abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf donderdag 11 juni 2015 @ 13:08:16 #251
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_153437785
Heb die van mij toch maar op MP gezet. Nadeel van hardcopykaarten, kun je niet via ticketswap verkopen.
Geen zin om 3 dagen in me eentje rond te slenteren, mocht ik hem niet verkopen ga ik toch dus niks te verliezen.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_153437840
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:08 schreef fraubitch het volgende:
Heb die van mij toch maar op MP gezet. Nadeel van hardcopykaarten, kun je niet via ticketswap verkopen.
Geen zin om 3 dagen in me eentje rond te slenteren, mocht ik hem niet verkopen ga ik toch dus niks te verliezen.
Kom je vast wel vanaf. Zonde wel, ik zou het geen probleem vinden in m'n eentje, maar dat ligt voor vrouw alleen misschien wat anders.
pi_153437965
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:07 schreef vanpers het volgende:
Ben van plan met de trein te gaan en zag de mogelijkheid op de Pinkpop site om daar een kaartje te kopen met 40% korting. Dat zou voor mij neerkomen op 22,69.

Nu zag ik bij Hema opeens een aanbieding voor een NS Dagkaart van 56.40 nu 17.50. Zat er daarom aan te denken deze te kopen maar vraag me af of ik iets over het hoofd zie. Het is voor een groep mensen en scheelt toch weer 2 biertjes pp.

Gaan alleen zaterdag en vraag me af of iemand me kan zeggen hoelaat ik ongeveer op het station zal zijn als ik tot het einde bij Robbie Williams blijf. Allemaal al bij voorbaat dank voor het helpen bij mijn vragen.
Niemand dus die zo snel antwoord kan geven op mijn vragen, helaas.
pi_153438009
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:15 schreef vanpers het volgende:

[..]

Niemand dus die zo snel antwoord kan geven op mijn vragen, helaas.
Kijk op pinkpop.nl hoe ver het lopen is?
http://bfy.tw/HgM
pi_153438135
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:15 schreef vanpers het volgende:

[..]

Niemand dus die zo snel antwoord kan geven op mijn vragen, helaas.
Williams is om 23.30 afgelopen. En als het uitlopen van het terrein net zo'n drama is als vorig jaar + de weg terug naar het station gok ik alles bij elkaar zo'n uur in totaal.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_153438137
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:17 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Kijk op pinkpop.nl hoe ver het lopen is?
http://bfy.tw/HgM
Ja zie wel hoever het ong. lopen is (20min) maar vroeg me af of mensen ervaring hadden hoe dat is als het festival afgelopen is. Hoelang het duurt voordat je van het terrein af bent en met de grote massa bij het station bent.
pi_153438157
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:15 schreef vanpers het volgende:

[..]

Niemand dus die zo snel antwoord kan geven op mijn vragen, helaas.
Het zijn nogal redelijk specifieke vragen die van een hoop factoren afhankelijk zijn. De ene keer loopt zo'n vak vrij vlot leeg, de andere keer staat er ergens een grote groep te lullen en moet iedereen daar omheen en slibt het helemaal vast. Zo zijn er zoveel variabelen dat er eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen is ;) Ik raad je aan bijvoorbeeld bij de laatste nummers alvast richting de trappen te lopen. Heb je nog best redelijk zicht en kan je daarna gelijk weg.
pi_153438164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:22 schreef vanpers het volgende:

[..]

Ja zie wel hoever het ong. lopen is (20min) maar vroeg me af of mensen ervaring hadden hoe dat is als het festival afgelopen is. Hoelang het duurt voordat je van het terrein af bent en met de grote massa bij het station bent.
Dat loopt meestal wel door. Tenzij je vooraan staat te kwijlen. Reken maar dat je ongeveer 20~40 min kwijt bent
pi_153438190
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:22 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Williams is om 23.30 afgelopen. En als het uitlopen van het terrein net zo'n drama is als vorig jaar + de weg terug naar het station gok ik alles bij elkaar zo'n uur in totaal.
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het zijn nogal redelijk specifieke vragen die van een hoop factoren afhankelijk zijn. De ene keer loopt zo'n vak vrij vlot leeg, de andere keer staat er ergens een grote groep te lullen en moet iedereen daar omheen en slibt het helemaal vast. Zo zijn er zoveel variabelen dat er eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen is ;) Ik raad je aan bijvoorbeeld bij de laatste nummers alvast richting de trappen te lopen. Heb je nog best redelijk zicht en kan je daarna gelijk weg.
Kijk naar antwoorden zoals deze was ik op zoek. Wil eigenlijk graag de trein halen van 00.18 richting Eindhoven.
pi_153438244
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:24 schreef vanpers het volgende:

[..]

[..]

Kijk naar antwoorden zoals deze was ik op zoek. Wil eigenlijk graag de trein halen van 00.18 richting Eindhoven.
Zou er wel rekening mee houden dat zo'n set van Robbie Williams best eens zou kunnen uitlopen tot 23.45 of 00:00 uur.
pi_153438790
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:24 schreef vanpers het volgende:

[..]

[..]

Kijk naar antwoorden zoals deze was ik op zoek. Wil eigenlijk graag de trein halen van 00.18 richting Eindhoven.
Dat haal je misschien nét, maar het is druk. Gaat er geen trein later?
pi_153438841
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:48 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dat haal je misschien nét, maar het is druk. Gaat er geen trein later?
Jawel hoor, 01.41 is de laatste.
  donderdag 11 juni 2015 @ 14:31:42 #264
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_153440016
nog 25 uur dan begint 1ste band te spelen.
misschien dat morgen nog veel kaarten verkocht word omdat het mooi weer word :)
pi_153440073
quote:
Weer noodweer tijdens Pinkpop? Het festival heeft nu een controlecentrum

Pinkpopbaas Jan Smeets is niet blij met vragen over mogelijk noodweer. “Het satanische genoegen waarmee media hierover berichten. Bijna in de hoop dat het fout gaat.”

Feit is dat voor morgen, de tropische eerste dag van Pinkpop 2015, in de avond onweer met hagel en forse windstoten wordt verwacht. Smeets:

“We lopen relatief weinig risico. Ons terrein is zo ingericht dat we 17.000 mensen centraal kunnen opvangen. Evacueren is geen optie. Buiten kunnen ze een boom op hun hoofd krijgen of weet ik wat.”

Vorig jaar werd het festival op de laatste avond getroffen door noodweer. Er vielen geen slachtoffers. Bij het Duitse festival Rock am Ring raakten vorige week 33 mensen gewond door bliksem. In 2011 overleden bij noodweer op Pukkelpop in België vijf mensen.

Het Twitteraccount @Pinkpopweer geeft de laatste weertips voor en tijdens het festival:

PinkpopWeer twitterde op donderdag 11-06-2015 om 12:21:37 Onweer detectie Pinkpop online en voor de crew en vrijwilligers op dit moment geen bijzonderheden.#PP15 #Pinkpop http://t.co/G7s1bqnNEl reageer retweet
PinkpopWeer twitterde op donderdag 11-06-2015 om 12:21:37 Onweer detectie Pinkpop online en voor de crew en vrijwilligers op dit moment geen bijzonderheden.#PP15 #Pinkpop http://t.co/G7s1bqnNEl reageer retweet
Onderzoek na noodweer vorig jaar

Pinkpop liet na het noodweer van 2014 onderzoek doen door een adviesbureau. Dat wees op haperende communicatie. Smeets:

“Daarom heeft het festival dit jaar een controlecentrum waar organisatie en hulpdiensten de zaak coördineren. Met providers zijn voorzieningen getroffen om mobiel verkeer optimaal te houden. Bij extreme belasting kan alleen ge-sms’t worden.”

Net als bij eerder edities zijn alle bouwsels hoger dan zes meter geaard en staan er bliksemafleiders. Dit weekend treden onder meer Muse, Foo Fighters, Pharrell, Avicii en Robbie Williams op in Landgraaf.

Bron: http://www.nrc.nl/muziek/(...)r-mogelijk-noodweer/
pi_153440178
Die 17.000 moet 70.000 zijn
pi_153440202
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:37 schreef H0mie het volgende:
Die 17.000 moet 70.000 zijn
Lijkt me ook, NRC schrijft 17.000
pi_153440319
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 13:08 schreef fraubitch het volgende:
Heb die van mij toch maar op MP gezet. Nadeel van hardcopykaarten, kun je niet via ticketswap verkopen.
Geen zin om 3 dagen in me eentje rond te slenteren, mocht ik hem niet verkopen ga ik toch dus niks te verliezen.
Je kunt je tentje wel bij mij opzetten , ga met 2 vrienden. Of ons joinen op het festivalterrein als je geen camping gaat. :)
pi_153440420
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:38 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Lijkt me ook, NRC schrijft 17.000
De overige 53.000 worden geofferd als er noodweer uitbreekt, er is maar plek voor 17.000 survivors.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2015 14:47:27 ]
pi_153440674
quote:
Pinkpop 2015 was weer rocken als vanouds!



Van het festival des levens krijgt niemand een blokkenschema. Desondanks zijn er een heleboel dingen in het leven wel voorspelbaar, en is er in het Nederlandse festivalcicruit één festival dat al zo lang meedraait, dat het niet lang meer kan duren voor de prik van de cola is. Toch weet de organisatie er op magische wijze ieder jaar iets van te maken en stond ook Pinkpop 2015 weer stijf van de verrassingen. Noisey was erbij en deed verslag.

Muse, toch wel de verrassing van de vrijdag, wist een overweldigende show neer te zetten op de mainstage. Stadionrock zoals het bedoeld is. Maar ondanks de maatregelen die de Inspectie Leefomgeving en Transport (er was een ‘tijdelijk gebied met beperkingen’) op verzoek van de paranoïde zanger van Muse, Matthew Bellamy, had getroffen, wist helaas op geheel Enrique Iglesiaanse wijze een moordende drone zich boven de mainstage te manoeuvreren. Bellamy werd pisnijdig, speelde nog 3 toegiften en stormde dwars door een muur van hypocrisie pislink het podium af. Maar wat een goede show!

Ook de zaterdag was een mijnenveld van verrassingen en wáán-zin-ni-ge muziek. Kensington speelde dat nummer dat ze altijd spelen en tot een ieders verbazing ging het normaal zo puristische Pinkpoppubliek volledig uit zijn dak op de commerciële EDM-klanken van Avicii. Domper van de dag was ex-Take That-lid en rasentertainer Robbie Williams die vertikte zijn huid uit te trekken als in de video van zijn meest recente hit 'Rock DJ'. In een interview op tv schijnt hij later te hebben gezegd “g**********e te oud te worden voor deze s**t.”



Een Pinkpopzondag is altijd als één grote climax. Aan het begin van de dag mocht hiphoprapgroep De Jeugd van Tegenwoordig het Limburgs Ambassadeurschap ontvangen uit handen van André Rieu. De muziek van DJVT vindt al geruime tijd gretig aftrek bij het Limburgse publiek, dat in het viertal een boegbeeld ziet als het aankomt op soms moeilijk verstaanbare muziek. Singersongwriter Pharrell Williams wist het publiek tot tranen toe te roeren toen tijdens de apotheose van de show, waar hij maar liefst vier keer achter elkaar zijn megahit Happy ten gehore bracht en niemand minder dan Enzo Knol himself uit de grote roze hoed van Pharrell tevoorschijn kwam. De foto van Giel Beelen die Humberto Tan huilend in de armen viel, ging viral.



Daarna speelde Foo Fighters, een bandje uit Amerika met Dave Grohl – de drummer van de populaire grungeband Nirvana en levenslange vriend van Eric Crouton– als frontman. Het massaal toegestroomde publiek werd uitzinnig en het scheelde niet veel of Dave Grohl werd feestelijk uitgeroepen tot patroonheilige van de parochie Landgraaf. Maar vlak voor de show merkte een oplettende kapelaan op dat dit zinloos was: Dave Grohl was dit al sinds hij de eerste keer met de Foo Fighters optrad op Megaland, in 1997.

Jan Smeets (Mr. Pinkpop himself) wist ook dit jaar weer het podium te bestijgen om zijn rozegemutste discipelen toe te spreken. Tibet moest worden bevrijd en lid worden van Amnesty is voor hem net zo vanzelfsprekend als het ontbreken van een nachtprogramma. Het mag zeker een geslaagde Pinkpop genoemd worden.
Bron: http://noisey.vice.com/nl(...)tm_source=noiseyfbnl
pi_153440737
_O_
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2015 @ 14:58:43 #272
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_153440798
_O-.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!fotograaf donderdag 11 juni 2015 @ 14:58:55 #273
364681 over_hedge
pi_153440806
Wat doen jullie kwa kleding? ( :o Lijk wel een vrouw nu, druk maken over kleding :') )

Want gaat dus rond de 30 graden worden. En in de avond regenen. Voor de regen is het wel handig om een jas aan te hebben. Maar van de rest niet echt. Dus geen idee waar ik mijn jas moet gaan laten.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_153440880
quote:

Die wil ik wel weer een keer live uitgevoerd zien.

En hun easy cover hoeven ze wat mij betreft niet te spelen.

Ik ben wel benieuwd hoeveel nieuw werk men gaat spelen van sol incivtus, weer een geniale cd na ruim 18 jaar.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 11 juni 2015 @ 15:02:24 #275
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_153440907
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef over_hedge het volgende:
Wat doen jullie kwa kleding? ( :o Lijk wel een vrouw nu, druk maken over kleding :') )

Want gaat dus rond de 30 graden worden. En in de avond regenen. Voor de regen is het wel handig om een jas aan te hebben. Maar van de rest niet echt. Dus geen idee waar ik mijn jas moet gaan laten.
Korte broek en shirt. Opgelost B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')