abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 juni 2015 @ 12:25:01 #1
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_153271018


Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!


AH Plaza


Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
Broccolitaartje - Senior Medewerker Verkoop
Donald500 - Medewerker Verkoopklaar - omg. Utrecht
Einschtein - Teamleider Verkoopklaar Regio Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Franknfurter - Teamleider Verkoopklaar - omg. Utrecht
Gezicht - Mederwerker Verkoopklaas - Zuid-Limburg
Halldor - Ex Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - assistent-supermarktmanager - Amsterdam/Hilversum e.o.
Janneke141 - ex-supermarktmanager
jffry101 - Medewerker Verkoopklaar - Amsterdam
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopafhandeling(In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Questionmarks - Teamleider Verkoopklaar
SanderGS - Teamleider Verkoopklaar
SausDip - Teamleider Verkoopklaar - Omgeving Zwolle
SLP_ - all-round medewerker
TommieAH - Caissière B
Loll - Vulploegleider - Omgeving Zwolle
Haags_kwartiertje - Teamleider verkoopafhandeling - Regio Zuidwest


CAO voor het levensmiddelenbedrijf


In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,00. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.


Van het jaar 2014.


Van het jaar 2015.



9/12/2013
Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Pauzeprofiel (Alleen voor WWM! Franchiser kan afwijken) http://wiki.fok.nl/index.php/OP/AH-medewerkerstopic/pauzeprofiel
www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_153276947
Hoi.
pi_153277277
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 16:34 schreef einschtein het volgende:
Hoi.
Hey ;)

lekker weertje hé
pi_153277355
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 16:44 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hey ;)

lekker weertje hé
Heerlijk. Mag wel ietsje minder warm, wordt het wat comfortabeler van.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 17:30:56 #5
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_153278711
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 16:44 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hey ;)

lekker weertje hé
Zo lekker, dat d4v1d op z'n zolderkamer zit te FOK!-ken
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_153279391
Hallo AH-medewerkers,

Graag kom ik in jullie fantastische winkel om drank en sigaretten te halen. Af en toe koop ik ook een kaasbroodje omdat die zo lekker zout en vet zijn. Bij mijn eigen filiaal warmen ze die altijd met liefde voor me op. Nu belandde ik per ongeluk in Winterswijk, en zie: het broodvrouwtje weigerde het kaasbroodje op te warmen, omdat dat hun beleid zou zijn. Mijn vraag is: staat het een filiaal vrij klanten deze service standaard te ontzeggen?

Vriendelijke groet,
Een trouwe Albert Heijn-bezoeker
pi_153279604
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:01 schreef Mainport het volgende:
Hallo AH-medewerkers,

Graag kom ik in jullie fantastische winkel om drank en sigaretten te halen. Af en toe koop ik ook een kaasbroodje omdat die zo lekker zout en vet zijn. Bij mijn eigen filiaal warmen ze die altijd met liefde voor me op. Nu belandde ik per ongeluk in Winterswijk, en zie: het broodvrouwtje weigerde het kaasbroodje op te warmen, omdat dat hun beleid zou zijn. Mijn vraag is: staat het een filiaal vrij klanten deze service standaard te ontzeggen?

Vriendelijke groet,
Een trouwe Albert Heijn-bezoeker
Ja. Het is geen AH-beleid. Sommige filialen vinden het niet erg om het op te warmen, maar andere filialen doen het weer niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2015 18:12:13 ]
pi_153279724
Een koud kaasbroodje is nochtans niet lekker
pi_153280014
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:14 schreef Mainport het volgende:
Een koud kaasbroodje is nochtans niet lekker
Niet? Lekker man. O+
pi_153289416
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:10 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ja. Het is geen AH-beleid. Sommige filialen vinden het niet erg om het op te warmen, maar andere filialen doen het weer niet.
Klantvriendelijk is het in ieder geval niet. Als ze dit in mijn winkel zouden weigeren zou ik met de personen in gesprek gaan.
Je zou in ieder geval een klacht via de website kunnen sturen, dan komt het bij de bedrijfsleider terecht en kan hij indien nodig actie ondernemen.
pi_153294672
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 22:41 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Klantvriendelijk is het in ieder geval niet. Als ze dit in mijn winkel zouden weigeren zou ik met de personen in gesprek gaan.
Je zou in ieder geval een klacht via de website kunnen sturen, dan komt het bij de bedrijfsleider terecht en kan hij indien nodig actie ondernemen.
Je kan niet bezig blijven. Als je voor iedere klant moet gaan opwarmen ben je best veel tijd kwijt per dag
pi_153294744
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 05:22 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Je kan niet bezig blijven. Als je voor iedere klant moet gaan opwarmen ben je best veel tijd kwijt per dag
Ok man.

Met deze instelling blijf je natuurlijk altijd kwaliteitsmedewerker.
pi_153295065
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 05:22 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Je kan niet bezig blijven. Als je voor iedere klant moet gaan opwarmen ben je best veel tijd kwijt per dag
Gewoon een magnetron in de winkel zetten net als bij de to go.

Kost je max 15 minuten schoonmaakwerk per dag.
pi_153295295
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 06:44 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ok man.

Met deze instelling blijf je natuurlijk altijd kwaliteitsmedewerker.
:')
pi_153310664
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 05:22 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Je kan niet bezig blijven. Als je voor iedere klant moet gaan opwarmen ben je best veel tijd kwijt per dag
Daar gaat je promotie.
pi_153310711
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:46 schreef einschtein het volgende:

[..]

Daar gaat je promotie.
Dat snap jij toch ook wel :') Oplossing zou een magnetron zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2015 21:48:32 ]
  zaterdag 6 juni 2015 @ 21:57:28 #17
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_153311037
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:48 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dat snap jij toch ook wel :') Oplossing zou een magnetron zijn
Gewoon dat broodje 3 minuten in de oven leggen. Wat een moeite.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_153311361
een keer is niet zo erg, twee keer ook niet. maar als je straks 20 broodjes per dag mag verwarmen praat je wel anders denk ik zo.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 23:12:06 #19
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_153313839
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:05 schreef d4v1d het volgende:
een keer is niet zo erg, twee keer ook niet. maar als je straks 20 broodjes per dag mag verwarmen praat je wel anders denk ik zo.
Waar ik werkte lagen rond 12 uur gewoon 5 platen frikandelbroodjes warm te blijven in een oven.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_153405796
Wij hebben een warmhoudkast bij de broodafdeling. Maakt barcodes onleesbaar en zorgt dat al het vet door de zakjes druipt, heb ik weer een moddervette kassa.

Maar koude kaasbroodjes zijn inderdaad niet lekker.
  woensdag 10 juni 2015 @ 13:30:28 #21
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_153408520
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:39 schreef JesscSam het volgende:
Wij hebben een warmhoudkast bij de broodafdeling. Maakt barcodes onleesbaar en zorgt dat al het vet door de zakjes druipt, heb ik weer een moddervette kassa.

Maar koude kaasbroodjes zijn inderdaad niet lekker.
kun je niet gewoon losse zakjes ernaast of op leggen. En de broodjes onder een plu nr in de kassa zetten?
BAM dit is 3KB
  woensdag 10 juni 2015 @ 21:14:16 #22
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153422484
Kaasbroodjes (ik neem aan dat hier over kaascroissants gaat) staan toch sowieso al met PLU in de kassa?
Flesje bier
  woensdag 10 juni 2015 @ 21:16:39 #23
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_153422570
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:14 schreef Gezicht het volgende:
Kaasbroodjes (ik neem aan dat hier over kaascroissants gaat) staan toch sowieso al met PLU in de kassa?
Allebei (kaascroissant 71, kaasbroodje 140. Maar het kan zijn dat die laatste alleen bij To Go standaard werkt).
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  woensdag 10 juni 2015 @ 21:26:37 #24
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_153422936
Zo in een plastic zakje in een warmhoudkast lijkt me in ieder geval geen al te goed idee. Zet dan zoals loll al zegt gewoon een houder met zakjes ernaast, zodat de klant de broodjes er zelf in kan doen. Vervolgens bij de kassa gewoon met de PLU code aanslaan.
Flesje bier
pi_153423157
Hallo,

Ik ga vanaf vrijdag bij de Albert Heijn aan de slag en ik ben benieuwd hoeveel ik per uur ga verdienen, dit aangezien mijn leidinggevende hier niet 1-2-3 antwoord op wist te geven. Daarnaast ben ik benieuwd hoe het werkt met de uitbetaling van ADV en winstuitkering.

Ik ben 17 jaar en teken een contract voor maximaal 24 uur per week.

Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.

Gr.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')