Probeer gezond te eten jaquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel lekker!
Zou zeggen, is het al betaald? nou geef maar hoor! haha
Bedenk me net dat ik ze ook gewoon kant en klaar kan kopen bij de Turkse bakkerquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:56 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Heel lekker. Zulke tussendoortjes wil ik heel graag (maken), maar heb er het geduld niet voor. En ben te onhandig
koekjes van Turkse bakkers zijn vaak wel flink roomboter en suikerachtige dingen hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Probeer gezond te eten ja
[..]
Bedenk me net dat ik ze ook gewoon kant en klaar kan kopen bij de Turkse bakkereens navragen wat daar precies allemaal in zit. Maar goed, die is morgen sowieso dicht en wil graag m'n tussendoortjes voor volgende week gemaakt hebben.
Meh, dat schiet niet op danquote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
koekjes van Turkse bakkers zijn vaak wel flink roomboter en suikerachtige dingen hoor.
toch ook leuk? ik hou ervan!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Meh, dat schiet niet op danDan maar zelf de keukenprinses uit gaan hangen
quote:
Voor wie denk je dat de bezorgbeer langs kwam dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:02 schreef Qwea het volgende:
Ty ty. Ryuuz al unbanned? Die zit zich klem te vreten, toch?
Eigenlijk vind ik dat ook!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:02 schreef Maraca het volgende:
[..]ik ook wel. Mooiste was eens toen ik een discussie had met een collega die dacht dat muffins alleen lekker konden zijn met suiker
Tja, wie eist bewijst.. dus maar muffins staan bakken voor m'n team
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor wie denk je dat de bezorgbeer langs kwam dan?
Ryuuz zat in jouw huis?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor wie denk je dat de bezorgbeer langs kwam dan?
Door bijvoorbeeld honing of agavesiroop. Volgens mij toen de muffins gemaakt met agavesiroop. Waren bosbessenmuffins gemaakt van amandelmeel en stukjes kokos.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ook!![]()
hoe maak jij ze dan lekker zonder?
Nee, die woont in de buurtquote:
Oh ja ok maar dan kan je net zo goed suiker gebruikenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Door bijvoorbeeld honing of agavesiroop. Volgens mij toen de muffins gemaakt met agavesiroop. Waren bosbessenmuffins gemaakt van amandelmeel en stukjes kokos.
Nah, gebruik toch liever dat dan echt suikerquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja ok maar dan kan je net zo goed suiker gebruiken![]()
Het lukt mij trouwens überhaupt nooit om muffins zo lekker hoog en groot te maken als van de bakker of starbucks
lang niet meer gedaan hoor maar het werden bij mij altijd meer cupcakes.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nah, gebruik toch liever dat dan echt suikerAls je ze hoog wil krijgen moet je bakpoeder gebruiken dacht ik.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
lang niet meer gedaan hoor maar het werden bij mij altijd meer cupcakes.
Ook lekker want cakemaar toch!
zou maar vroeg opstaan!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:15 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Oh ja, ik moet ook nog havermout/banaan pannenkoeken bakken voor de lunch. Gaat een drukke dag worden morgen
quote:
#teampindakaasquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:29 schreef Maraca het volgende:
Arme Ryuu.. die moet machteloos aanzien hoe dit topic bijna op slot gaat, wetende dat het volgende topic weer een pindakaas TT gaat krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |