

-Bethesda's proprietary Radient A.I. and story system are also being used for your settlements to drive random encounters. It will determine if someone should be sent to your town, if raiders should attack the settlement or abduct your caravan, etc.

-People will come to your settlement on their own but there are also others you can recruit.

-A list of your settlements will appear in your PipBoy. You can send caravans between the various bases to get your supplies where you want them to be.

-As you could see in the trailer, Fallout 4 introduces new modes of transportation in the form of the gunship, but Howard says they aren't doing cars or anything as well.

-The workshop system is quite deep for weapons crafting.You can mix and match everything from scopes, muzzles, barrels, stocks, grips, and more. You can also scrap old weapons and use their parts for furthering the creation of your master weapon.

-All the junk in the world you collect can now be used to build up your settlement and customize your weapons rather than be sold off. Because of these additional uses, Howard says he's noticed more playtesters hoarding items for customization rather than selling it off to merchants.

-Companions have always played a role in Fallout games, and that exends into the new game as well. So far Bethesda has only shown off your trusty canine Dogmeat (who Howard confirmed will not be killed off in a cruel fashion) but expect to see several others as well.

-The mod community has always been strong with Bethesda games. With Fallout 4 their creative ideas will reach beyond PC and into consoles. Modding tools are expected to become available on PC in early 2016, with Xbox One owners getting access to their creations shortly thereafter. Once the modding is thriving on these two platforms, Bethesda hopes to work on extending this content to PlayStation 4 as well, but Howard wasn't comfortable putting a timetable on that.

-Howard says Bethesda has been advocating to get mods on Microsoft consoles since 2001. Its hope is to not curate the content much at all but have its ecosystem stay as close to the PC experience as possible.

-When you play a modded version, the game will make a copy of your save file so your pure state game will be preserved.

http://www.gameinformer.c(...)about-fallout-4.aspx
Klikt goed! :D Ben benieuwd waar die Vertibird nou precies gebruikt voor gaat worden. Lijkt mij best een leuke vervanging voor Fast Travel bijvoorbeeld :)
pi_153692924
quote:
-Combat is receiving a major stimpak thanks to some consulting with id Software to improve the second-to-second shooting. Bethesda's goal? To have the shooting stand shoulder to shoulder with the other great options on the market. The studio even hired away some Bungie talent to help with this remodel. With the new, built-from-scratch shooting system, Howard says Fallout 4 plays much more like a modern shooter. You can aim down the sights, use V.A.T.S., and play in first or third person.
Ah, geweldig. Goed dat ze zelf ook inzagen dat het de hoogste tijd was.

Kan ook weer niet wachten op mods. O+

Ik hoop trouwens dat ze de DLC ook iets 'natuurlijker' in de game zetten in plaats van "ga naar deze instance en kom er 2 uur later weer uit met veel nieuwe wapens". Fallout en New Vegas hadden allebei hele toffe DLC's maar ik vond het jammer dat het zo apart van de echte game stond. Bij Skyrim was het wat dat betreft al verbetering ten opzichte van de voorgaande delen.
Conscience do cost.
pi_153695359
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 15:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Ah, geweldig. Goed dat ze zelf ook inzagen dat het de hoogste tijd was.
Inderdaad. Ik snap niet dat mensen hier niet blij zijn om verbeteringen in het combat mechanisme, wat in vorige Fallout delen toch redelijk clunky was hoor.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_153695760
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 16:55 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik snap niet dat mensen hier niet blij zijn om verbeteringen in het combat mechanisme, wat in vorige Fallout delen toch redelijk clunky was hoor.
Ik denk dat alle twijfels weg zijn op het moment dat fallout 4 opgestart wordt en blijkt dat je prima een game kan moderniseren zonder dat je daarmee afdoet aan het genre.
Conscience do cost.
pi_153697874
Fallout 3 nog maar eens een kansje geven vanavond.

Nog tips? :7 Is een stealthy/sniper build een beetje te doen?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2015 18:49:37 ]
  zaterdag 20 juni 2015 @ 19:07:04 #248
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153698241
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 17:17 schreef ems. het volgende:
dat je prima een game kan moderniseren zonder dat je daarmee afdoet aan het genre.
Heeft iemand hier dan anders beweerd?
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 18:49 schreef Typisch het volgende:
Nog tips?
Indien je op pc speelt, installeer de FWE-mod. Link staat in de OP.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_153698260
Mensen hier die ooit Fallout 1 of 2 hebben gespeeld? Ben net begonnen aan Fallout 1, maar had gelijk een guide nodig. Er is niet eens een tutorial. _O- Is wel tof, weer eens wat anders. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 19:19:59 #250
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_153698562
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:08 schreef Rezania het volgende:
Mensen hier die ooit Fallout 1 of 2 hebben gespeeld? Ben net begonnen aan Fallout 1, maar had gelijk een guide nodig. Er is niet eens een tutorial. _O-
Nope, geen handholding. :P

Loop gelijk richting vault 15. Dan kom je langs Shady Sands, waar je een companion vindt, een paar skillbooks, wat benodigdheden voor in vault 15 en wat karakters die je ook in latere games tegenkomt en over hoort. Dan door naar de vault.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')