die is af en toe gewoon te koop toch?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:03 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Is er nou eigenlijk nog een manier om aan de Bamboo styleswap voor de One te komen of kan ik dat na deze aankondiging al helemaal uit mijn hoofd zetten?
In de officiële store is hij al lange tijd out of stock helaas..quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die is af en toe gewoon te koop toch?
eBay staan er wel een aantal, is dat geen optie?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:09 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
In de officiële store is hij al lange tijd out of stock helaas..
Ben je geroot?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zijn er meer mensen die last hebben van Horizon Go (UPC/Ziggo) dat niet werkt? Zodra ik 'n zender wil bekijken, valt de app weg en kom ik weer terug op 't homescherm.
Al contact met Ziggo gehad en zij (her)kennen 't probleem niet echt, andere toestellen hier thuis werken wel (allemaal geen Android 5).
Ik draai de laatste nightlies (5.1.1) en zou graag gebruik maken van de Go features
might well be. Ik weet dat de ziggo app niet werkte met root. Dan moest je de aangepaste versie van XDA pakkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Yup, zou dat 't euvel kunnen zijn?
Horizon werkt wel met root, althans op mijn tablets op telefoon.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
might well be. Ik weet dat de ziggo app niet werkte met root. Dan moest je de aangepaste versie van XDA pakken
niet smeken om invites aub. Ik zie net dat er 50 euro wordt geboden op marktplaats en 80 voor een invite plus goodie bag. Kan een scam zijn overigens.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als iemand een OnePlus Two invite over heeft houd ik me aanbevolen
Is die OnePlus 2 ergens in HK te koop?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:40 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind de 400 euro toch een minder 'must-buy' prijs dan destijds de 300 euro. In Hong Kong kost ie trouwens omgerekend wel weer maar ongeveer zo'n 300-320 euro (afhankelijk van de koers), dus voor die prijs was het wel weer aantrekkelijk geweest om aanschaf te overwegen...
... al hou ik het voorlopig idd wel even uit met mijn huidige OPO.
Online, als je een invite hebt...quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:37 schreef static het volgende:
[..]
Is die OnePlus 2 ergens in HK te koop?
Online op JD.com gok ik (zoals met de OPO) maar je zit dan wel met de Chinese versie (qua LTE).quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:37 schreef static het volgende:
[..]
Is die OnePlus 2 ergens in HK te koop?
En dus ook zonder Google play e.d.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:43 schreef RobertNL het volgende:
maar je zit dan wel met de Chinese versie (qua LTE).
Bij de OPO was dat enorm makkelijk om te flashen van CN --> EU.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:49 schreef static het volgende:
[..]
En dus ook zonder Google play e.d.
Die fout heb ik al eens gemaakt met een M8 dual sim.
Laat maar, ik ga voor deze: http://www.oppo.com/en/smartphone-r7/quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij de OPO was dat enorm makkelijk om te flashen van CN --> EU.
Die ziet er leuk uit, ik ben erg aan het twijfelen. Ik heb nu een Xperia Z2 en heb eigenlijk altijd al Sony gehad, vanaf de CMD-C5 ergens in de 90's.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:19 schreef static het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga voor deze: http://www.oppo.com/en/smartphone-r7/
Dat afgeronde vind ik dan weer echt lelijk. Doet heel erg Samsung-ish aan en dat vind ik vreselijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:00 schreef Catch22- het volgende:
Kijk ook naar de nieuwe moto's. De nieuwe x is wel sexy.
Ik vind die SIM tray geweldig; óf een dual SIM of een enkele SIM met een SD Card. Ik wissel nogal eens van SIM omdat ik veel reis.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die ziet er leuk uit, ik ben erg aan het twijfelen. Ik heb nu een Xperia Z2 en heb eigenlijk altijd al Sony gehad, vanaf de CMD-C5 ergens in de 90's.
Ik dacht eerst aan de Oneplus 2, maar ik zie toch steeds meer dingen waarbij ik denk dat ik er op achteruit zal gaan ten opzichte van wat ik nu heb.
Die Oppo wordt geleverd met een oude Android, 4.4, is ook niet echt je van het, ik ben net aan 5.1 gewend. Twijfels, twijfels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |