quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat serieus een van de verschrikkelijkste nummers ooitquote:
Aggosquote:Op donderdag 4 juni 2015 23:59 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus een van de verschrikkelijkste nummers ooit
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Deze geeft mij de kriebels.. kon me dit liedje vaag herinneren.. kon me de titel niet herinneren.. lang naar gezocht en eindelijk gevonden
Ah ja Baz Luhrmann is de regisseur he.. Goeie film, volgens mij heb ik die ook nog ergens in de kast staanquote:
hij was orgineel met wake me up maar dit vind ik mehhquote:
Ik ben dan ook al heel oudquote:
quote:
quote:The song was the ninth biggest selling single of the 2000-2009 decade with worldwide sales exceeding 5 million copies
quote:
"Absolute prijsnummers zijn Reapers, een ziedende koppensneller waarop Bellamy Eddie Van Halen naar de kroon steekt" http://oor.nl/#!/albums/drones/albumquote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
"Absolute prijsnummers zijn Reapers, een ziedende koppensneller waarop Bellamy Eddie Van Halen naar de kroon steekt" http://oor.nl/#!/albums/drones/album
Nostalgie.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:55 schreef Kijkertje het volgende:
"The artist is still a little like the old court jester. He's supposed to speak his vicious paradoxes with some sense in them, but he isn't part of whatever the fabric is that makes a nation." - William Faulkner
Deze weer even, is toch wel erg chill en rustig en het doet me een beetje aan zand denkenquote:
Video is niet beschikbaarquote:Op maandag 8 juni 2015 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
De geluidskwaliteit is niet de beste, maar die clip vind ik zo gaaf!
Doet t gewoon bij mij? Probeer anders even F5?quote:
Wetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: En eigenlijk vind ik van spice scouting alleen het gedeelte tussen 1:16 en 3:00 goed..maar dan wel geweldig, echt heerlijk met die violen en dat halverwege het tempo een beetje vertraagt
Zit op mobiel, misschien dat het daar aan ligtquote:Op maandag 8 juni 2015 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doet t gewoon bij mij? Probeer anders even F5?
Als dat ook niet helpt, weet ik het ook niet meer
Nu probeer je net iets te tof te doen.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 9 juni 2015 04:16 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nu probeer je net iets te tof te doen.
Dat is al een stuk beter en lijkt ook meer recht uit het hart te komen.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 04:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat is al een stuk beter en lijkt ook meer recht uit het hart te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |